DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 194 z 197
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
 #1077830  autor: 24bis24
 06 sie 2019, 10:43
Adriaan02 pisze:
05 sie 2019, 20:58
Ja mam dwie takie karty z Masz złotówkę..., jedna w T-Mobile, druga w Heyah (niezarejestrowana, pewnie już dawno nieaktywna)
A mój serwer pokazał
Adriaan02 pisze:
10 kwie 2016, 20:41
Nie mogę sprawdzić czy będzie to działać, ponieważ obecnie korzystam ze startera Heyah, jak możecie to sprawdźcie i napiszcie ;)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1078621  autor: jakubeskulap
 16 sie 2019, 13:23
Bardzo wazna wiadomosc dla wszystkich: miesiac temu mialem jednodniowa awarie pakietu i konsultant przyznal mi 10gb tego dnia. 10gb wykorzystalem tego samego dnia kiedy dostalem i przyszedl sms ze nie mam gb. Nastepnego dnia o 8:00 pobralo sie 2x1zl za 2 pakiety. Niestety internet z uslugi nie dziala do dzis, mimo, ze pod kodem widac gb i przybywaja w kolejnych dniach. Okazalo sie, ze konsultant przyznal mi gb w rubryczce "beneficjum"zamiast w "rumcajs" (nazwy wlasne innego, ogarnietego konsultanta). Wykorzystanie beneficjum blokuje wszystkie pakiety, tak samo jak bezpieczny internet. Niestety technicy nie naprawili tego od 20 lipca. Oczywiscie po pierwszym zgloszeniu po tygodniu wyslali info ze wszystko w porzadku, jednoczesnie nic nie naprawiajac. Teraz czekam na rozwiazanie kolejnego (tego samego) zgloszenia. Zapewne zakonczy sie na tym, ze jak pakiet sie wyzeruje, to bede mogl od nowa wlaczyc.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2019, 13:54 przez jakubeskulap, łącznie zmieniany 4 razy.
 #1078623  autor: jakubeskulap
 16 sie 2019, 13:36
liczba 53 starterow to liczba podawana przez konsultantow w dniach wielkiej awarii naszej uslugi , gdy zmieniali roaming, bodaj 2 lata temu. Liczyli je wtedy, bo naszych starterow nie ma w spisie (oprocz zbieznosci numerow). Starter jest specjalnie oznaczony i mozna to zobaczyc dopiero w szczegolach startera w tzw "wykazie polaczen". Liczba powtarzana wielokrotnie przez konsultantow w tamtejszych tygodniach. Oczywiscie 53 dotyczy liczby starterow, ktorym wykrzaczyla sie usluga czyli, ktore mialy aktywowana usluge na przestrzeni ok 20 dni w czerwcu 2017 (tyle trwala awaria)
darekka pisze:
05 sie 2019, 14:45
Wiele jest wersji i domysłów/ informacji oraz brak wiarygodnego zródła, które by podało dane co do ilości wyemitowanych SIMEK z naszą usługą/ilości "żywych" ale jedno jest pewne: mamy ją tu na forum w niewielkiej liczbie i cieszmy się nią, bo ceny usług zaczęły pewien czas temu rosnąć i trend ten się zachowa, bo pojawiają się na rynku dodatkowe pieniądze w rękach klientów z programów typu "+ za to czy za tamto".Telekomy i rynek zwąchał to więc ceny nie będą spadać.
 #1078625  autor: jakubeskulap
 16 sie 2019, 13:57
btw ktos sprawdzal dzialanie roamingu u nas? W grudniu tego roku mialem darmowe smsy i rozmowy, ale brak internetu. Normalnie wg aktualnego regulaminu rozmowy i smsy powinny byc platne ok 1gr a pakiet 90mb w cenie 3,99 za 1gb, pozniej 50gb za 23zl za gb. Wiec pytanie czy komus dzialal internet w roamingu strefy 1a? (ue+lichtenstein,szwajcaria,islandia,norwegia).
 #1078668  autor: babcia77
 16 sie 2019, 22:59
Ja walczę by mi oddali 16,13PLN za 0.39 MB transferu z Ukrainy albo Białorusi. Mam wyłaczony na tej karcie roaming a mimo to przy granicy okazało się że działa/ Na infolinii przyznali mi rację ale jednocześnie nie mogli mi zwrócić środków i odsyłają do złożenia reklamacji. Przy okazji próbowali mnie przekonać że dane i ustawienia z aplikacji mobilnej nie pokazują stanu faktycznego. Ja na to że jest to ich oficjalna aplikacja do zarządzania kontem więc nie obchodzi mnie że oni mają z tym problemy. Dla mnie jeśli polecają jej użycie a ona pokazuje błędnie stan konta to jest to ich problem a nie mój. I poleciała kolejna reklamacja - tym razem na błędne dzialanie aplikacji potwierdzone przez konsultantów. ;-)
 #1079560  autor: jakubeskulap
 30 sie 2019, 19:25
no to cos przekombinowali. Teraz internet mam pod kodem *103*22# anie *103*22*8*11# (przeniesli pakiet do innej rubryki) i pokazuje tylko pakiet bez kumulacji. Tzn kazda aktywacja jest wazna 24h od polnocy nastepnego dnia, wiec dzisiaj pokazuje 39gb z aktywacji o 8:00 wczoraj, ktore sa wazne do polnocy dzisiaj + 50gb z dzisiejszej aktywacji. Jak przyjdzie odpowiedz na reklamacje (bo zgloszenia technicznego jeszcze nie naprawili od 10 lipca i ciagle przedluzaja) to napisze notke, zeby przywrocili 3tb dziennie. Jesli nie to lecimy z UKE + 30 rozmow z konsultantami + 200maili potwierdzajacych ich miganie sie. Ktos chce dolaczyc jakby im sie nie chcialo robic tego do czego sa zobligowaniu? Kiedys pisalem w tutaj oglosznie, ale czasu nie mialem. Teraz chetnie sie zajme. Z grubej rury. A bac sie nie trzeba, bo w orange maja fajne pakiety i mozna po roku miec 220gb + nolimit za 20zl miesiecznie.
 #1079570  autor: darekka
 30 sie 2019, 22:47
@surface123 Dane nie powinny się kumulować ale operator zgodnie z warunkami oferty powinien nam zapewnić nielimitowane wszystko i zawsze można się podczepić pod zapisy regulaminu:
"5.6. W ramach opcji Użytkownik ma możliwość:
5.6.1. wykonywania nielimitowanej ilości połączeń na krajowe numery sieci komórkowych i stacjonarnych,
5.6.2. wysyłania nielimitowanej ilości SMS na krajowe numery sieci komórkowych,
5.6.3. wysyłania nielimitowanej ilości MMS na krajowe numery sieci komórkowych,
5.6.4. korzystania z pakietowej transmisji danych na terenie kraju bez limitu ilości danych
" - w praktyce dostajemy 3690zł/dobe+ raz 50GB, a innym razem nawet 1,2TB a to nie jest nielimitowany pakiet :D

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1079574  autor: notsure
 31 sie 2019, 08:30
U mnie w aplikacji Heyah teraz pokazuje 102360 MB. Wcześniej nie pokazywało pakietu danych w aplikacji. Ale jakoś setek GB już nie zbiera jak kiedyś.
Karta w routerze więc nie mam jak sprawdzić po kodach USSD. Pomimo tego, że jest taka opcja w opcjach routera (w przeglądarce) to nie działa. Wyskakuje komunikat "Brak usługi". Router to ZTE mf980 z Play.

EDIT: po paru minutach 102296 MB czyli pakiet schodzi i nawet szybko uaktualnia w aplikacji.

Po pobraniu złotówki mam dwie pozycje doładowania jak kiedyś. Czyli nie wyskakuje ich paręnaście jak miałem przez pewien czas.
 #1079576  autor: darekka
 31 sie 2019, 09:01
*103*22*8*11# zwraca "Pakiet danych:2069774,0MB ważne do 1.09.2019", a kod *103*22# zwraca: "Pozostało do wykorzystania:51132MB ważnych do dnia:31-08-2019" strona internetowa zaś pokazuje:
"Twój pakiet: Pakiet Internetu Pozostało:2021.26 GB oraz
Internet ważne do 31.08.2019 - pozostało 0 dni"
Numer T-mobile z aktywną nasza usługą.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1079579  autor: notsure
 31 sie 2019, 09:39
Pod *103*22*8*11# wraca (w w/w routerze w oknie przeglądarki):

Brak danych do wykorzystania.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

Pod *103*22# wraca (w w/w routerze w oknie przeglądarki):

Pozostalo do wykorzystania: 102515 MB. Waznych do dnia: 01-09-2019.
8. Sprawdz inne
9. Koniec

Dziwny ten pierwszy komunikat :?

p.s. trzeba włączyć sieć na auto aby działał kod USSD w ZTE mf980. Wtedy przed jego wysłaniem zrzuca z lte do hspa. Pewnie po lte nie może wysłać. Fajnie, że działa :)

EDIT: miboa pokazuje:

Twój pakiet: brak pakietu
Pozostało:
0,00 GB
  • Strona 194 z 197
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197