W gazecie jest hqwm, ale mimo to nie wchodzi ,. dzwoniłem do BOA ale nie idzie się dodzwonić. Chyba chcą coś pochachmecić.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Przepraszam prawidłowy to HQWM przez przypadek na klawiaturze nacisneło mi się jeszcze raz przepraszam
HQWM jest niepoprawny. Wpisywałem 3 godziny temu i teraz to samo.
Dzwonilem do BOA , powiedziała kobietka że maja problemy techniczne i przepraszają, należy do skutku wbijać co jakiś czas, może wejdą, jeśli nie to wieczorem do 24.00 należy zadzwonić do nich wtedy ręcznie wprowadza kody
Ja po wpisaniu kodu w dniu dzisiejszym otrzymałem zwrotny sms przepraszamy opetator nie aktywował pakietu ponownie wysłałem kod przuszedł sms limit przyznania nagród został wyczerpany (wykupiłem płatne pakiety spokój)
U mnie dzisiaj bez problemów aktywowane na 5 numerach
To dobrze ,ale przypuszczam iż zrobią taki myk iż kodu na czwartek nie będzie wogóle ,jedynie mogą zrobić coś takiego iż dadzą w piątek ,ale to jest na dwoje babka wróżyła , i tak trzeba będzie kiedyś wykupić płatny pakiet i tak pozdrawiam
Dlaczego mają tak zrobić? Regulaminy musieli by pierwej pozmieniać
Nie wiem tak przypuszczam mogę się mylić ( jak wykupiłem płatny pakiet zadzwoniłem na info no i znalazła się miła P. Konsultantka co uruchomiła pakiety na moje nr) ,jest dobze , a 11 czerwca się już nie przejmuję
Jak zawsze to i w piątek
Koledzy mam pytanie po wpisaniu kodu od 4.06 liczmy iż w czwartki wyskakuje mi komunikat co czwartek operator nie aktywował pakietu , lub limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany co robić w tym przypadku ? To jest co czwartek!pozdrawiam
@blacQ1
U mnie nie ma takich komunikatów (dziś wpisany kod i 10-min zostało po chwili przyznane).
Albo to błąd systemu, albo jest jakiś niejawny limit (spekuluję: np. ile zużyłeś darmowych a za ile zapłaciłeś), po którym wyskakuje taki komunikat.
Jeśli problem będzie ciągle istniał, to skontaktuj się z nimi: https://www.faktmobile.pl/kontakt/
U mnie nie ma takich komunikatów (dziś wpisany kod i 10-min zostało po chwili przyznane).
Albo to błąd systemu, albo jest jakiś niejawny limit (spekuluję: np. ile zużyłeś darmowych a za ile zapłaciłeś), po którym wyskakuje taki komunikat.
Jeśli problem będzie ciągle istniał, to skontaktuj się z nimi: https://www.faktmobile.pl/kontakt/
Zadzwoniłem na infolinię fakt mobile powiedziałem o co chodzi konsultant odparł iż to jest coś globo ( piprosiłem ,aby napisać zgłoszenie no i mają dzwonić kiedy nie wiadomo pewnie , jak rozpatrzą ) pozdrawiam
Witam od zgłoszenia co pisałem do obsługi fakt mobile mineło 6-7 dni no i przyznali mi po 10 minut , mam nadzieję iż w dniu jutrzejszym kod wejdzie bez problemu pozdrawiam
Koledzy potrzebuję porady otóż w dniu dzisiejszym po wpisaniu kodu na 10 minut wyskoczył mi sms zwrotny (limit dostępnych przyznań nagrody został wykorzystany ) ten komunikat pojawia się zawsze po wpisaniu kodu w dni czwartkowe (przychodzi mi jedno do głowy ,aby nie uruchamiać pakietu na minuty przez dwa kolejne czwartki może by wyczyścił system , lub przez tydzień ? )co wy na to proszę o odpowiedź
Miałam podobnie z kodem na SMS-y wysyłanym w środę. Po 3 kolejnych telefonach do BOK-u i wprowadzaniu ręcznym poprawiło się. Za ostatnim razem poprosiłam o restart karty. Uzbierane SMS-y zostały.
Nie rozumię , jak restart karty oni mogą zrestartować kartę?
To może źle określiłam. Powinno być zrestartowanie numeru.
Pewnie odłączyli numer u siebie w systemie i podłączyli ponownie. Konsultantka użyła sformułowania spróbuję zrestartować numer.
Pewnie odłączyli numer u siebie w systemie i podłączyli ponownie. Konsultantka użyła sformułowania spróbuję zrestartować numer.