DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 9
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

 #650958  autor: arkadio
 29 lip 2013, 13:14
Dzięki za zainteresowanie sprawą.
Niestety wszystkie usługi aktywne (ufomesy, minuty za minuty, minuty non stop) :) Coś ostatnio zaszalałem, dużo korzystałem z telefonu,l miałem dużo spraw do pozałatwiania (remont, ekipa itp) i poleciało. Dlatego myślę o zmianie taryfy ale czy warto, właśnie dlatego chciałem się skonsultować. Myślałem tez o umowie na rok bez telefonu ale nie wiem czy w to sie bawic.

 #651004  autor: Niezgodna7
 29 lip 2013, 16:57
Może do pleja dużo dzwoniłeś, a zapomniałeś zmńyć stawkę do pleja na 29gr?
Wg.mnie masz najlepszą of.do gadania, o ile gadasz krótko, do 10-15 minut.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #651316  autor: arkadio
 31 lip 2013, 09:14
Do playa mam włączone promocję 29 gr ale masz racje trochę podzwoniłem, wykupiłem pakiety na neta, w sumie widocznie tyle wyszło i już :) i wlaśnie myśle co będzie dla mnie lepsze. Pozdrawiam

 #651324  autor: Niezgodna7
 31 lip 2013, 09:46
Net nie jest taki tani, 10zł za 100Mb (po wakacjach), a z wszystkich ofert Orange, to tylko GO nadaje się na rozmowy poza sieć, ale trzeba korzystać umiejętnie. Ja mam krótkie rozmowy, więc idealnie mieszczę się w przyznawanych bonusach minut.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #654113  autor: as1as
 11 sie 2013, 20:48
witam
przeniosłem numer z NOWE ORANGE GO do NJU przez stronę internetową
na koncie w chwili obecnej posiadam 60PLN i nie doczytałem że środki te przepadną.
Czy jeżeli przyjedzie kurier i nie podpiszę umowy to nadal pozostanę w NOWE ORANGE GO bez żadnych zmian

[ Dodano: 2013-08-18, 21:12 ]
wysłałem maila do nju i przyszła odpowiedź
Kod: Zaznacz cały
Witam,w odpowiedzi na zapytanie z dnia 12.08.2013r uprzejmie informuję że w celu rezygnacji z procesu MNP proszę nie podpisywać umowy.
Jeśli nie podpisze Pan umowy numer pozostanie w ofercie na kartę.

 #680183  autor: macc
 05 gru 2013, 05:02
Chciałbym, żeby starter z Orange na kartę, przeniesiony za pomocą SMS-a do nju, znów był w Orange One. Jak to zrobić?
W celu powrotu do Orange One wyślij SMS, wpisując w treści ONE na numer 601.

 #684220  autor: DeNeB
 20 gru 2013, 12:30
Czy jest możliwość przejścia z orange na kartę do njumobile na kartę?
Jeżeli tak to jakim kodem?
Z góry dzięki za odpowiedź.

 #684230  autor: novy
 20 gru 2013, 13:29
Wyślij SMS o treści NJU na numer 601

lub

Za pomocą kodu USSD: *127*50#


Osobiście użyłem 1 opcji 8)

 #684270  autor: novy
 20 gru 2013, 16:31
no straci :) Ale pytanie było o kod 8), poza tym odpowiedz jest na forum chyba nawet Twoja.

 #684273  autor: DeNeB
 20 gru 2013, 16:39
Wielkie dzięki,o to mi chodziło,pozdrawiam :)

 #691544  autor: amigo007
 19 sty 2014, 13:45
Witam odkopuję temat. Kolega z orange na kartę za parę dni będzie chciał zmigrować do nju na kartę (musi środki wykorzystać). Czy nadal jest to możliwe za pomocą smsa? Czytałem gdzieś, że komuś nie udała się taka migracja. Czy czasem nie zmienili teraz tylko na opcję przeniesienia przez kuriera?

 #693725  autor: mjez1978
 27 sty 2014, 15:20
A da się powrócić do Orange z nju przy zerowym stanie konta bo smsem na numer 601 nie da się wysłać smsa

 #706425  autor: Emsi
 27 mar 2014, 12:46
Taka ciekawostka :mrgreen: Około dwóch tygodni temu przeniosłem numer od Orange na kartę (z wielkim trudem na kartę bo z uporem maniaka wciskali mi abonament). Zaraz po tym jak mój numer znalazł się u pomarańczowych, zleciłem migrację do Nju. Czyli nic nie doładowałem, byłem w Orange około doby.
Dziś dostaję telefon od Orange i poniżej pozwolę sobie zamieścić przebieg rozmowy:

- Witam, Orange Polska. Czy rozmawiam z głównym użytkownikiem numeru?
- Tak, numer jest zarejestrowany na mnie.
- Jako że jest pan naszym stałym klientem i regularnie pan doładowuję swoje konto ...
- Chwila moment, jaki ze mnie stały klient skoro ten numer jest w Orange Polska od dwóch tygodni?
- Ale regularnie pan doładowuje, prawda?
- Nie prawda, numer przeniosłem do Nju.
- (cisza i chwila dłuższego zastanowienia) ... Aha, dziękuję w takim razie, miłego dnia.

JEDEN WIELKI BAŁAGAN :-)

 #706430  autor: Niezgodna7
 27 mar 2014, 12:57
To nie bałagan, a stara, stała śpiewka dla wszystkich, co się do nich wydzwania
:- /

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #706436  autor: JacekK
 27 mar 2014, 13:11
Bo dzisiaj na infolinii nie pracują specjaliści, tylko zaoczni studenci za 7zł/h. Mają kartkę z której czytają albo - to już bardziej specjalistyczne infolinie - tzw. "drzewo postępowania", które rozwija się zależnie od odpowiedzi klienta.

Zresztą w salonach wcale nie jest lepiej. Niedawno wszedłem do salonu jednej z sieci i zapytałem czy widoczny na wystawie modem obsługuje sieć UMTS w paśmie 900 MHz. Zrobiło się zamieszanie na całego. Chyba 10 minut czekałem, aż w końcu dostałem do ręki opakowanie i sprawdziłem sam.

Teraz ludzi szkoli się wyłącznie pod kątem sprzedaży. Bo liczy się "wynik".

Drzewo raczej nie przewidywało Twojej odpowiedzi;)

Pewnie dzwonili nadal z uporem maniaka namawiać na abonament. Klienci Pre-Paid nie są już pożądanymi klientami dużych sieci, no chyba że Ci, którzy regularnie wydają co miesiąc grube kilkadziesiąt zł. Tak zresztą są budowane dzisiejsze taryfy.

Pytanie, ile jeszcze trzeba im pieniędzy? Sieci mają po 14-15 mln klientów (jesteśmy przecież dużym krajem) i wcale ceny u nas nie należą do najtańszych.

Ostatnio jeden z portali branżowych opisał historię reklamacji wystosowanej do T-Mobile (w formie Video), która zrobiła furorę na YouTube. Automatycznie włączane usługi dodatkowe (oczywiście płatne), które trzeba wyłączać już we własnym interesie są dzisiaj prawdziwą plagą.

Usługę Norton Security włączą Ci nawet, jak nie kupujesz telefonu a kartę włożysz do starej Nokii. Potem oczywiście stara i bezwzględna odpowiedź, że "zgodnie z regulaminem, który klient zaakceptował...".

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
  • Strona 6 z 9
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9