DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 52 z 55
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
 #1099962  autor: Window
 25 lip 2020, 13:24
Operator wirtualny Mobile Vikings (VikingCo Poland Sp. z o.o.) w swoim raporcie finansowym za zeszły rok podał, że według zarządu firmy jest zagrożenie dla kontynuacji działalności spółki. Wynika ono z tego, że w roku zakończonym 31 grudnia 2019 r. spółka wygenerowała stratę netto w wysokości -1 797 165,25 PLN, a na dzień 31 grudnia 2019 r. kapitał własny był ujemny i wyniósł -12 192 386,55 PLN.
Zródło https://gsmonline.pl/artykuly/mobile-vi ... iki-raport
 #1101156  autor: marcz123456
 13 sie 2020, 08:06
Jakoś nie przekonuje mnie ten viking. Żeby nie skończyło się tak że Play ich wykupi jak virgina.
Z drugiej strony skoro takie dość medialne telekomy mają problemy, to jakim cudem izzi jeszcze istnieje?

Oferta chillon została usunięta?
 #1101177  autor: Karlos20
 13 sie 2020, 12:35
Marcz: No Limit 25 i oferta ChillOn jest dostępna tylko dla obecnych klientów, którzy nie zlecili migracji do pakietów Match i utrzymują aktywną usługę Autodoładowania.
Nowy klient może kupić tylko 1 z 3 paczek Match.
Zamiast promować program poleceń "Za darmo nie umarło", niech polecającym dadzą więcej neta do swoich pakietów. Spółka na tym procederze mnóstwo kasy traci, nie mówiąc o aktywności w social mediach czy reklamach w necie.
 #1102701  autor: Karlos20
 07 wrz 2020, 21:44
Prędzej ich by wykupił Play, niż by upadli.
Hipotetycznie numery by przepadły, jeśli ich byś nie przeniósł do innej sieci w wyznaczonej dacie wyłączenia numerów.
Zobaczymy, jaki plan naprawczy wymyśli "góra" dla Vikingów.
 #1102702  autor: Remington
 07 wrz 2020, 21:49
Czekałem aż ktoś odpowie na to pytanie.

Czy przetrwają trudno powiedzieć, to raczej wróżenie z fusów. W przeciwieństwie jednak do Virgina, ich baza klientów ma konkretny profil i jest potencjalnie atrakcyjna do odkupienia. Przez Playa, z którym współpracują nie tylko technologicznie, ale choćby w procesie rejestracji numerów.

Teoretycznie może się zdarzyć, że operator upadnie z dnia na dzień i szlag trafi wszystkie numery. Coś takiego jednak zdarzyło się tylko raz (Vectone). Kto jak kto, ale oni prędzej jednak sprzedadzą bazę niż się zwiną.
 #1102976  autor: Karlos20
 13 wrz 2020, 09:14
Operator nie daje za wygraną. Broni się ofertą i nadzwyczaj wzorową współpracą z Play.
Nie wiem, czy oprócz mnie ktoś posiada kartę od Vikingów... Postanowiłem po kilku latach przerwy przetestować ich ofertę na nowym numerze i zamówiłem "Perfect Match" za 25 zł na 31 dni, z no-limitem w PL + 20GB neta. Po włożeniu karty do P20 Pro (Huawei), po jakimś czasie przetarłem oczy ze zdumienia: OPERATOR POSIADA VoLTE ORAZ VoWiFi! Usługi same się na numerze uruchomiły. Na iPhonie usługi dotychczas włączone na telefonie z karty Play, również były aktywne na karcie MV. BRAWO :)
Brakuje tylko bezpiecznego lejka po wykorzystaniu GB, ale w zamian jeśli ich nie wykorzystamy w pełni, w przypadku włączonej usługi Autodoładowania, net przechodzi na kolejne miesiące (Kumulacja do max 931,32 GB). Lekko boli roaming w UE, ale nie jest on przesadnie drogi, można sobie z tym poradzić.

Tak czy inaczej, to świetna alternatywa, nie tylko dla oszczędnych (SOLO XL jest o 10 zł droższy, pomimo lejka 1 mbps po 20GB), ale też dla tych uciekinierów z Play, co nie może zaoferować dogodnych opcji dla stałego klienta w abonamencie czy na karcie, bądź poszukujących przechodzących GB bezterminowo. Oferta nawet cenowo wygrywa z Orange Flex, bo oferuje o 5GB więcej, pomimo, że nie zawiera dodatków typu Social Pass, ale ma system przypominający subskrypcję.
Warto rozważyć ich ofertę, tym bardziej, że bardzo szybko od zamówienia przychodzi przesyłka od DPD (następny dzień roboczy od zamówienia, jeśli zamówimy rano nowy numer z ofertą). Przy przenoszeniu numeru trzeba poczekać od 3 do 7 dni (info z Helpdesku).

Nie, to nie jest reklama, informuje o odczuciach i testuje rozwiązania idealne dla mojego korzystania ze smartfona.
Aha, prędkość transmisji jest zbieżna z tymi, co mam w Play, choć występują warunki lokalne, normalnie jak w innych sieciach.
Helpdesk telefoniczny jest bezpłatny, jeśli posiadamy aktywną usługę Match lub inną, która ma zawarte nielimitowane połączenia w Play. Również z numeru Play z aktywnym Stanem Darmowym, dzwonimy na ten numer bez opłat (+48732007007).
Aplikacja VikingApp działa idealnie, bez dodatkowych rozbudowanych funkcji, z opcją czatu i billingiem połączeń.
 #1102982  autor: qqwerty1313
 13 wrz 2020, 10:00
Ja też wylądowałem w końcu w MV, po krótkich i nieudanych przygodach z LajtMobile (brak iMessage) i heyah01(brak wszystkiego :P).

U mnie VoLTE nie działa, ale cała reszta idealnie. Przeniesienie numeru bez najmniejszego problemu, a jakość Playa lepsza niż się spodziewałem i zapamiętałem 4 lata temu. Nie wiem czy to kwestia MV, czy Play (bo dawno nie miałem), ale przy utracie zasięgu najpierw przełącza się na TM 3G, gdzie potrafi zostać przez kilka minut nawet w centrum Warszawy chociaż Play już powinien powrócić, a w drugiej kolejności przełącza się do Orange, gdzie działa LTE. Zdarzyło mi się to może 2 razy, ale byłem zdziwiony, myślałem że roaming krajowy to tylko 3G. Podsumowując, fajnie jakby to VoLTE się pojawiło, ale i tak jak na razie zostaję :)
 #1102990  autor: qqwerty1313
 13 wrz 2020, 11:51
iPhone 11, iOS 14 beta. A VoLTE jest w ogóle oficjalnie dostępne w MV? Bo kiedyś na ich FB znalazłem, że nie. Może coś się ma szansę zmienić i testują? Od kiedy u Ciebie działa?

EDIT
Znalazłem dyskusję na wykopie sprzed miesiąca, gdzie ktoś zapytał o WiFi Calling i VoLTE i przedstawiciel MV napisał, że obie usługi są w trakcie testów i raczej to kwestia tygodni, niż miesięcy. Obie planują odpalić w tym samym czasie, ale jest ryzyko, że z WiFi Calling ruszy szybciej, a VoLTE trochę później.

Czyli wyląda na to, że mówili prawdę a Ty załapałeś się do testów :)
 #1103076  autor: Karlos20
 14 wrz 2020, 23:56
Mówisz, że Vikingowie testują? Tak czy inaczej, brawo, gdyż aktywacja tych usług odbyła się bez mojego udziału :)
W Play zalecane jest wysłanie SMSa, aktywującego usługę WiFi Calling na numerze i odpowiedniej taryfie, aby VoWiFi i VoLTE uruchomiły się na wspieranym telefonie.
 #1103095  autor: qqwerty1313
 15 wrz 2020, 09:51
Dzięki Ci wielkie dobry człowieku! :D Idąc tropem tego, co napisałeś, wczoraj w nocy wysłałem SMS-a "Start" na 282. Na stronie Play nie ma informacji o konieczności wysyłania czegokolwiek, ale znalazłem jakiś stary dokument. I dziś rano VoLTE działa! WiFi Calling co prawda nie działa, a ten SMS miał aktywować niby go, ale tej usługi akurat nie potrzebuję :P
 #1103123  autor: adrjannn
 15 wrz 2020, 20:10
Viking Mobile vs Virgin Mobile, wynik 3:0
U Vikingów:
+ voLTE
+ voWIFI
+ LTE Orange w Roamingu Krajowym, ograniczone prędkością 3Mb/s

Virgin siedzi na laurach, a właściwie na garnuszku Play :D
 #1103139  autor: Karlos20
 16 wrz 2020, 05:27
Tylko niech jeszcze wprowadzą lejek 1 mbps po wyczerpaniu pakietu do zamienienia na darmową kumulację niezużytych GB (tak jest obecnie), to od razu do nich przejdę. Na razie zostanę w Play.
 #1103183  autor: Robin560
 16 wrz 2020, 17:06
czyli już jest volte? czyli już wiadomo gdzie leci numer z heyah 01
czyli to pierwszy mvno z volte i vowifi nie kojarzę u żadnego innego

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
  • Strona 52 z 55
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55