DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 12 z 19
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19
 #929099  autor: tilla001
 02 cze 2017, 12:54
Mam pytanie, bo nie do końca mogę wyłapać z dotychczasowych postów...
chcę przenieść numer do Orange. Po przeniesieniu automatycznie mam taryfę Orange Free i rok ważności konta. Doładowuję konto i dostaję bonus internetowy. Czy ten bonus będzie ważny np. 30 dni czy rok - tak jak ważność konta?
 #929975  autor: ksiaze441
 07 cze 2017, 11:58
Hej właśnie zamierzam przenieś numer z T-mobile na Orange free na kartę oferta 28 zł w tym rozmowy do wszystkich i na stacjonarne oraz sms i 23 gb internetowego co miesiąc taniej o 27 zł niż teraz płacę za abonament jaka logika trzymać się w abonamencie :)
 #930111  autor: Niezgodna7
 07 cze 2017, 21:15
Taka logika, że w abonamencie masz w ratach telefonik.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #930328  autor: ksiaze441
 08 cze 2017, 23:27
Z tego co pamiętam telefon był droższy start 1218 zł + plus abonament w tym rozpisana rata 35 zł dodatkowa wyniósł mnie 2032 zł abonament 24 m-ce a telefon rozpadł się sam po 6 m-cach wada techniczna taniej było kupić na wolnym rynku dobrze że się pozbyłem tego telefonu bujałbym się do dzisiaj.
 #931304  autor: Dorotea
 14 cze 2017, 10:56
Włączyłam ponownie RWK w taryfie Orange Free na kartę. Nie robiłam doładowania. Mam teraz tak.

Konto główne: Możesz dzwonić jeszcze 365 dni.
Możesz odbierać jeszcze 112 dni.
Skarbonka: Ważne do112 dni.
Internet: pakiet podstawowy i bonus za doładowanie - ważne 365 dni.

O co tu chodzi, dlaczego tam jest 112 dni? Reklamować?
 #931317  autor: rudymax
 14 cze 2017, 11:37
Dorotea pisze:Tak zrobiłam, ale dalej nic nie drgnęło. Da się sprawdzić ważność rozmów przychodzących kodem?
Nie przejmuj się tym. Tak jak napisał poprzednik wszystko się ułoży po jakimś czasie. Ze swojego doświadczenia wiem, że to niestety nie godziny, ale raczej dni. Bywa że nawet kilkanaście. Jak chcesz się uspokoić, zadzwoń na *500. Tam powinno być poprawnie. Kodem *124*# sprawdzisz jedynie taryfę i ważność środków. Ale zapewniam, że nie masz się czym przejmować :)
  • Strona 12 z 19
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 19