DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 1 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
 #684008  autor: TomaszB
 19 gru 2013, 17:19
Mam takie pytanie. Zakupiłem ostatnio starter Plusa, pech chciał, że numer ten musiałbyć już kiedyś przez kogoś wykorzystany, bo otrzymuje spam od Sephory. Czy jest jakiś sposób, aby ustrzec się przed zakupem startera z numerem telefonu, który był już używany? Jakie są najnowsze dostępne prefiksy? W jaki sposób walczyć z tego typu materiałami reklamowymi rozsyłanymi via sms?

Od razu mówię, że to nie jest żadna usługa premium, a raczej po prostu informacja wysyłana do klientów - ktoś musiał się wcześniej na ten numer zarejestrować u nich jako klient.

 #684010  autor: ChuckyCiechanow
 19 gru 2013, 17:30
Kiedys zakupilem starter Plusa z aktywną.l usługą Fun Skan innym razem z Chill Bill

Chyba nie ma sposobu sprawdzenia w jakiś sposób czy dany numer był kiedyś
aktywny.

 #684012  autor: TomaszB
 19 gru 2013, 17:34
ChuckyCiechanow pisze:Kiedys zakupilem starter Plusa z aktywną.l usługą Fun Skan innym razem z Chill Bill

Chyba nie ma sposobu sprawdzenia w jakiś sposób czy dany numer był kiedyś
aktywny.
To akurat jest chora sytuacja, gdy operator nie potrafi wyczyścić konta numeru w taki sposób, aby wszystkie usługi zostały zdeaktywowane. W moim przypadku nie mam włączonych żadnych subskrypcji premium, więc prawdopodobnie nawet blokada premium nie pomoże mi się tego pozbyć...

 #684015  autor: kamul99
 19 gru 2013, 17:39
Ja miałam gorzej - dzwonili do mnie z PKO i wysyłali smsy, że na koncie bankowym mam zaległość. Nazwisko podawali jakiejś kobiety i sto razy im mówiłam, że nie znam człowieka. Za którymś razem trafił się jakiś bardziej kompetentny i powiedział, że muszę IŚĆ DO ODDZIAŁU PKO i wypełnić wniosek, iż ten numer nie jest tej pani.. Kosmos. W końcu się odczepili, po jakichś 2 latach.

 #684017  autor: Niezgodna7
 19 gru 2013, 17:41
Tomasz, skoro sephora ma Twój nr, no to jak operator ma to wyczyścić...
PS. Kwestia szczęścia, cierpliwości.. A jak nie? Do wora, i następny.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #684018  autor: TomaszB
 19 gru 2013, 17:43
Calm7 pisze:Tomasz, skoro sephora ma Twój nr, no to jak operator ma to wyczyścić...
PS. Kwestia szczęścia, cierpliwości.. A jak nie? Do wora, i następny.
Mówiłem o sytuacji kolegi wyżej, gdzie aktywne były usługi operatora ;)

 #684023  autor: darkangel
 19 gru 2013, 18:09
Chyba nie ma sposobu 100% by trafić na nie używany nigdy numer.
Jedynie można wspomóc swoje szanse trafienia nówki jeśli zakupisz jakiś starter z nowo powstałej puli prefixów danego operatora.

Ponieważ nie miał ich np 2 lata temu a dopiero teraz dostał nowy prefix i nikt nie mógł mieć nr z tym początkiem ;)

 #684024  autor: TomaszB
 19 gru 2013, 18:10
darkangel pisze:Chyba nie ma sposobu 100% by trafić na nie używany nigdy numer.
Jedynie można wspomóc swoje szanse trafienia nówki jeśli zakupisz jakiś starter z nowo powstałej puli prefixów danego operatora.

Ponieważ nie miał ich np 2 lata temu a dopiero teraz dostał nowy prefix i nikt nie mógł mieć nr z tym początkiem ;)
Operatorzy informują o tym, że do puli dodany został nowy prefiks? Pytam o to czy gdzieś można znaleźć takie informacje :)

 #684026  autor: ciekawy
 19 gru 2013, 18:19
znajdź maila do tej Sephory, podaj od kiedy masz numer aktywowany,napisz im,że numer kiedyś mógł mieć ktoś inny ale skoro ty go masz to znaczy że ktoś z niego wcześniej zrezygnował bo oczywiście mogą nie wiedzieć że ktoś zrezygnował i że numer sieć później może dać komuś innemu,

nie ma sposobu na skuteczne wyczyszczenie numeru, firma tylko zapewnia ci odbiór połączeń,sms i wysyłanie ale nie może zapewnić,że jakaś Sephora nie będzie wysyłać sms-ów,

jak chcesz zapobiegać takim sytuacjom to masz takie opcje,

pierwsza to kupujesz starter z nowym prefixem ale to nie gwantuje,że ktoś używający wcześniej tego numeru nie podał go w 100 instytucjach i 200 firmach,

druga opcja to napisać maile do firm które się odzywają i może zareagują,

a jak nie zareagują to można próbować zablokować nadawce przez sieć komórkową ale tego nie rób od razu i jakiś czas po wysłaniu maila do nich,że numer nie jest już tamtej osoby

 #684027  autor: Golarz Filip
 19 gru 2013, 18:21
TomaszB pisze:Operatorzy informują o tym, że do puli dodany został nowy prefiks? Pytam o to czy gdzieś można znaleźć takie informacje :)
Operator przeważnie na tak postawione pytanie,zasłoni się tą słynną już tajemnicą telekomunikacyjną czy tym podobnymi pierdołami.
Najszybciej o pojawieniu się jakiegoś zupełnie nowego prefiksa dowiesz się z tego forum właśnie.
Siedzi tu naprawdę mnóstwo zorientowanych osób, które też zapewne polują na świeże numerki

 #684031  autor: Sig
 19 gru 2013, 18:28
Ja miałem podobną akcję ze starterem w Orange. Po aktywacji zaczęły przychodzić SMS z Cyfrowego Polsatu o zaległościach, ale wystarczył kontakt z CP, że numer należy już do kogoś innego i spokój.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #684037  autor: Sahim
 19 gru 2013, 18:43
TomaszB pisze:Zakupiłem ostatnio starter Plusa, pech chciał, że numer ten musiałbyć już kiedyś przez kogoś wykorzystany, bo otrzymuje spam od Sephory.
Wydaje mi się, że z Sephorą to Plus ma jakiś układ bo ja też otrzymywałem od nich smsy z ofertami po zakupie startera Plusa. Smsy przestały przychodzić gdy przeniosłem numer do innego operatora :)

 #684048  autor: TomaszB
 19 gru 2013, 19:09
Sahim pisze:
TomaszB pisze:Zakupiłem ostatnio starter Plusa, pech chciał, że numer ten musiałbyć już kiedyś przez kogoś wykorzystany, bo otrzymuje spam od Sephory.
Wydaje mi się, że z Sephorą to Plus ma jakiś układ bo ja też otrzymywałem od nich smsy z ofertami po zakupie startera Plusa. Smsy przestały przychodzić gdy przeniosłem numer do innego operatora :)
Zastanawiałem się nad tym, ale kupiłem 2 startery, a tylko jeden jest 'zainfekowany' :x

 #684054  autor: vh
 19 gru 2013, 19:31
kamul99 pisze:Ja miałam gorzej - dzwonili do mnie z PKO i wysyłali smsy, że na koncie bankowym mam zaległość. Nazwisko podawali jakiejś kobiety i sto razy im mówiłam, że nie znam człowieka. Za którymś razem trafił się jakiś bardziej kompetentny i powiedział, że muszę IŚĆ DO ODDZIAŁU PKO i wypełnić wniosek, iż ten numer nie jest tej pani.. Kosmos. W końcu się odczepili, po jakichś 2 latach.
Ty miałaś pisać wniosek? Jaja sobie robią. Co to Cię obchodzi, że oni wysyłają poufne informacje nie do tego kogo trzeba?

Mnie Play przez jakiś czas przesyłał mejlem jakieś faktury i wezwania do zapłaty. Najpierw próbowałem z nimi kulturalnie. Niby zajęli się sprawą, a później i tak mejle przychodziły. W końcu dosadnie, acz kulturalnie, spytałem, czy w ogóle panują nad tym, co robią i od tamtej pory jak na razie mam spokój.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X, G7 Power

 #684080  autor: ciekawy
 19 gru 2013, 20:56
ja od dawna mam numer na który z początku przychodziły sms-owe powiadomienia z banku, myślałem,że samo się skończy ale po paru dniach zadzwoniłem,powiedziałem o co chodzi, gdzieś mnie przełączyli,do inngo działu chyba i tam nawijałem drugi raz w czym problem, podziękowali za zgłoszenie i od tamtej pory nie przychodą mi powiadomienia sms o czyimś koncie i ogólnie od innych firm też nie przychodzą żadne reklamy,a numer fajny więc nie chciałem go zmieniać bez walki, ale nawet nie było walki tylko kulturalna rozmowa i wystarczyło,problem rozwiązany dawno temu,

to dziwne,że ludzie nie myślą żeby podać nowy numer kiedy zrezygnują ze starego
  • Strona 1 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8