DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 149 z 200
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 200
 #1083601  autor: columbo
 10 lis 2019, 15:15
Przejrzałem kilkanaście stron wstecz i dalej nie wiem. Mam starą kartę BK. Są dla niej nadal dostępne jakieś pakiety minut?
Jakie są w ogóle aktywne taryfy w Virgin, na które można zmigrować z BK? O ile dobrze zrozumiałem to się i tak nie da bez wymiany SIM - tak?
Czy przejście z BK na inną taryfę wiąże się z utratą środków?
I jeszcze inna sprawa - jest na stronie widoczny np. taki pakiet #Półdarmo 120 min. za 5zł. W jego regulaminie jest, że trzeba mieć aktywny pakiet Freemium, a widzę też, że Freemium już nie ma - chyba nie można aktywować.
 #1083617  autor: fwitkowski17
 10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
 #1083754  autor: cobretti66
 12 lis 2019, 09:15
Witam, mam problem z konfiguracja mms/internet.
Na stronie podana konfiguracja ręczna obejmuje android/ios/wm.
W moim przypadku jest to klawiszowy Samsung Xcover B550H.
Są tam w opcjach profile do ustawienia internetu i mms, ale kompletnie nie wiem co mam tam wpisywać. Czy jest ktoś kto mi z tym pomoże?
W Playu miałem taką sytuację i sobie poradzili w punkcie, także wiem , że to jest do zrobienia.
 #1083773  autor: TeleCypisek
 12 lis 2019, 14:06
By uzyskać dostęp do internetu, to ustaw APN: "internet" i on powinien działać.
Jak chodzi o MMS-y, to nie jestem pewien, ale wypróbuj: "mms", "MMS" oraz "VM MMS" - takie ustawienia znalazłem w swoim telefonie, którego obecnie używam z kartą innego operatora.
 #1083774  autor: neotele
 12 lis 2019, 14:44
@cobretti66
Na tej stronie jest trochę informacji, więc można spróbować, na zasadzie analogii i podobieństw, pokombinować.
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

A jeśli się nie uda, to dzwoń: *222 (darmowy numer z sieci Virgin)

A tu masz instrukcję do twojego fona. Chyba coś tam powinno być na temat ustawień.
https://www.samsung.com/pl/support/mode ... 50HDSAXEO/

Edit:
Może działa jeszcze taka opcja?
Dla większości telefonów w sieci Virgin możliwe jest uzyskanie danych konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS. By je otrzymać, wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:

Virgin – by otrzymać wszystkie ustawienia;
Virgin mms – by otrzymać ustawienia MMS;
Virgin internet – by otrzymać ustawienia internetowe.
źródło: https://www.comperia.pl/telekomunikacja ... obile.html
 #1084254  autor: columbo
 19 lis 2019, 14:43
windows123455860455 pisze:
10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
Ok, dzięki. Zapytałem o to na ich infolinii i tak jasno mi tego nie wyjaśnili, ale za to poprawili trochę informacje na stronie, jak mi się wydaje.
Jeszcze mnie interesuje, czy jak się ma wł. jakiś pakiet MINI, to dostaje się jakieś automatyczne powiadomienie, że pakiet się wyczerpał jakimś zakresie - minut, sms, czy netu?
W ogóle przejście z Play do Virgin jest traktowane jako normalne przeniesienie nr?
Virgin działa tylko na sieci Play, czy również na nadajnikach innych?
 #1084289  autor: fwitkowski17
 20 lis 2019, 07:59
columbo pisze:
19 lis 2019, 14:43
windows123455860455 pisze:
10 lis 2019, 18:33
Pakiety minut czy SMSów #Półdarmo dotyczą pakietów #MINI3 i #MINI9. Natomiast 1 GB tyczy się nie tylko tych pakietó, ale też #GIGADAJE7 i #GIGADAJE
Ok, dzięki. Zapytałem o to na ich infolinii i tak jasno mi tego nie wyjaśnili, ale za to poprawili trochę informacje na stronie, jak mi się wydaje.
Jeszcze mnie interesuje, czy jak się ma wł. jakiś pakiet MINI, to dostaje się jakieś automatyczne powiadomienie, że pakiet się wyczerpał jakimś zakresie - minut, sms, czy netu?
W ogóle przejście z Play do Virgin jest traktowane jako normalne przeniesienie nr?
Virgin działa tylko na sieci Play, czy również na nadajnikach innych?
Wg. regulaminu nie dostaniesz takowego komunikatu. Także trzeba na bieżąco kontrolować zużycie poprzez np. aplikację.
Może ktoś kto ma kartę Virgin się do tego ustosunkuje.
Przejście z Play do Virgin jest traktowane jak normalne przeniesienie numeru do innego operatora.
Virgin działa na sieci Play (do 70 Mbps) oraz na T-Mobile (3G) i Orange (LTE)
 #1084394  autor: reboot
 22 lis 2019, 22:44
Jak otrzymać fakturę za doładowania zlecone po zalogowaniu się na konto VM?
Nie zaznaczyłem ptaszka :D podczas doładowania, chciałbym uzyskać doładowanie teraz.
Dzwonić? Wysyłać maila? Kontakt na FB?

WKS
 #1084692  autor: jamto02
 29 lis 2019, 17:01
Nie wiem czy już była tu dyskusja, najwyżej proszę mnie podlinkować. Dostałem info o zmianie regulaminu/cennika. Na szybko bez wgłębiania się zobaczyłem że teraz ma być pobierana opłata w wysokości 4gr/min za ODBIERANE połączenia. Prawda to? Dotyczy to naszych krajowych połączeń, oferty na kartę? Ktoś przemaglował ten cennik?
 #1085650  autor: areksz
 15 gru 2019, 19:51
po przeniesieniu numeru jak nie aktywuję włączę numeru to od dnia przeniesienia powiedzmy 1.01.2020 wyłączony numer (telefon) idzie jego ważność?
Po włączeniu telefonu z owym numerem?
co ciekawe Virgin daje teraz 10GB na 30dni za przeniesienie.
Bez aktywowania pakietów!
 #1086268  autor: marcin19883
 25 gru 2019, 16:09
areksz pisze:
15 gru 2019, 19:51
Virgin daje teraz 10GB na 30dni za przeniesienie.Bez aktywowania pakietów!
Wszystko super, ale odechciewa się tam przenosić numer, jeśli za każdym razem czekam na aktywacje numeru kilka dni od dnia w którym ma być aktywowany. Zdarzyło mi sie to dwa razy. Potem już przestałem przenosić.
  • Strona 149 z 200
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 200
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 200