DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 56 z 58
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
 #1092785  autor: piotrzet
 03 kwie 2020, 16:48
Być może. Aczkolwiek to żadna nowość. Za nim nie było w ogóle HF też takie awarie były.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1092786  autor: 7xx654465
 03 kwie 2020, 17:13
Trochę z innej "beczki" Mam trzy nr w TM jeden b.stary 602 po abonamentowy, drugi 532 w opcji limitowanej masz zł, masz no limit, trzeci 882 kupiony w lutym, na wszystkich nr, mam wyłączoną pocztę głosową, ale na tym nowym jak jest wyłączony to włącza się informacja: abonent czasowo nie dostępny raz w formie takiej jak zwykle na innych, z damskim głosem, a raz w formie takiej jakby poczty tzn normalnie leci połączenie, męski głos mówi abonent czasowo nie dostepny, dlaczego tak to działa?
 #1092820  autor: biala1991
 04 kwie 2020, 08:05
Obdzwoniłam kilka swoich wyłączonych numerów na kartę i wszędzie mam ten sam komunikat (od kobiety :) )
U mnie na jednym numerze Mój TM pokazuje, że poczta jest aktywna chociaż wszędzie się jej pozbyłam :)


Dorotea pisze:
02 kwie 2020, 23:13
Zastanawiam się do czego jest apka mobilna. Nie nadaje się do doładowań (BLIK nie działa!), do przeglądania billingu (brak cyfr w nr tel.). Najgorsza ze wszystkich z jakimi miałam do czynienia.
Wyświetlanie niepełnych numerów w bilingu też mnie denerwuje ale w porównaniu do wiecznie padniętego Miboa to apka działa rewelacyjnie :D Mogliby jeszcze uwzględniać (tak jak na www) moment uruchamiania pakietów, przy sprzecznych informacjach z wygaśnięciem/odnowieniem usług (inna data ważności na www, inna w apce, inna pod kodem) najbardziej pomocne jest sprawdzenie czasu aktywacji w bilingu przez www, który ze względu na awaryjność mało kiedy jest dostępny :)
 #1092831  autor: Remington
 04 kwie 2020, 11:30
Heh gdzie te czasy, gdy lektorami u operatorów były głosy znane z telewizji (Grażyna Bukowska, Bożena Targosz - obie dziś już przez mało kogo kojarzone). Dobrze, że Ivona to jeszcze nie jest.
 #1092901  autor: Dorotea
 05 kwie 2020, 19:19
Remington pisze:
03 kwie 2020, 00:02
Mimo wszystko nieoceniona gdy ma się kilka numerów. Wystarczy włączyć apkę i od razu widać salda.
Trochę słabo, apka do oglądania sald. A mam niewielkie oczekiwania, doładować, przejrzeć billing, aktywować czasem jakiś pakiet.
Remington pisze:
03 kwie 2020, 00:02
Niemieckie rozumienie RODO. U nich na jego podstawie w ogóle billingi są ukryte i trzeba zgodę na nie wyrazić. Maskowanie numerów to jedna ze stosowanych tam metod.
Ciekawe, kiedy w ogóle dostosują się polskich realiów...
biala1991 pisze:
04 kwie 2020, 08:05
Wyświetlanie niepełnych numerów w bilingu też mnie denerwuje ale w porównaniu do wiecznie padniętego Miboa to apka działa rewelacyjnie :D
Moim zdaniem działa trochę lepiej. Udało mi się aktywować 10GB, tylko jeden błąd się pojawił, ale jakoś przeszło. To było w czasie jak niektóre osoby pisały, ze jest awaria. System T-Mobile jest nieprzewidywalny :)
 #1092902  autor: Remington
 05 kwie 2020, 19:36
Dorotea pisze:
05 kwie 2020, 19:19
Remington pisze:
03 kwie 2020, 00:02
Mimo wszystko nieoceniona gdy ma się kilka numerów. Wystarczy włączyć apkę i od razu widać salda.
Trochę słabo, apka do oglądania sald. A mam niewielkie oczekiwania, doładować, przejrzeć billing, aktywować czasem jakiś pakiet.

Hmmm, czy gdzieś napisałem, że tylko do podglądu sald? Akurat jednoczesnego podglądu sald na jednym ekranie nikt inny spośród W4 nie umożliwia, więc to zaleta. Doładowania i pakiety są, billing też choć z maskowaniem numerów.
 #1092903  autor: Dorotea
 05 kwie 2020, 19:39
@Remington, to ja podsumowałam, że apka do oglądania sald, bo resztę interesujących mnie czynności wykonuję głównie przez www, ponieważ w apce są braki. Doładowania działają kulawo, a billing z maskowaniem numerów jest średnio przydatny. Jednoczesny podgląd sald na jednym ekranie na plus, mam kilka numerów do podglądu i to również oceniam jako bardzo pomocne.
 #1094864  autor: Karlos20
 09 maja 2020, 16:01
Remington: czy u Ciebie dalej występowały problemy z pakietem STRONG LTE w T? Czy występował lejek 15 mbps czy szło na pełnej prędkości? Ja się miło zaskoczyłem brakiem lejka, dziś 50 mbps na 10 wykręciłem, więc niezły wynik - nawet takiego nie miałem na karcie abonamentowej z Internetem Domowym LTE bez limitu "do 60 mega".

To już 10 lat na forum! Szybko zleciało... :mrgreen:

:arrow: Wypróbuj ORANGE FLEX i zgarnij 50 zł! Napisz na PW lub wejdź na dedykowany wątek i dowiedz się więcej!
 #1094866  autor: Remington
 09 maja 2020, 16:48
Ja miałem kartę bez lejka, Strong działał do końca ważności. Potem jednak mimo środków na koncie nie odnawiał się i wygasała ważność konta. I tak dwukrotnie, dlatego darowałem sobie „najlepszą sieć”.
 #1094868  autor: surface123
 09 maja 2020, 17:09
Potwierdzam, brak lejka.

Tylko ta data waznosci na 31 dni... ( a moze nawet 30 ? )
Moj T-Mobile pokazuje 31
Ale to wkurzające zby tak pamietac co 30 dni by właczyc i wyłaczyc pakiet....
 #1094871  autor: biala1991
 09 maja 2020, 17:44
A w mojej apce nie da się wyłączyć NL za 1zł. Kiedy jest włączony to powinien się pokazywać w Aktywnych usługach i z tej pozycji można go dezaktywować, u mnie widać tylko że konto jest ważne jeszcze 310 dni ale nie mam żadnych usług aktywnych. Za to złotówka wyświetla się w pakietach możliwych do aktywacji (normalnie nie powinno jej tam być) więc myślałam, że jak dam na Włącz to może się naprawi :D
Efekt, 1zł zniknęło z zakładki z pakietami a w Aktywnych nadal jej nie ma tylko wisi Usługa w trakcie procesowania i pewnie już tak zostanie :)
  • Strona 56 z 58
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58