DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 53 z 125
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 125
 #1078546  autor: pablo82
 15 sie 2019, 10:10
Tak. Bo to prawda. Promocja obejmuje również użytkowników taryfy Plush.
Ps. Z Plusem zawsze tak było, że jak są jakieś promocje, to oni nigdy w swoich regulaminach nie doprecyzowują, że promocja dotyczy taryfy Plush. Tylko zawsze piszą, że dotyczy wszystkich abonentów taryf Plusa na kartę, z pominięciem w regulaminie dopisku Plush. I często z tego powodu ludzie nie wiedzą, czy rzeczywiście dotyczy to Plusha? I trzeba się pytać konsultantów Plusa lub na ich forum albo przez FB, czy te promocje dotyczą Plusha. To tak jakby Plusowi się nie chciało dopisać w regulaminie słowa Plush obok Plus i byłby święty spokój. A tak to nigdy nie wiadomo, czy chodzi o zwykły Plus na kartę czy Plush na kartę. Ale zawyczaj wszystkie te promocje obejmują zawsze i użytkowników Plusa na kartę i Plusha na kartę, choć regulamin o tym nie wspomina. Ot cały Plus :D
 #1078552  autor: Remington
 15 sie 2019, 11:42
pablo82 pisze:
15 sie 2019, 10:10
Tylko zawsze piszą, że dotyczy wszystkich abonentów taryf Plusa na kartę, z pominięciem w regulaminie dopisku Plush.

Bo Plus na kartę to jest zbiór wielu taryf, w tym taryf Plush. Regulaminy piszą prawnicy, więc nie napiszą 2x tego samego.
 #1078554  autor: biala1991
 15 sie 2019, 11:46
Może i dotyczy Plusha ale mija 3 dzień i GB nie widać. Ci, którzy doczekali się pakietu dostali jakąś zwrotkę po wysłaniu sms ze zgłoszeniem? Chyba powinno przyjść jakieś potwierdzenie przyjęcia do promocji a u mnie nic takiego nie było więc marnie to widzę.
I jakie "O" wpisaliście, z kreską czy bez? Ja puściłam obie wersje ale kiedy wchodzę teraz do Wysłanych to w obu smsach mam SIATKOWKA, może stąd problemy?
Jakby nie dało się wymyśleć mniej kłopotliwego hasła, np SIATKA :D
 #1078555  autor: bart223
 15 sie 2019, 11:52
Wysyłałem z Plusha, zwrotki nie było, wysłałem obie wersje, po ok. 20 godzinach pakiet na koncie.
 #1078557  autor: biala1991
 15 sie 2019, 12:14
I to mnie właśnie dziwi, bonusy w Plusie/Plushu wchodziły błyskawicznie, nie pamiętam żeby kiedykolwiek trwało to dniami więc jeśli do tej pory pakiet nie dotarł to już raczej się nie pojawi :D
 #1078558  autor: pablo82
 15 sie 2019, 12:21
Ja poczekam jeszcze 6 godzin i do nich się chyba odezwę z reklamacją. Wysłałem smsa zgodnie z tym co pisało w regulaminie SIATKÓWKA przez "ó".
Jestem w Plushu od 4rech miesięcy i odkąd pamiętam, to jeszcze mi się nie przytrafiło na moim numerze telefonu, by coś zadziało tam zgodnie z ich regulaminami. Stąd też i moja obecność na ich forum. Dobrze, że chociaż ich specjaliści z forum Plusa są ogarnięci i szybko, sprawnie pomagają załatwić zgloszone problemy.
 #1078561  autor: biala1991
 15 sie 2019, 12:45
A możesz sprawdzić tego smsa w wiadomościach wysłanych? Tak jak pisałam pomimo, że w jednym zgłoszeniu poszło SIATKÓWKA to w obu pokazuje się SIATKOWKA, system zgubił kreskę? :)
 #1078563  autor: pablo82
 15 sie 2019, 13:04
U mnie było SIATKÓWKA w wysłanych i jedynie co mi się pokazało to raport doręczenia wiadomości na numer 80404.
Nawet na oficjalnej stronie Plusa o tej promocji 18GB pisze, że należy wysłać sms o treści SIATKÓWKA pod nr 80404.
https://www.plus.pl/news/#/art:8283/pol ... rane-mecze
Także tej wersji się trzymam. I dokładnie o godz18:20 w moim przypadku minie 72godziny od wysłania powyższego smsa.
 #1078565  autor: biala1991
 15 sie 2019, 13:33
Chyba mam coś nie tak z ustawieniami, właśnie dla sprawdzenia wysłałam SIATKÓWKA na zwykły numer, doszło SIATKOWKA więc nie jest to hasło podane w regulaminie. Plus sprytnie to sobie wykombinował :D
 #1078566  autor: neotele
 15 sie 2019, 13:47
pablo82 pisze:
15 sie 2019, 12:21
Stąd też i moja obecność na ich forum. Dobrze, że chociaż ich specjaliści z forum Plusa są ogarnięci
@pablo82: A jest tam jakiś wątek o tej promocji?
biala1991 pisze:Chyba mam coś nie tak z ustawieniami, właśnie dla sprawdzenia wysłałam SIATKÓWKA na zwykły numer, doszło SIATKOWKA więc nie jest to hasło podane w regulaminie. Plus sprytnie to sobie wykombinował :D
@biala1991: Te zamiany "ó" na "o" to nie Plus robi, ale twój telefon(lub inna maszyna). Sprawdź ustawienia edytora, którym piszesz SMSy.

Na tej stronie widzę, że większość osób, które już dostały 18GB wysłało z "ó", choć ktoś także napisał, że dostał z "o".
 #1078568  autor: pablo82
 15 sie 2019, 14:35
@pablo82: A jest tam jakiś wątek o tej promocji?
@neotele owszem jest tam wątek nt w/w promocji, ale tylko ze wspomnianym linkiem, że taka promocja istnieje.
Tu jest o tym na forum Plusa:
https://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99 ... &start=390
Chyba dziś pod wieczór, tam powyższy wątek rozwinę, aczkolwiek tylko wtedy, gdy nie otrzymam 18GB.
 #1078569  autor: biala1991
 15 sie 2019, 14:39
neotele pisze:
15 sie 2019, 13:47
@biala1991: Te zamiany "ó" na "o" to nie Plus robi, ale twój telefon(lub inna maszyna). Sprawdź ustawienia edytora, którym piszesz SMSy.

Wiem ale nie pamiętałam, że tak jest ustawione, bo rzadko używam sms :D Podejrzewam, że wiele osób nie ma świadomości jakie mają ustawienia/nie przywiązują do tego wagi i dlatego uważam, że hasło z polskimi znakami to sprytne zagranie ze strony Plusa. Teraz z powodu wysłania błędnego zgłoszenia mogą odrzucać reklamacje :D



Edit
Tą promocję Plus akurat pokpił ale uczciwie muszę przyznać, że do tej pory było ok, 50GB w aplikacji aktywowane bez problemu, 30GB na wakacje podobnie, 50GB na YouTube jak wyżej, to samo z płatnymi pakietami Nolimit. Nie wiem co u Pablo82 działa niezgodnie z regulaminem, że ciągle musi interweniować w BOK :)
 #1078586  autor: pablo82
 15 sie 2019, 18:49
I kolejne zgłoszenie do BOK Plusa i na tamtejszym ich forum zostało zgłoszone.
@biala1991 Ja to mam chyba pecha z tym Plushem ale po kolei:
Najpierw zgłoszenie z moim numerem gdyż nie działała mi promocja 5te doładowanie gratis. Po zgłoszeniu do BOK Plusa problem naprawiony. Za miesiąc ta sama usterka na moim numerze w Plushu. Kolejne zgłoszenie - problem rozwiązany. Kolejna promocja: darmowe etui w Plushu. Oczywiście bez zgłoszenia się nie obeszło, bo kodu bym nie otrzymał. Nastepna promocja 30% więcej z aplikacji i tradycyjnie brak doładowania o 30% więcej. Po zgłoszeniu do BOK Plusa konsultant doładował mi gratisowe 30% do doładowania. Następna promocja: darmowy głośnik Bluetooth po doładowaniu za 40zł. Tu już mi się nie chciało do Plusa pisać zgłoszenia, chociaż ktoś tam z forum Plusa zrobił w tej sprawie zgłoszenie do nich i mu je uznali. Teraz obecna promocja i 18GB brak. Oczywiście napisałem do nich.
Ps. Jedynie promocja 50GB z aplikacji weszła u mnie na moim numerze w Plushu bez problemu.
Także z mojego punktu widzenia sieć Plus powinna się nazywać "zgłoszenie", bo nic tam (przynajmniej) w moim przypadku nie działało prawidłowo. A jestem w tej sieci, bo w miejscach, gdzie głównie przebywam, tylko Plus ma najlepszy zasięg.
 #1078588  autor: 24bis24
 15 sie 2019, 19:14
pablo82 pisze:
15 sie 2019, 18:49
Także z mojego punktu widzenia sieć Plus powinna się nazywać "zgłoszenie", bo nic tam (przynajmniej) w moim przypadku nie działało prawidłowo.
A z mojego punku widzenia to zgłoszenia przewijają się non stop w Twoich postach i nie dotyczą tylko Plusa :) .

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1078591  autor: pablo82
 15 sie 2019, 19:35
@24bis24 gdyby działało wszystko, tak jak przewidział to operator sieci, to wcale bym do nich nie pisał. Uważasz, że chce mi się do BOK pisać za każdym razem?! I proszę Cię nie łap mnie tu za słowa, bo zwłaszcza z Twojej dogryźliwości innym użytkownikom jesteś tutaj na tym forum znany. Wcześniej byłem przez wiele lat w sieci Play i jej pochodnych typu Fakt oraz RBM i tam sporadycznie zdarzało się aby coś szło nie tak, jak przewidział to operator sieci.
 #1078595  autor: biala1991
 15 sie 2019, 20:03
@pablo82, z tego co piszesz faktycznie masz jakiś niefart, u mnie to chyba pierwsza promocja, która niewypaliła, nie licząc Premii za staż, która nie przysługuje użytkownikom Plusha i której zgodnie z regulaminem nie otrzymałam chociaż przychodziło wprowadzające w błąd info, że premia zostanie przyznana :D

Remington pisze:
15 sie 2019, 18:07
neotele pisze:
15 sie 2019, 13:47
Na tej stronie widzę, że większość osób, które już dostały 18GB wysłało z "ó", choć ktoś także napisał, że dostał z "o".
Ja wysłałem z "o".
To już nie wiem jak racjonalnie wytłumaczyć brak pakietu, widać moja dobra passa się skończyła :)
 #1078598  autor: neotele
 15 sie 2019, 20:45
biala1991 pisze:To już nie wiem jak racjonalnie wytłumaczyć brak pakietu, widać moja dobra passa się skończyła
Dziś jest Święto, więc, jeśli zatwierdzają te bonusy ręcznie, to może warto poczekać do jutra, zakładając, że ekipa pojawi się rano i nadrobi zaległości.
A jak nie, to trzeba będzie się przypomnieć jakiś pismem, w wtedy dobra passa powinna powrócić :)
 #1078599  autor: biala1991
 15 sie 2019, 21:20
neotele pisze:
15 sie 2019, 20:45
A jak nie, to trzeba będzie się przypomnieć jakiś pismem, w wtedy dobra passa powinna powrócić :)
Problem w tym, że ja wysłałam smsa o nieregulaminowej treści SIATKOWKA, a nawet dwa takie same smsy (jak blondynka :D ) więc ten świstak co siedzi i zawija w sreberka ma pełne prawo moją reklamację załatwić odmownie :)
 #1078601  autor: Remington
 15 sie 2019, 21:52
Podajcie może, o której godzinie w poniedziałek wysłaliście swoje SMS-y.

Ja wysłałem o 13:49 (o tresci "Siatkowka"), a SMS o aktywacji pakietów przyszły we wtorek o 9:36.
  • Strona 53 z 125
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 125
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 125