• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #799305  autor: towerone
 30 kwie 2015, 20:43
Witam,

mam dziwny problem - nie wiem skąd na moim koncie OFnK znalazł się pakiet ponad 5GB danych. Nic nie aktywowałem, żadnego powiadomienia SMS nie dostałem, a tu tyle dobra ;)
Normalnie korzystam z danych jakie dostaje przy doładowaniu. Teraz powinienem mieć ok 400-500MB z bonusu za doładowanie, a tu nic się nie zgadza. Jedynie stan konta jest OK.

Ktoś coś może mi rozjaśnić w tym temacie? Może jakaś automatyczna promocja była, która mi umknęła?

Obrazek
 #799308  autor: dan7
 30 kwie 2015, 20:57
Niestety tak jest po zmianie wyglądu strony Orange.

Sok przecierowy z Orange, Play, Virgin i T-Mobile
 #799317  autor: Przemix
 30 kwie 2015, 21:42
zanim temat poleci to zachęcę do zgłaszania błędów na stronie przez przycisk z prawej, już dwa błędy zgłosiłem i oba naprawili w dwa dni każdy więc działają
 #800437  autor: towerone
 07 maja 2015, 12:59
Przemix pisze:zanim temat poleci to zachęcę do zgłaszania błędów
Zgłosiłem.

Taką dostałem odpowiedź:
Ustaliłam, że informację na Mój Orange dotyczące stanu bieżącego
pakietu danych są zgodne z informacjami, jakie posiadamy w systemie.
W obecnej chwili nie stwierdzam nieprawidłowości w niezgodności
wyświetlanych na stronie informacji.
Mam nadzieje, że przekazane informacje spotkają się z Twoją aprobatą.
Straszny burdel tam mają i nie potrafią przyznać się do błędu ;/
 #800444  autor: Przemix
 07 maja 2015, 13:09
W sumie napisała prawde, że mój orange pokazuje te same bzdury co strona :D

Zamiast naprawić jedną tabelkę popsuli 3. Albo sobie dopiszesz w głowie dwa zera w pierwszej tabelce "w tym bonusowa wartość dostępnego limitu transferu danych", albo użyj *101*01#
 #800476  autor: bazooka
 07 maja 2015, 14:23
towerone pisze:
Przemix pisze:zanim temat poleci to zachęcę do zgłaszania błędów
Zgłosiłem.

Taką dostałem odpowiedź:
Ustaliłam, że informację na Mój Orange dotyczące stanu bieżącego
pakietu danych są zgodne z informacjami, jakie posiadamy w systemie.
W obecnej chwili nie stwierdzam nieprawidłowości w niezgodności
wyświetlanych na stronie informacji.
Mam nadzieje, że przekazane informacje spotkają się z Twoją aprobatą.
Straszny burdel tam mają i nie potrafią przyznać się do błędu ;/
Hahaha, no to mamy Ich...
Prześlij w takim razie żądanie o uaktualnienie informacji o dostępnym limicie danych w informacji podawanych w odpowiedzi na komendę ILE przesłaną na numer 411.
Mam na myśli oczywiście pozycje, w której mam info w GB :!:
Zobaczymy co odpiszą :-)
 #800487  autor: JacekK
 07 maja 2015, 15:10
Jeszcze niedawno ta wartość u mnie widniała w kB, domyślacie się jak długa to była liczba...

To błąd występujący od dawna, zmieniła się tylko jednostka prezentacji

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #800525  autor: bazooka
 07 maja 2015, 17:37
Błąd, który według BOK nie jest 'nieprawidłowością'...
Niestety, ale za brak kompetencji konsultantów powinno się ponosić konsekwencje.
 #800652  autor: towerone
 08 maja 2015, 07:31
Miałem telefon z Orange w innej sprawie i przy okazji zapytałem o te bzdury z pakietem danych. Babeczka z Orange stwierdziła, że znają problem, że występuje on od momentu zmiany szaty graficznej i cały czas pracują nad jego usunięciem.

Trochę im z tym schodzi.
 #800664  autor: JacekK
 08 maja 2015, 09:02
towerone pisze:(...)występuje on od momentu zmiany szaty graficznej (...)
A w życiu :) Występuje znacznie dłużej

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #800670  autor: bazooka
 08 maja 2015, 10:09
Problem tej rangi występuje od zmiany szaty.
Pisząc ranga mam na myśli, że żaden ze stanów nie podaje prawdziwych informacji, wcześniej była to kwestia jednostek w jednej pozycji.
Mnie bylwersuje odpowiedź konsultanta wcześniejszego, i gdyby mi tak odpisał, prosiłbym o wyrównanie stanu z drugą pozycją, czyli w GB :)
 #801055  autor: nemo2009
 10 maja 2015, 19:32
towerone pisze: cały czas pracują nad jego usunięciem.
Problem cały czas występuje,bonus pokazywany jest w GB(10x więcej)
Przemix pisze:albo użyj *101*01#
bonus pokazywany jest prawidłowo.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"
 #801103  autor: a_lex
 11 maja 2015, 09:38
Po zasileniu za 100 zł miałem 36 GB bonusowego transferu.
W tej chwili mam 0,2 GB
Obrazek

ale Orange pokazuje mi, że zużyłem tylko 15 GB
Obrazek

CZYLI GDZIEŚ ZNIKNĘŁA PONAD POŁOWA TRANSFERU!!!
Co się mogło stać?
Ktoś kiedyś spotkał się z podobną sytuacją?

Dubel. Połączono z właściwym tematem
/#>X
Ostatnio zmieniony 11 maja 2015, 09:44 przez Blank, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Informacja o połączeniu
 #801111  autor: a_lex
 11 maja 2015, 10:38
Dzięęęęęki :)
Czyli obie te cyfry są złe?!
""w tym bonusowa wartość dostępnego limitu transferu danych - 213.70 MB" jest 100 razy za mało, a "Pakiet Danych - 213.73 GB " jest 10 razy za dużo?

Mogliby przynajmniej w jednym miejscu podać dobrze :))
 #801547  autor: towerone
 13 maja 2015, 18:39
PADŁEM :)

Pozwoliłem sobie odpisać na wiadomość od "Dordcy" Orange (treść owej wiadomości nieco wyżej), który twierdził, że wszystko jest OK w danych przedstawionych w Orange online oraz w aplikacji mobilnej.
Grzecznie napisałem, że jest w błędzie. Dzisiaj dostałem odpowiedź o następującej treści:
Przepraszamy za informacje przekazane przez poprzedniego Doradcę. Prezentacja pakietu danych na stronie Mój Orange nie jest prawidłowa. Obecnie wartość bonusowego pakietu danych jest to 9 MB. Poprawne dane prezentują się tylko w pierwszej zakładce w kolejnych nie są poprawne. Błędna prezentacja środków w pakiecie danych została już zgłoszona do administratora portalu. Nie znamy jednak terminu usunięcia tych utrudnień. Serdecznie przepraszamy za niedogodności i prosimy jeszcze o cierpliwość.
Ale tam są spece ;) W rzeczywistości mam 902,8MB.
Odpiszę i tym razem, może do 3 razy sztuka :)
 #801562  autor: bazooka
 13 maja 2015, 20:05
@up
sebusy pisze:Prześlij w takim razie żądanie o uaktualnienie informacji o dostępnym limicie danych w informacji podawanych w odpowiedzi na komendę ILE przesłaną na numer 411.
...najlepiej prześlij im screena :!:
Napisz jak odpowiedzą.