Cześć,
Jednak zaczynam tracić dobre zdanie o infolinii i dziale technicznym Faktu. W piątek, 6 września, nie aktywował mi się kod na 10 minut. Po jakichś 10 minutach wysłałam drugi raz ten sam. Wróciła odpowiedź: "Przekroczyłeś dozwoloną liczbę kodów". Miałam nadzieję, że kod aktywuje się do końca dnia. Niestety w sobotę rano zauważyłam, że nie aktywował się i straciłam prawie 3 godziny uzbieranych minut (część była z przedłużanych pakietów płatnych). Zadzwoniłam na infolinię. Kod aktywowano, ale bez przedłużenia dotychczasowych minut. Konsultantka twierdziła, nie może ich przywrócić. Zgłoszenie reklamacyjne do działu technicznego wróciło z odpowiedzią jak poniżej:
"Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie, które dotyczyło aktywacji promocyjnego pakietu z gazety Fakt.
Otrzymałam je 07.09.2019 roku za pośrednictwem Infolinii Fakt Mobile.
Szczegóły zgłoszenia:
Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z treścią zarejestrowanego zgłoszenia oraz sytuacją na Pani numerze telefonu.
Najmocniej przepraszam za niedogodność, która wystąpiła w trakcie aktywacji pakietu 10 minut z gazety Fakt.
Chciałabym wyjaśnić, iż promocyjne pakiety z gazety Fakt są ważne na 7 dni.
Zgodnie z regulaminem użytkownik dla jednego numeru telefonu w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie, wobec czego Pakiety nie podlegają kumulowaniu.
Podsumowanie zgłoszenia:
W związku z powyższą informacją chciałabym wyjaśnić, że nie mam możliwości, aby przychylić się do Pani oczekiwań pod względem zwrotu skonfiskowanych minut.
Mam nadzieję, że informacje, które przedstawiłam, są dla Pani pomocne.
Jesteśmy także do Pani dyspozycji pod numerem 799599999.
Mam nadzieję, że informacje, które przedstawiłam, są dla Pani pomocne."
No i mam pytania do szanownego koleżeństwa:
1) czy to oznacza, że kumulowanie pakietów z kodów odbywa się poza wiedzą Faktmobile (punkt II.3 regulaminu - "Użytkownik dla jednego Numeru MSISDN w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie.")?
2) czy należy wystrzegać się, jak ognia. dwukrotnego wysłania SMS-u z kodem?
3) czy mogę jeszcze coś z tym zrobić?
Jednak zaczynam tracić dobre zdanie o infolinii i dziale technicznym Faktu. W piątek, 6 września, nie aktywował mi się kod na 10 minut. Po jakichś 10 minutach wysłałam drugi raz ten sam. Wróciła odpowiedź: "Przekroczyłeś dozwoloną liczbę kodów". Miałam nadzieję, że kod aktywuje się do końca dnia. Niestety w sobotę rano zauważyłam, że nie aktywował się i straciłam prawie 3 godziny uzbieranych minut (część była z przedłużanych pakietów płatnych). Zadzwoniłam na infolinię. Kod aktywowano, ale bez przedłużenia dotychczasowych minut. Konsultantka twierdziła, nie może ich przywrócić. Zgłoszenie reklamacyjne do działu technicznego wróciło z odpowiedzią jak poniżej:
"Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie, które dotyczyło aktywacji promocyjnego pakietu z gazety Fakt.
Otrzymałam je 07.09.2019 roku za pośrednictwem Infolinii Fakt Mobile.
Szczegóły zgłoszenia:
Uprzejmie informuję, że dokładnie zapoznałam się z treścią zarejestrowanego zgłoszenia oraz sytuacją na Pani numerze telefonu.
Najmocniej przepraszam za niedogodność, która wystąpiła w trakcie aktywacji pakietu 10 minut z gazety Fakt.
Chciałabym wyjaśnić, iż promocyjne pakiety z gazety Fakt są ważne na 7 dni.
Zgodnie z regulaminem użytkownik dla jednego numeru telefonu w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie, wobec czego Pakiety nie podlegają kumulowaniu.
Podsumowanie zgłoszenia:
W związku z powyższą informacją chciałabym wyjaśnić, że nie mam możliwości, aby przychylić się do Pani oczekiwań pod względem zwrotu skonfiskowanych minut.
Mam nadzieję, że informacje, które przedstawiłam, są dla Pani pomocne.
Jesteśmy także do Pani dyspozycji pod numerem 799599999.
Mam nadzieję, że informacje, które przedstawiłam, są dla Pani pomocne."
No i mam pytania do szanownego koleżeństwa:
1) czy to oznacza, że kumulowanie pakietów z kodów odbywa się poza wiedzą Faktmobile (punkt II.3 regulaminu - "Użytkownik dla jednego Numeru MSISDN w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie.")?
2) czy należy wystrzegać się, jak ognia. dwukrotnego wysłania SMS-u z kodem?
3) czy mogę jeszcze coś z tym zrobić?