Szkoda że tylko on haha
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
To była najlepsza oferta do sms-ów premium.
a mnie virgin .....
jak bylem w plush abo to do play nie moglem przejsc bo blad to przeszlo do virgin ale chcialem z virgin do playa i znow blad bo nie pasowal mi virgin przez brak 5g,volte,wifi calling itp . ,mialem dosc i zmienilem nr bo i tak pol roku juz mialem nowy na playu bo tak plus zajebiscie dzialal powtorz powtorz
jak bylem w plush abo to do play nie moglem przejsc bo blad to przeszlo do virgin ale chcialem z virgin do playa i znow blad bo nie pasowal mi virgin przez brak 5g,volte,wifi calling itp . ,mialem dosc i zmienilem nr bo i tak pol roku juz mialem nowy na playu bo tak plus zajebiscie dzialal powtorz powtorz
Ostatnio zmieniony 23 paź 2022, 19:10 przez forum_tg, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: proszę bez wulgaryzmów
Pozdrawiam
Jak to jest ze środkami na koncie (czy nie przepadają?) i z ważnością na połączenia przychodzące, po zakończeniu ważności konta na połączenia wychodzące?
Konsultanci mówią bzdury. Każdy co innego, więc nawet nie będę tego cytować..
W Pomoc > Oferta na Kartę można przeczytać: " Przy każdym doładowaniu za minimum 5 zł ważność konta przedłuża się o 365 dni na połączenia wychodzące i i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące."
Czy jest obecnie 60 dni na połączenia przychodzące - jak piszą, czy może więcej (tak, jak w Play)?
Konsultanci mówią bzdury. Każdy co innego, więc nawet nie będę tego cytować..
W Pomoc > Oferta na Kartę można przeczytać: " Przy każdym doładowaniu za minimum 5 zł ważność konta przedłuża się o 365 dni na połączenia wychodzące i i dodatkowe 60 dni na połączenia przychodzące."
Czy jest obecnie 60 dni na połączenia przychodzące - jak piszą, czy może więcej (tak, jak w Play)?
Wygaszałam niedawno jedną z kart i 3 marca wygasły rozmowy wychodzące a przychodzące miałam do 3 maja jednak w tym dniu wydłużyły się znowu o 2 miesiące i dopiero 2/3 lipca numer został wyłączony.
No i 10 stycznia 2023 będzie definitywny koniec "Oferty 2012".
https://virginmobile.pl/media/documents ... Mobile.pdf
https://virginmobile.pl/media/documents ... Mobile.pdf
Szybko odłączają nr, konto na poł wychodzące ważne było do 12.10.22, przedłużyli do 12.12.22, dziś już nie ma takiego numeru.
Zapytam jeszcze raz czy po 10 stycznia będzie lejek?
Zamiast ponawiać pytanie mogłeś zajrzeć do cennika taryfy Wszystko. Tam jest określona predkość lejka.
Nie łapie się w tych cennikach, wolę żeby ktoś potwierdził.
Bardziej to wygląda, że wolisz dostać gotowca zamiast do nich zajrzeć. Odpowiedź już dostałeś, więc już nie musisz wertować cennika.
U mnie na kilka aktywnych numerów póki co głucho, ale widząc jasny trend Play'a do uśmiercenia rocznej ważności konta to spodziewam się powtórki z już ogłoszonych zmian w cennikach fioletowych, a wtedy VM straci sens istnienia (podobnie jak odNowa w Play).
Info o zmianach w ofercie Virgin było 2 tygodnie temu.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Karlos20
Czy w virgin da się płacić z salda konta za gry programy itp. może wiesz coś na ten temat?
Czy w virgin da się płacić z salda konta za gry programy itp. może wiesz coś na ten temat?
lee: nie ma takiej możliwości. Virgin działa na innej platformie, która jest uboga w takie dobrodziejstwa.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Na pewno nie o podwyżkach i nie o wycofaniu RWK.
No tak. O tym poinformują w następnym komunikacie. Ups.... Oby nie! Nie mniej jednak w tym przypadku to już nie moje podstawowe numery. Jeden wywalę drugi przeniosę i odzyskam skarbonkę. Jak jesteś chamie chytry to.....
A pomyśleć, że to Play zaczął rewolucję na rynku telko. Jak im pouciekają klienci, zrozumieją swój błąd - chyba, że dalej będą namawiać na abonamenty, to przeżyją.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Wysyłali e-maila? Bo nie kojarzę ale może usunęłam z rozpędu bo Virgin mam na mailu wp którego od dawna nie używam.
Właściwie to bym chętnie pozbyła się tego numeru a więc jak wysłali to tam zawsze jest możliwość niezaakceptowania zmian co bym chętnie zrobiła.