DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 199 z 199
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
 #1083244  autor: SomalijskiWluczega
 05 lis 2019, 08:52
podpinam się pod pytanie apropo LTE orange. Plus mam pytanie - czy w virgin mobile na kartę jest HD Voice? (bo konsultanci i konsultantki Virgin tego nie wiedzieli. I jakie jest naliczanie w pakiecie Virgin (ten za 9zł 300 min/300smsów/1GB) konsultanci coś wspominali o naliczaniu co 1MB - ale już nie wiedzieli czy osobno za wysyłane i odbierane dane czy razem) No i ogólnie jaka jest jakość połączeń i internetu w virgin mobile polska? Wie ktoś? proszę o opinie w tej sprawie.
 #1083601  autor: columbo
 10 lis 2019, 15:15
Przejrzałem kilkanaście stron wstecz i dalej nie wiem. Mam starą kartę BK. Są dla niej nadal dostępne jakieś pakiety minut?
Jakie są w ogóle aktywne taryfy w Virgin, na które można zmigrować z BK? O ile dobrze zrozumiałem to się i tak nie da bez wymiany SIM - tak?
Czy przejście z BK na inną taryfę wiąże się z utratą środków?
I jeszcze inna sprawa - jest na stronie widoczny np. taki pakiet #Półdarmo 120 min. za 5zł. W jego regulaminie jest, że trzeba mieć aktywny pakiet Freemium, a widzę też, że Freemium już nie ma - chyba nie można aktywować.
 #1083754  autor: cobretti66
 12 lis 2019, 09:15
Witam, mam problem z konfiguracja mms/internet.
Na stronie podana konfiguracja ręczna obejmuje android/ios/wm.
W moim przypadku jest to klawiszowy Samsung Xcover B550H.
Są tam w opcjach profile do ustawienia internetu i mms, ale kompletnie nie wiem co mam tam wpisywać. Czy jest ktoś kto mi z tym pomoże?
W Playu miałem taką sytuację i sobie poradzili w punkcie, także wiem , że to jest do zrobienia.
 #1083773  autor: TeleCypisek
 12 lis 2019, 14:06
By uzyskać dostęp do internetu, to ustaw APN: "internet" i on powinien działać.
Jak chodzi o MMS-y, to nie jestem pewien, ale wypróbuj: "mms", "MMS" oraz "VM MMS" - takie ustawienia znalazłem w swoim telefonie, którego obecnie używam z kartą innego operatora.
 #1083774  autor: neotele
 12 lis 2019, 14:44
@cobretti66
Na tej stronie jest trochę informacji, więc można spróbować, na zasadzie analogii i podobieństw, pokombinować.
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon

A jeśli się nie uda, to dzwoń: *222 (darmowy numer z sieci Virgin)

A tu masz instrukcję do twojego fona. Chyba coś tam powinno być na temat ustawień.
https://www.samsung.com/pl/support/mode ... 50HDSAXEO/

Edit:
Może działa jeszcze taka opcja?
Dla większości telefonów w sieci Virgin możliwe jest uzyskanie danych konfiguracyjnych za pomocą bezpłatnej wiadomości SMS. By je otrzymać, wystarczy na numer 9999 wysłać SMS o treści:

Virgin – by otrzymać wszystkie ustawienia;
Virgin mms – by otrzymać ustawienia MMS;
Virgin internet – by otrzymać ustawienia internetowe.
źródło: https://www.comperia.pl/telekomunikacja ... obile.html
  • Strona 199 z 199
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199