DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 50 z 73
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 73
 #1057169  autor: darekka
 26 lis 2018, 14:23
Ja na 2 numerach po przeniesieniu miałem "zablokowane" wychodzące i wystarczył 1 telefon do ich infolinię aby od ręki odblokowali. Wystarczy zadzwonić na infolinię!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1057429  autor: JacekK
 27 lis 2018, 18:47
Powoli zbliża się moment, w którym będzie trzeba operatora rozliczyć. 13 listopada odpisali mi oficjalnie poprzez biuro prasowe, że generalnie problemów z przenoszeniem numerów nie ma, że są jednostkowe przypadki i wystarczy kontakt z BOK. Ponadto już konkretnie napisali mi, że:

- dodatkowi pracownicy działu obsługi klienta są właśnie szkoleni
- niezbędne poprawki dla systemu miały zostać zaimplementowane do końca minionego tygodnia, tj. do 25 listopada b.r.

O ile w drugim punkcie podają konkretny termin, to w pierwszym już nie. Zastanawiam się, jak długo mogą być szkoleni pracownicy. Konsultanci dawnej błękitnej linii TP szkoleni byli 2 tygodnie, pracownicy infolinii TELE2 3 dni. Wygląda więc na to, że oba terminy minęły. A jak czytam maile, to forum, czy zwłaszcza FB operatora, to widzę, że generalnie nadal w przybliżeniu jest jak było. W dodatku były też już ze dwie awarie.

Co do zagrożenia życia, to nie oceniajcie od razu, że można zadzwonić na 112 z każdym problemem. Czasami sprawa może dotyczyć pogotowia energetycznego, czasami pogotowia gazowego, czasami dzielnicowego, SOR, lekarza rodzinnego, pielęgniarki środowiskowej... Dlatego też na operatorach spoczywa ogromna odpowiedzialność i za świadczenie tychże usług powinni zabierać się wyłącznie Ci, co tą odpowiedzialność czują.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1057432  autor: Remington
 27 lis 2018, 19:12
Usługi wychodzące na karcie SIM nie działają u mnie już od 2 tygodni, a ręczne odnowienie pakietu wali błędem. Działają jednak przychodzące, a także połączenia zarówno przez apkę jak i dostęp dodzwaniany.

Gdyby to był mój główny numer, tobym się nieźle zdenerwował.
 #1057474  autor: jutek
 28 lis 2018, 01:50
Remington pisze:
27 lis 2018, 19:12
Usługi wychodzące na karcie SIM nie działają u mnie już od 2 tygodni, a ręczne odnowienie pakietu wali błędem.
Podpięta karta mBanku czy inna? Tak czytam, że najwięcej problemów z odnowieniem mają osoby używające mBanku.
 #1057526  autor: andrzejel1039932
 28 lis 2018, 15:24
Totalna zlewka klientów. Na infolinii zablokowali numery i nie można się dodzwonić. Jedyna szansa to dzwonienie z numeru którego jeszcze nie znają. Na email to już nawet nie przychodzi potwierdzenie z numerem sprawy. A pseudo informatycy dalej nie wiedzą co mają zrobić żeby ta pseudo sieć działała właściwie.
 #1057540  autor: macc
 28 lis 2018, 17:19
Jak ktoś chcę mieć problem a przede wszystkim stracić numer to polecam. To jakaś uryna a nie sieć komórkowa.
 #1057542  autor: TomLee
 28 lis 2018, 17:22
Jak dzwonię to albo w ogóle nie ma sygnału, albo zajęte. Masakra jakaś. Mam nr tymczasowy, ale może lepiej nie przenosić na nr docelowy, bo wychodzące działają :). A jak mi numer przeniosą to już może nie być tak kolorowo bo nie dodzwonię się na infolinię i będę miał gniota :).
 #1057544  autor: gtoni13
 28 lis 2018, 17:42
Tez macie problemy- cos zle ustawione, moze w blokadach karty w banku.
Mam przeniesione 2 nr i bez zadnego problemu, a dzwonienie do USA - bajka !
Jakosc wspaniala, halonet niech sie schowa, i to za darmo !
  • Strona 50 z 73
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 73
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 73