Od piątku czekam aż Virgin dośle mi kartę zastępczą i oni okazuje sie nawet jeszcze nie wysłali. Ta firma to zaczyna być jakaś padaka jak chodzi o obsługę klienta. Koszmar jakiś. Dozwonić się na CMOK nie idzie, kart nei wysyłają, na maile nie odpowiadają. jedynym środkiem kontaktu pozostaje chyba tylko Facebook gdzie maltretowani przez klientów pracownicy odpowiadają na posty wkrw... klientów.
nie wiem czy bedę czekał na ta kartę . Chyba wezmę nowy numer, ale już nie w Virgin. Co można na szybko dostać porównywalnego z freemium? Ok 150min do wszystkich + 30 sms i trochę neta? W Virgin płacę za to 10zł. jest coś porównywalnego na prepaid?
nie wiem czy bedę czekał na ta kartę . Chyba wezmę nowy numer, ale już nie w Virgin. Co można na szybko dostać porównywalnego z freemium? Ok 150min do wszystkich + 30 sms i trochę neta? W Virgin płacę za to 10zł. jest coś porównywalnego na prepaid?