• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #909301  autor: djfafa
 04 lut 2017, 14:23
Mam problem.
Chciałem na jednej karcie przejść ze starej taryfy fresh na play unlimited. NIestety od 3 dni, wbijam kod aby przejść na nową taryfę i niestety za każdym razem mam komunikat, że chwilowo zajęta.
Codziennie próbowałem z 20 razy o różnych godzinach, więc na pewno nie chodzi o zajętość sieci, bo w tym samym czasie rozmowy i smsy chodzą normalnie.

Czy ja po prostu nie mogę przejść z tak archaicznej taryfy do tej nowy czy o co chodzi?
 #909308  autor: vh
 04 lut 2017, 14:54
Który kod wbijasz? Na początek powinieneś *163*10#.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power, X7b
 #909328  autor: djfafa
 04 lut 2017, 16:14
vh pisze:Który kod wbijasz? Na początek powinieneś *163*10#.
Wbijam: *111*407*1#
 #909329  autor: jarekt
 04 lut 2017, 16:20
Najpierw musisz zmienić taryfę na "Formuła Play na Kartę" (*163*10#) a dopiero potem włączyć odpowiednią "Formułę" (np. *111*407*1#) przy czym taryfa zmieni się na dobre dopiero po około 3-4 godzinach więc dopiero wtedy wbijasz kod na "Formułę".

No i chwilowo zmiana taryfy (na FPnK) tylko kodem bo przez Play24 się nie da.
A daną "Formułę" możesz już włączyć w Play24 ("Pakiety i Usługi") albo kodem.

Czyli "Fomuła Unlimited na Kartę na 7/30 dni" to nie taryfa (i do niej nie przechodzisz) tylko jedna z usług w taryfie FPnK i ją w niej włączasz lub wyłączasz. W innych taryfach usługa FU7/30 jest niedostępna (w tym w tej Twojej obecnej).
 #909405  autor: Marcel82
 05 lut 2017, 08:24
Gregrin pisze: Od jakiegoś czasu chyba na całym p24 nie ma opcji na przeniesienie... http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 99#p908899 Coś długo jak na awarie...
Faktycznie coś schrzanili. W rodzinie mam kilka numerów w Play i przy każdym mam komunikat " Brak ofert na które możliwa jest migracja". Przy każdym tj. przy "Play na Kartę Start", "Formuła Play na Kartę" i "Fakt Mobile".
 #909408  autor: djfafa
 05 lut 2017, 09:10
jarekt pisze:Najpierw musisz zmienić taryfę na "Formuła Play na Kartę" (*163*10#) a dopiero potem włączyć odpowiednią "Formułę" (np. *111*407*1#) przy czym taryfa zmieni się na dobre dopiero po około 3-4 godzinach więc dopiero wtedy wbijasz kod na "Formułę".
U mnie już gra. Dziękuje kolego za pomoc.