DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 1 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
 #926075  autor: marcz123456
 15 maja 2017, 21:14
Mam dwa pytania o play.
1. któryś już raz po zmianie taryfy w play i chęci zmiany na inną mam komunikat "zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe"
2. mam dwa numery, jeden mam od iluśtam lat przeniesiony jeszcze z ery. Drugi (czerwony byk) kupiłem w tamtym roku.
a. rejestrowałem go przez "dopisanie" do swojego konta w play 24 i nie mogę nim zarządzać. Nigdzie nie jest widoczny w systemie, a nie mogę go dołączyć "bo taki numer jest już wpisany".

b. to najlepsze. na początku korzystałem z internetu w tym starym "z ery" i nie miałem zasięgu lte, a teraz w tym z byka lte jest. Lokalizacja ta sama.
Ktoś może mi rozjaśnić?
 #926077  autor: jarekt
 15 maja 2017, 21:46
1. Zmienić taryfę kolejny raz możesz dopiero po kolejnych około 200-250 minutach (3,5-4,0 godziny). Usługami możesz zarządzać już nawet po kilku minutach od zmiany taryfy ale kolejną zmianę możesz przeprowadzić dopiero po takim czasie.

2. Podczas rejestracji w Play24 zaznaczyłeś pewnie opcję na końcu "Dodaj mój numer do Play24". NIE WOLNO TEGO ROBIĆ! Numer jest teraz dodany do Twojego konta ale z błędem. Aby to naprawić wejdź w "Mój Profil" lub poprzez "Dodaj lub usuń numer" i usuń ten numer (maleńki krzyżyk po prawej stronie numeru) przeloguj się i dodaj numer ponownie do Play24 tak jak się to normalnie robi.

3. Obstawiam, że uszkodzona jest karta. Albo jest bardzo stara i ma jakieś problemy z LTE (albo urządzenie z nią ma problem). Zalecam wymianę karty w salonie.

---edit---
Napisz jeszcze jaka jest taryfa na tej karicie z problemami LTE.

I chodzi o "Mój Profil"...
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 22:04 przez jarekt, łącznie zmieniany 5 razy.

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #926080  autor: marcz123456
 15 maja 2017, 21:52
Nie ma takiej opcji. Ten numer telefonu nie istnieje w moim profilu.
 #926082  autor: jarekt
 15 maja 2017, 21:55
Przy czym są 2 listy z numerami:
Pierwsza lista z numerami pojawia się po wybraniu opcji "Moje numery" lub "Zmień Numer" - na tej liście numer błędnie dodany jest niewidoczny.
Druga lista z numerami pojawia się po wybraniu opcji "Mój Profil" - z tej listy usuwasz numer.
I mówię o Play24 w wersji www.

Jeśli numer i na tej drugiej liście jest niewidoczny to namieszało Ci się w systemie przez zaznaczenie tej opcji bardziej niż zazwyczaj - tylko Play może Ci pomóc...
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 22:02 przez jarekt, łącznie zmieniany 3 razy.

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #926083  autor: asdaf
 15 maja 2017, 21:56
Stare taryfy Playa nie mają wstepu do LTE.
Jarek wie co mówi, tylko musisz dobrze poszukać.
 #926084  autor: marcz123456
 15 maja 2017, 21:58
asdaf pisze:Stare taryfy Playa nie mają wstepu do LTE.
Jarek wie co mówi, tylko musisz dobrze poszukać.
miałem na nim energy
 #926088  autor: jarekt
 15 maja 2017, 22:01
I chodzi o "Mój Profil"... a nie "Moje Konto" (pomyliłem nazwy w powyższych postach ale już poprawiłem - pisałem z pamięci jak widać zawodnej).
Ostatnio zmieniony 15 maja 2017, 22:01 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #926089  autor: marcz123456
 15 maja 2017, 22:01
jarekt pisze:Jeśli numer i na tej drugiej liście jest niewidoczny to namieszało Ci się w systemie przez zaznaczenie tej opcji bardziej niż zazwyczaj - tylko Play może Ci pomóc...
Napisałem do nich. Przeleciałem opcje i nie ma nigdzie.
A jak rejestrowałem babcię, to podpiąłem pod dziadka, bo rejestrował wcześniej w salonie i są oba :roll:
Czasem się nóż otwiera przy tej sieci. Wciągnąłem całą rodzinę, a ci kłody pod nogi..
 #926090  autor: jarekt
 15 maja 2017, 22:07
Ta opcja "Dodaj ten numer do mojego konta w Play24" widoczna na końcu rejestracji jest skopana od 11 miesięcy i ostatnio skopali to bardziej - jest kilka postów na forum z takim samym problemem jak Twój (numeru nie można usunąć nawet z tej drugiej listy, dodać również, oczywiście jest niewidoczny i nie można nim zarządzać).

Powtarzam kolejny raz (pewnie gdzieś tak na oko setny raz :):
NIE UŻYWAĆ TEJ OPCJI!!!

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #926217  autor: marcz123456
 16 maja 2017, 16:06
Dobra, mogłem dodać numer i dodało, ale nie widać go w głównej stronie.
Jest tylko krzyżyk przy opcji "Moje numery" - mogę go tu usunąć i dodać.
W "Wybierz numer, którym chcesz zarządzać:" - nadal go nie ma.
ech o za poroniony system.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2017, 16:12 przez marcz123456, łącznie zmieniany 1 raz.
 #926219  autor: jarekt
 16 maja 2017, 16:10
To teraz go usuń i dodaj jeszcze raz i powinno już być OK. Tylko za każdym razem się przeloguj. A jak nie to tylko Play pomoże (nie pomoże :) )...

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #926220  autor: marcz123456
 16 maja 2017, 16:12
Właśnie już trzy razy usuwałem i dodawałem i dalej nic.
Przynajmniej go widać, w odpowiedzi dostałem że mam tylko jeden numer przypisany :lol: :roll:
A kij z tym. Nie chce mi się już z tym szarpać.
jarekt pisze:
3. Obstawiam, że uszkodzona jest karta. Albo jest bardzo stara i ma jakieś problemy z LTE (albo urządzenie z nią ma problem). Zalecam wymianę karty w salonie.
---edit---
Napisz jeszcze jaka jest taryfa na tej karicie z problemami LTE.

I chodzi o "Mój Profil"...
Właśnie ta karta z problemami lte była w tamtym roku wymieniona w salonie, bo była starego typu a trzeba mi było tą micro czy nano. W każdym razie mniejszą.
Korzystałem z promocji nakrętkowej.
Była na niej taryfa bodajże play na kartę starter czy jakoś tak.
Ta z tym bandyckim taryfikowaniem neta bez pakietu.

Teraz w smartfonie mam kartę red bulla i lte jest.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2017, 16:26 przez marcz123456, łącznie zmieniany 3 razy.
 #926224  autor: marcz123456
 16 maja 2017, 16:24
Tzn "numer główny" też? Nie wiedziałem czy nie ubije mi to konta czy cuś.
 #926225  autor: 24bis24
 16 maja 2017, 16:26
konto normalnie się loguje ale bez numeru

ZM we Freshu
 #926227  autor: marcz123456
 16 maja 2017, 16:30
Buahahaha. To samo co było. Jeden normalnie widoczny jako główny, można dodać nazwę i w ogóle, a drugi niżej tylko numer bez niczego. :lol: :mrgreen:
 #926231  autor: jarekt
 16 maja 2017, 16:42
Możesz jeszcze np. usunąć ten numer z konta dodać do innego (jeśli się będzie dało) ponownie usunąć i ponownie dodać do pierwszego konta (za każdym razem się przelogowując).

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #926232  autor: 24bis24
 16 maja 2017, 16:44
marcz123456 pisze:drugi niżej tylko numer bez niczego
to spróbuj zrobić z niego główny

ZM we Freshu
 #926234  autor: marcz123456
 16 maja 2017, 16:52
No właśnie wpisałem jako pierwszy i nic. Pojawił się nisko taki zacieniowany.

Zaraz. U dziadka też mi go dodało niżej pod "Dedykowany numer do haseł jednorazowych SMS" :x
 #933692  autor: serek5555
 23 cze 2017, 13:00
Działała w tym miesiącu komuś usługa 10za5 ?
Koleżanka od tygodnia za nic nie może tego aktywować.
 #933695  autor: bolek2004
 23 cze 2017, 13:06
Jutro będę aktywował to napiszę w tym temacie. Usługę można aktywować tylko raz na 30 dni więc może już raz skorzystała? Jeśli tak to w play24 będzie świecić jako aktywna do ostatniego dnia ważności. Chyba że to mini max to tam usługi aktywować się nie da.
Inna rzecz że coś się z kodami w play ostatnio dzieje, żeby czasem zmienić kodem taryfę czy aktywować pakiet trzeba kilka razy klepać zanim zaskoczy.
 #933697  autor: jarekt
 23 cze 2017, 13:07
Przez ostatnie 11 dni codziennie działała normalnie (10zł przychodziło maksymalnie po 15 minutach, średnio po 5 minutach).

Do dzisiaj...

5 godzin już minęło od aktywowania dzisiaj usługi i na żadnym numerze jeszcze się nic nie wydarzyło (ani nie pobrało 5zł ani nie przyszło oczywiście 10zł i nie przedłużyło PromoZŁ).

---edit---
A z kodami USSD faktycznie, gdzieś tak od dwóch miesięcy jest coraz gorzej. Dzisiaj zmieniałem taryfy na kilkunastu numerach kodem i na niektórych dopiero gdzieś za 15 razem kod zaskoczył.
A czy taryfa się w ogóle zmieni w ciągu nawet tych 7 dni to też teraz nie ma pewności bo coraz częściej mam przypadki, że nawet po 7 dniach taryfa się nie zmienia.

Jeśli mój post okazał się pomocny - daj łapkę w górę (prawy górny róg)
Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #933698  autor: serek5555
 23 cze 2017, 13:12
Jej taryfa to Play Fresh.
To ok, dzięki bolek2004, napisz proszę jutro czy bezproblemowo Tobie poszło 10za5.

Może te problemy są w związku z Play24.
Na kilka numerów rodzinnych, do tylko jednego można się zalogować, a reszta wyparowała, a jak do każdego z nich wpisuję hasło, to wyskakuje błąd.
 #933701  autor: bolek2004
 23 cze 2017, 13:30
To efekty ostatniej "modernizacji" że numery zniknęły i problemy z aktywacją pakietów. To standard w Play. Jedno naprawią, inne zepsują i tak w kółko. A przy okazji ktoś straci pakiety bo nie zdąży przedłużyć.
Mam jutro 3 numery do przedłużenia, zarówno konto promocyjne jak i internet na każdym, więc może być ciekawie:)
 #933706  autor: SimplusowiecU
 23 cze 2017, 14:11
Podczas logowania na Play24 (www) i przechodzenia między zakładkami (np. stan konta, połączenia, pakiety itp.) F-Secure zgłaszał wykrycie wirusa (Trojan Browlok.C). Sytuacja miała miejsce dzisiaj między 13:30 (o tej godzinie się zalogowałem) a 13:57, obecnie już nie.
  • Strona 1 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8