• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #963982  autor: andrewkaru
 03 gru 2017, 02:16
Och i jeszcze jak na złość nie moge doładować przeniesionego numeru do Tmobile, bo gdy to próbuje zrobic (ze strony doładowania....) i podaje mój numer to dostaje komunikat na czerwono prosze wprowadzić prawidłowy numer msisd.
Załamka naprawde mam jechać do salonu doładować telefon i liczyć na fuksa?
 #964023  autor: zoltan666
 03 gru 2017, 13:14
Spróbuj przez stronę T-Mobile, albo zdrapką. Pewnie minęło za mało czasu od przeniesienia numeru i wszędzie numer widnieje jeszcze jako numer poprzedniej sieci, a nie T-Mobile.
 #964037  autor: andrewkaru
 03 gru 2017, 13:53
Musialem zadzwonic do nich przez VOIP i naprawili. Nie mozna bylo inaczej nawet zadzwonic mimo ze 5 zl bylo tylo na koncie. Juz wszystko dziala oprocz tego ze jak stworzylem konto uzytkownika w panelu klienta to nie moge dodac tego numeru telefonu bo

"Dodawanie numeru do konta
Niepoprawny numer

Podany numer nie jest numerem T‑Mobile lub:

taryfa jaką posiadasz nie jest obsługiwana w serwisie,
karta SIM jest nieaktywna lub umowa jest w trakcie rozwiązywania,
na numerze konta abonenckiego przypisanego do numeru telefonu nie są wystawiane faktury."
 #964060  autor: kaspeed
 03 gru 2017, 14:41
Poczekaj do 48h od przeniesienia/Numer musi w systemach się zaktualizowac.Stad masz problemy

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen: