DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 13 z 13
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
 #917519  autor: _aston_
 23 mar 2017, 21:54
Nie zauważyłem problemów z przejściem LTE -> 3G i w w drugą stronę.

Co do rozmowy, to z moich obserwacji wynika, że jeśli zaczynasz rozmowę w LTE (VoLTE) to póki jest zasięg LTE to jest ona tak trzymana, kiedy znika LTE przełącza się na 3G, a jak zniknie 3G, ale jest LTE i 2G to przełącza się na 2G, już nie wróci na 3G czy LTE - dopiero po skończonej rozmowie telefon po chwili przełącza się na wyższą technologie, ale podczas rozmowy tylko w dół.
 #985085  autor: Gregrin
 22 mar 2018, 19:54
Tak mnie naszła ciekawość czy obecnie czymś się różni przeniesienie w salonie od tego online ??
Na starej stronie http://www.orange.pl/kid,4003596371,id, ... ticle.html znalazłem chyba aktualny regulamin http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 959557.pdf i nic tam nie wspominają ze to tylko przy przenoszeniu online wiec chyba nie ma różnicy ?


PS. wśród aktualnych regulaminów http://www.orange.pl/kid,4004074565,id,4004074570.html znalazłem tylko ten w którym mowa o RWK i bonusowych złotówkach (mało wartych) przy doładowaniu http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary ... 562531.pdf
Co ciekawe tego pierwszego (aktualniejszego) regulaminu nie ma wśród regulaminów na stronie orange...
 #985163  autor: duszek00
 23 mar 2018, 11:18
Gregrin pisze:Tak mnie naszła ciekawość czy obecnie czymś się różni przeniesienie w salonie od tego online ??
Przenosiłem numer w poniedziałek - niczym się nie różni, warunki są dokładnie takie same, natomiast trzeba się przygotować na małe kłamstwa ze strony pracowników.

Przeniesienie odbyło się we Wrocławiu (Magnolia). Najpierw byłem w jednym punkcie (w sklepie Saturn) - Pan upierał się, że on nie może bo oni tylko mogą sprzedawać, nie kłóciłem się, poszedłem do salonu Orange, który znajduje się w tej samej galerii. Pan zaczął wmawiać mi, że przeniesienie numeru na kartę jest możliwe tylko przez stronę www, ale on mi może zaoferować abonament. Po chwili dyskusji, dalej upierał się przy swoim, dopiero gdy powiedziałem że proszę aby nie kłamał i przeniósł numer bo kontaktowałem się w tej sprawie z nimi przez Internet (BOK na FB) i wiem, że jest taka możliwość to łaskawie przyjął wniosek.
 #1080448  autor: Karlos20
 16 wrz 2019, 00:10
2GB ląduje na saldzie bonusów za doładowanie, a ono jest ważne rok. Każde doładowanie daje kolejne GB, które się kumulują, ale jeśli ich ważność jest dłuższa, niż to wynika z nominału zasilenia, ważność się nie skróci ani nie przedłuży. Płatnym kodem możesz za 3 zł na 7 dni, za 9 zł na 31 dni oraz za 30 zł na 365 dni przedłużyć ważność kasy głównej i bonusu GB, wówczas do bieżącej daty ważności zostanie dodana wybrana ilość dni.
 #1080452  autor: Karlos20
 16 wrz 2019, 00:16
Rok, bo uzyskana ważność jest z promocji, tego Tobie nie zabiorą, jeśli nie zmienisz oferty. Sam zdecydujesz, czy płatnym kodem chcesz mieć GB na 7 dni, 31 dni, rok czy kilka lat.
  • Strona 13 z 13
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13