DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 77 z 79
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
 #1080467  autor: Remington
 16 wrz 2019, 12:40
marcz123456 pisze:
16 wrz 2019, 12:14
Jak się dostaje takiego SMS
Promocja Rok Waznosci Konta w Plushu zostala wylaczona lub uplynal jej okres waznosci.
To chyba mam prawo czuć się zdziwiony zwłaszcza że przy okazji znika LTE

Zgoda, ale już w pierwszym poście otrzymałeś odpowiedź, w kolejnym również, dostałeś nawet kod do sprawdzenia ważności, po czym dalej ciągnąłeś temat RWK nie wiadomo po co. LTE to inna para kaloszy.
 #1080659  autor: columbo
 20 wrz 2019, 09:45
Numer przeniesiony do PlusHa. Nikt tego nie włączał, ale jest aktywny pakiet - "promocja" Plush 1 GB. Czy to normalne, że się włączył? Czy ten pakiet to jest ten, który się cyklicznie odnawia i pobiera 10 zł za 1GB, czy może jakiś inny?
Znalazłem jakiś regulamin.
Jeśli jest włączony pakiet 5GB, to z którego schodzi w pierwszej kolejności?
 #1080660  autor: Remington
 20 wrz 2019, 10:13
Zaloguj się na ebok.pl tam widać czy pakiety są odnawialne. O ile go widać, bo nie każdy widać.

Kolejność schodzenia danych jest w Plusie zawsze taka sama: od kończącego się najwcześniej.
 #1081117  autor: demo87
 28 wrz 2019, 17:56
Siemka, mam plush na kartę przenioslem numer w czerwcu wykorzystałem 3 miesiące darmowe+ internet na wakacje. Wyłączyłem ten BS, doładowałem konto za 25 i niestety nie mogę właczyć starego pakiety z 10gb internetu. Co robie źle? Komunikat jest że nie można uruchomić, że usługa może sie wykluczać z inna. Wyłączyłem nawet YT za darmo.
 #1081124  autor: Karlos20
 28 wrz 2019, 19:56
demo87: wyłącz pakiet nielimitowanych minut, SMSów i MMSów, bo one kłócą się z pakietem no-limit +10GB. Dodatkowo upewnij się czy masz minimum 25,01 zł na koncie, gdyż przy stanie 0,00 zł net nie będzie działał. Niepotrzebnie wyłączyłeś promo na YT, gdyż nie wpływa na pakiety nielimitowanych minut, SMS i MMS.
 #1081128  autor: demo87
 28 wrz 2019, 21:36
Wyłączyłem pakiet przed tym jak próbowałem włączyć, nie daje się właczyć kodem, w aplikacji go nie widać tylko ten nowy tzn rozmowy i sms bez internetu. Myślicie że zablokowali dla nowo przeniesionych numerów stary pakiet?
 #1081496  autor: babciagienia1p
 03 paź 2019, 16:32
Wnuczka sygnalizuje, ze po niecałych dwóch miesiącach od przeniesienia do Plusha (2 miesiące mijają 5 października) zaczyna pobierać środki z konta za rozmowy, mimo promocji "trzy miesiące za darmo". Wcześniej był SMS, że trzeba doładować, ale kazałam zignorować. Ktoś miał taki przypadek?
 #1081503  autor: Remington
 03 paź 2019, 17:39
Nie jest istotna ta promocja tylko czy ona ma wciąż aktywny pakiet no limit. Do sprawdzenia w apce, ebok.pl lub pod *121# lub *136#. Pobieranie opłat wskazywałoby na brak aktywnego pakietu.
 #1081507  autor: babciagienia1p
 03 paź 2019, 18:30
"Aktywne promocje: Rozmowy, SMS/MMS bez limitu (w tym 100:00 min. lacznie itd ..) 05-10-2019".

Dziwne. Wygląda na to, że nolimit jest i powinien się przedłużyć na następny miesiąc po 5 października. Wysłała dwa razy SMS na "Gigsy za siatkówkę", ale Gigsy zostały przyznane, więc to pewnie inna przyczyna. Może jakaś transmisja danych jej się włączyła między końcem 5GB z polecenia a 6GB za siatkówkę ... .
 #1081509  autor: Remington
 03 paź 2019, 18:42
Napisałaś, że opłaty pobrało za rozmowy. Jeśli nie masz co do tego pewności, to trzeba zajrzeć do rejestru połączeń w aplikacji mobilnej (tylko tam on jest). To mogą być też jakieś zagraniczne SMS-y wysyłane samoczynnie na numery aktywujące telefon lub usługi.
 #1081519  autor: neotele
 03 paź 2019, 20:12
W Regulaminie promocji "Gigsy za siatkówkę" piszą, że stan tych 6GB można sprawdzić m.in. z poziomu aplikacji Plus Internet (od wersji 2.2) oraz poprzez serwis „Plus online”
- Gdzie to jest w serwisie Plus online? (w zakładce "Promocje" tego nie widzę)
- Co to jest Plus Internet (od wersji 2.2)? Czy chodzi tu o Aplikację Plus Online, a jeśli tak, to gdzie jest to info?
 #1081520  autor: babciagienia1p
 03 paź 2019, 20:25
Remington pisze:
03 paź 2019, 18:42
Napisałaś, że opłaty pobrało za rozmowy. Jeśli nie masz co do tego pewności, to trzeba zajrzeć do rejestru połączeń w aplikacji mobilnej (tylko tam on jest). To mogą być też jakieś zagraniczne SMS-y wysyłane samoczynnie na numery aktywujące telefon lub usługi.

Napisałam tak, bo SMS o niższym stanie konta przyszedł po rozmowie inicjowanej przez nią do Playa. Tymczasem nolimit jest włączony, więc pomyślałam o jakiejś ukrytej transmisji danych. Żeby było ciekawiej po kolejnej rozmowie, też z jej strony - do T-Mobile, przyszedł SMS o wyższym stanie konta, ale nadal poniżej kwoty początkowej. Sprawdzimy jutro w apce, jak z nią się zobaczę. Dziękuję za wskazówki.

PS. Do tej pory myślałam, ze takie rzeczy to tylko w Erze ... .
  • Strona 77 z 79
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79