DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 226 z 229
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
 #1092093  autor: perdos1
 21 mar 2020, 21:33
piotrzet pisze:
21 mar 2020, 20:41
Moim zdaniem w takim razie Orange powinno dać dłuższy czas na zastanowienie niż 15 min lub powinna być informacja np "uruchomienie tego pakietu... jeśli potwierdzasz wyślij tak" i dopiero drugi SMS powoduje utratę GB, a nie po 15 min.
Orange powinno to otwarcie napisać w informacji prasowej i w regulaminie promocji. Wtedy nikt nie powinien mieć pretensji. Żadne 15 minut, 30 minut czy godzina. O tym też nie ma nic w regulaminie. Wiele osób wysyła wiadomość przez modem LTE za pośrednictwem przeglądarki i tyle. Takie osoby zwrotny sms przeczytają dopiero jak się zorientują, że im brakło GB.
 #1092094  autor: piotrzet
 21 mar 2020, 21:37
Gwarantuje ci że i tak 50% jak nie więcej o tym by nie wiedziało. Jedyny dobry sposób to po prostu drugi SMS, który trzeba odesłać, że zgadzasz się na utratę GB i tyle. To jest moim zdaniem jedyne dobre rozwiązanie.

https://www.speedtest.net/result/a/5504746145.png
 #1092095  autor: iphoneski
 21 mar 2020, 21:40
Ciekawe czy reklamacje będą uznawane, 15 minut na smsa to mało, ktoś mógł mieć rozmowę i gadać przez te 15 minut, np ja podczas połączenia nie sprawdzam kto do mnie napisał.
 #1092096  autor: forum_tg
 21 mar 2020, 22:17
iphoneski pisze:
21 mar 2020, 21:40
Ciekawe czy reklamacje będą uznawane, 15 minut na smsa to mało, ktoś mógł mieć rozmowę i gadać przez te 15 minut, np ja podczas połączenia nie sprawdzam kto do mnie napisał.
O tym samym dokładnie pomyślałem. Sam często prowadzę znacznie dłuższe rozmowy i co wtedy? dostajesz smsa i nawet nie masz szansy na zareagowanie! to jest nieuczciwe. a co jeżeli ktoś jedzie autem i straci zasięg? jak ma odesłać wiadomość tekstową?
Jeżeli daliby 2-3 h, to niema problemu. Wtedy nie miałbym uwag. Zwykły "haczyk", trzeba czytać otrzymywane informacje.
 #1092097  autor: jarekt
 21 mar 2020, 22:29
Info z bloga ("wszystko jest OK, przecież wprowadziliśmy mechanizm zabezpieczający przed utratą GB..." buahahaha):
Marta Krajewska 20:18 21-03-2020

Przykro mi, że promocja wzbudziła niezadowolenie u części użytkowników. Mechanizmem zabezpieczającym przed utratą GB zgromadzonych w usłudze cyklicznej, jest SMS informujący o tym, że włączenie usługi darmowej spowoduje wyłączenie usługi cyklicznej i utratę GB. Dodałam także wyraźne info na początku tego postu z taką informacją. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Na przyszłość zadbam o wyraźne informowanie Was o ograniczeniach w promocji.

Wysłałem im trochę komentarzy na blogu wczoraj (włączyłem tryb "wkurzonego cwaniaka co się trochę zna"), to prawie wszystkie pokasowali, czyli już wczoraj wiedzieli, że ja wiem, ale ja też wiedziałem, że oni wiedzą, że ja wiem :).
Ostrzeżenia jednak wciąż nie zamieścili.
Dopiero dzisiaj o 20:00 dodali...

Także to nie błąd był tylko celowe działanie, o czym już wcześniej pisałem. Jeszcze się gniewają, że niektórym się nie podoba promocja...
 #1092098  autor: perdos1
 21 mar 2020, 22:38
piotrzet pisze:
21 mar 2020, 21:37
Gwarantuje ci że i tak 50% jak nie więcej o tym by nie wiedziało. Jedyny dobry sposób to po prostu drugi SMS, który trzeba odesłać, że zgadzasz się na utratę GB i tyle. To jest moim zdaniem jedyne dobre rozwiązanie.
Moze i by nie wiedziało, ale wtedy to by była ich wina. Regulamin/informację na temat promocji należy przeczytać. Oczywiście, że opisany przez ciebie sposób byłby najlepszy. Chodzi mi tylko o to że gdyby informacja była w regulaminie mogliby wyjść w tej sytuacji "z twarzą".
 #1092099  autor: iphoneski
 21 mar 2020, 23:41
Czyli po prostu chcą wyczyścić prepaida, etycznie pomysł mocno słaby, ale pewnie skuteczny. Ogólnie ostatnio mają jakiś problem z kartą - najpierw rozdawali gigabajty jak cukierki albo lepiej a teraz imają się nawet takich metod żeby te cukierki wszystkie zabrać.
 #1092100  autor: Window
 22 mar 2020, 00:46
Mnie nie będzie dziwiło to jak za kilka miesięcy Orange zrobi zbieraczom potężna niespodziankę czyli Usunie usługę bądź zastosuje się do regulaminu i zablokuje wam Zbieranie GB ten punkt z Regulamin usługi cyklicznej „Rozmowy i SMS-y bez
limitu do wszystkich + pakiet GB” mówi o
39. Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi.
więc to daje Orange tylną furtkę do zablokowania zbierania GB
Natomiast w Regulamin usługi cyklicznej„Rozmowy,SMS-y i MMS-y bez limitu do wszystkich + pakiet GB” też jest ten zapis
35.Niewykorzystane środki z pakietu GB przepadają wraz z upływem okresu ważności Usługi.
EDIT 01:07 Strona biura prasowego znowu nie działa
 #1092102  autor: surface123
 22 mar 2020, 08:09
Okres ważności usługi to nie okres ważności zbierania, kumulowania GB
Chyba kolega myli pojęcia ;)

Wypożyczę kartę no limit - Nielimitowany internet w T-Mobile
Cena - 60 zł za m-c. Kontakt na PW

Kupię, cesja, internet T-Mobile, blueconnect i inne , kontakt PW
 #1092115  autor: Karlos20
 22 mar 2020, 11:58
Także to nie błąd był tylko celowe działanie, o czym już wcześniej pisałem. Jeszcze się gniewają, że niektórym się nie podoba promocja...
To mogli dać same GB tak jak z promocji z 10GB do 31 marca i nikt by nie marudził. Widać wyraźnie, że prepaida chcą niszczyć kosztem Flexa. Od dawna o tym mówię...

:arrow: Chcesz wypróbować ORANGE FLEX i dostać 50 zł na swoje konto bankowe? Napisz na PW / wejdź na dedykowany wątek, wpisz kod polecający przy aktywacji Flexa w aplikacji. Jeśli po włączeniu planu, odnowisz go za miesiąc - kasa jest Twoja! Polecam :!:
 #1092117  autor: Marens
 22 mar 2020, 12:07
Miałem więcej szczęścia niż rozumu w przypadku tej "promocji".

Wysłałem wczoraj SMS o treści "WIOSNA" na 364, dostałem odpowiedź :
"Twoje zlecenie zostało przyjęte do realizacji. Wkrótce powiadomimy Cię o przyznaniu promocyjnej usługi. Pozdrawiamy Orange"

Po chwili przyszedł SMS
"Jutro nastąpi automatyczna próba odnowienia usługi Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB za 25zł na 31dni. Obecnie masz na końce XYZ zł. Pamiętaj, aby zapewnić środki na odnowienia"

Szybko się zorientowałem, że jest coś nie tak i zadzwoniłem do BOK.
Dziś rano usługa za 25zł normalnie się odnowiła(zgodnie z planem), GB dalej są na koncie.

"Gratulacje! Usługa Rozmowy i SMSy bez limitu do wszystkich + pakiet GB została automatycznie odnowiona za 25zł i jest ważna do 22.04.2020r Do wykorzystania masz XYZ GB. Potrzebujesz więcej internetu? Już teraz dodaj 5GB do pakietu danych. Odpisz PAKIET na ten SMS (koszt 5zł + SMS w Orange)"

Wydaje mi się, że ten promocyjny "wiosenny" pakiet z jakiegoś powodu nie aktywował się i wszystko zostało po staremu. Nie otrzymałem ostrzeżenia SMS o kasowaniu GB wraz z możliwością anulowania dyspozycji.
 #1092119  autor: jarekt
 22 mar 2020, 12:17
Możliwe też, że już wczoraj po naszej nagonce szybciutko zmodyfikowali system ze strachu przed konsekwencjami (zawsze to lepiej będzie brzmiało, że sami postanowili z tego zrezygnować) i już GB nie są kasowane. To oczywiście tylko gdybanie.

Ale bardzo ciekaw jestem oświadczenia rzecznika Orange i decyzji jakie zapadły czy zapadną w związku z tą sprawą.
 #1092157  autor: mungo
 23 mar 2020, 00:20
Moim skromnym zdaniem nie jest to żaden zamach stulecia na garstkę zbieraczy GB, tylko nadal skutek skomplikowania oferty. I tak już sporo zrobili czyszcząc masę usług (niestety czasem korzystnych, mi samemu brakuje Masz Minuty i Masz SMSy). To że mieli zaimplementowany mechanizm potwierdzenia przejścia z opcji cyklicznej na jednorazową świadczy o tym że już trochę ogarniają zależności między usługami. Jednak samą promocję zrobili na szybko i po prostu wzięli gotowy pakiet jednorazowy za 3zł i zrobili możliwość jego aktywacji za darmo kodem SMS (dają pakiet 300MB w roamingu UE, choć nie powinni dawać go do darmowego pakietu). Z jednej strony nie wychwalam tego nieogarniania (nieprecyzyjny regulamin). Ale snucie teorii że to zamach na gigabajty śmieszy mnie. Dziwi mnie też trochę po co ktoś z no-limitem i kapitałem GB aktywuje tą promocję? Taki łasy na 3GB? :shock:
Uważam też że większość użytkowników promocji na niej skorzystała (ze mną na czele). Jakaś garstka ludzi z dziwnych powodów (mając już cykliczny pakiet) i mając pecha przegapiając ostrzeżenie, robi jednak aferę. Następnym razem zastanowią się w Orange dwa razy zanim dadzą coś ludziom za darmo.
A jak będą chcieli zabrać, to to zrobią w majestacie prawa i regulaminów.
  • Strona 226 z 229
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 1
  • 224
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229