Karlos20 pisze: ↑28 lip 2019, 17:52
Sprawdzałeś stan pakietu kodami *136# bądź *121# ?
Tak. Te kody sprawdzałem w pierwszej kolejności.
*136# - Aktywne promocje Pakiet_Klucz_Premium 12-08-2019 20:32
*121# - aktywne pakiety itd... nic na temat ilości danych
Zresztą brak dostępu do panelu klienta, bilingów itp.
Kiedyś np. z bilingów dowiedziałem się, że naliczali opłaty za rozmowę, która była zakończona, ale wg. Klucza trwała nadal, i jednocześnie w tym samym czasie prowadzona była inna rozmowa.
Tak samo kiedyś było z połączeniami płatnymi w Kluczu, mimo, że powinny być bezpłatne. Po reklamacji zwrócili kasę, ale brak bilingów uniemożliwia kontrolę naliczonych opłat.
I na koniec olewka klienta i brak odpowiedzi na e-mail już 3 tygodnie. Żenada.