DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 1 z 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
 #630130  autor: MxO
 29 kwie 2013, 21:17
Witam. Dzisiaj przeszedłem z Orange do Nju (poprzez sms'a) i nazwa operatora (wyświetlana w telefonie) to dalej Orange. Zostanie ona zmieniona na Nju Mobile? Napisałem już do support Nju Mobile i czekam na odpowiedź. Chce się też was zapytać :)

 #630133  autor: Edmund
 29 kwie 2013, 21:29
MxO, to jest kwestia informacji zapisanej na SIM - nazwy operatora. Operator może Ci zdalnie zmienić taki napis. Idea gdy zmieniała się na Orange nie zmieniła nazwy operatora na SIM - mogę to potwierdzić z autopsji, gdyż mam kartę z 2002 roku, która praktycznie non-stop jest zalogowana do sieci, a napis "MILEGO DNIA" nie zmienił się na niej od samego początku. Tak więc nie sądzę by tym razem było podobnie.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #630135  autor: MxO
 29 kwie 2013, 21:42
Czyli nazwa mi się zmieni? :D

 #630146  autor: Edmund
 29 kwie 2013, 22:10
MxO, właśnie zasugerowałem przeciwny scenariusz - że nazwa się raczej nie zmieni.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #630149  autor: Phoenix_eu
 29 kwie 2013, 22:24
Ja również jestem na etapie 'przeniesienia' numeru z orange do nju.
Ale jak to bywam z tym, przynajmniej w moim przypadku, operatorem, mam same problemy.
25 kwietnia złożyłem poprzez stronę zlecenie na przeniesienie numeru z Orange ONE na abonament nju.
od tego czasu status się nie zmienił w zamówieniu - twa ręczna weryfikacja danych.
Dzwoniłem do BOK oraz do sklepu internetowego ale jedynie odsyłali mnie z bok do sklepu, ze sklepu do bok - tłumaczą się brakiem wglądu w zamówienie.

W końcu dostałem maila dla przenoszących numer i tam napisałem.
Widzę że mają ogromną ilość zapytań, ciekawe czy faktycznie miesiąc będę czekał na odpowiedź...
Pierwszy mail z 26 jak i z 29 (rano) został nadal bez odpowiedzi.
To ja pytam się, jak tu można dostać jakąś informację?
Widzę, że inni mają więcej szczęścia... ja już totalnie zraziłem się do orange - indywidualny jak i biznesowy abonament.
Niech mi tylko przeniosą przed majówką, a później przeniosę dalej do innego operatora...
Ja już Orange mówię stanowcze NIE!

 #630165  autor: Filip
 30 kwie 2013, 00:08
Ja na drugi dzień po aktywacji karty Orange i wysłaniu sms'a na przejście do NJU, dostałem wiadomość o treści "Witaj w nju mobile! Wyłącz i włącz telefon a otrzymasz nasze logo". I teraz zamiast Orange jest wyświetlane nju.
Z tym że to starter kupiony teraz, karta SIM jakaś nowa bo nawet już miała możliwość wyłamania do microSIM.

 #630181  autor: Niezgodna7
 30 kwie 2013, 09:32
MxO.
Ile ta Twoja karta ma lat? Z rok, dwa?
No to będzie się wyświetlać nju zamiast Orange.
Jak przyjdzie sms, to wyłączysz fon.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #630182  autor: Emsi
 30 kwie 2013, 09:40
Ja miałem tą najnowszą kartę Orange (z możliwością wyłamania MicroSIM). Na wyświetlaczu cały czas Orange POP, ale to mi akurat nie przeszkadza. Czekałem na jakieś info, że już jestem w Nju, jednak nie raczyli poinformować mnie, że już jestem w nowej sieci. Dowiedziałem się o tym przypadkowo, gdy chciałem sprawdzić stan konta kodem USSD.

 #630189  autor: AERO2 USER
 30 kwie 2013, 10:41
Phoenix_eu przypadkiem nie trzeba było zrobić migracji z Orange ONE do NJU z rachunkiem. Na stronie w zamówienie jest co prawda opcja "chcę zmienić ofertę z nju na kartę na nju z rachunkiem" ale zgodnie z regulaminem procedura jest identyczna jak przy migracji z Orange na kartę. Ktoś migrował z powodzeniem ? Regulamin http://www.njumobile.pl/b/articles/regu ... unkiem.pdf

 #630196  autor: Niezgodna7
 30 kwie 2013, 11:57
Ja tylko migrowałem z karty, ONE.
Po przejściu czekałem jakieś 4 h i dostałem esa Witaj w nju - stawki.
A ponad 20 h, i dostałem esa z tym logo nju po restarcie fonu.
PS.
To migracja z karty na kartę, panie Aero
:-)
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2013, 21:10 przez Niezgodna7, łącznie zmieniany 1 raz.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis

 #630248  autor: AERO2 USER
 30 kwie 2013, 19:53
To była migracja do NJU z rachunkiem ?

 #630276  autor: MxO
 30 kwie 2013, 22:53
Właśnie dostałem takiego sms'a jak Filip :) Odpisali mi również z Supportu NJU. Dzięki za odpowiedzi.

 #630283  autor: Phoenix_eu
 30 kwie 2013, 23:17
AERO2 USER pisze:Phoenix_eu przypadkiem nie trzeba było zrobić migracji z Orange ONE do NJU z rachunkiem. Na stronie w zamówienie jest co prawda opcja "chcę zmienić ofertę z nju na kartę na nju z rachunkiem
Tak zrobiłem, wszystko na stronie jest ładnie opisane tak jak i w regulaminie.
Zrobiłem wszystko, tak jak prosili.
Nawet po wpisaniu numeru oraz autoryzacji sms'em dane właściciela numeru zostały uzupełnione - te z bazy Orange.
Przenosiłem numer z Orange POP\ONE na nju z abonamentem/nju buzz.

Dzisiaj ok 14 dostałem informację od automatu o zmianie statusu zamówienia.
Z ręcznej weryfikacji, która trwała 6 dni (łącznie z sobotą i niedzielą), status zmienił się na "przekazane

Status ten oznacza, że rozpoczęliśmy kompletowanie Twojego zamówienia do wysyłki."

Więc jak dla mnie, jest to pewnie 'zawieruszenie' zamówienia lub mnie też tam nie lubią - tak to sobie tłumaczę.
A na dwa maile, które do nich wysłałem, do dnia dzisiaj nie dostałem odpowiedzi...

 #630297  autor: Kamel
 01 maja 2013, 00:44
W regulaminie przeniesienia numeru jest dokładnie napisane, że mają 5 dni roboczych na wysłanie dokumentów.
Na każde pytanie które im zadałem otrzymałem mailowo szybką odpowiedź, pytałem m.in. o zasadę rozliczania pakietów internetowych.

Jeżeli oczekujesz szybkiej odpowiedzi to po prostu wejdź i zadaj to pytanie za pomocą livechatu z konsultantem nju mobile.

Moim zdaniem to cierpliwości i wszystko będzie w porządku. Ja złożyłem wniosek online o przeniesienie 27 kwietnia, dzisiaj otrzymałem informację że przekazali firmie kurierskiej do wysłania. Sprawdzałem status i rzeczywiście dokumenty są już w Warszawie, w DPD.

 #630326  autor: Phoenix_eu
 01 maja 2013, 11:27
Kamel pisze:W regulaminie przeniesienia numeru jest dokładnie napisane, że mają 5 dni roboczych na wysłanie dokumentów.
Na każde pytanie które im zadałem otrzymałem mailowo szybką odpowiedź, pytałem m.in. o zasadę rozliczania pakietów internetowych.

Moim zdaniem to cierpliwości i wszystko będzie w porządku.
Na pewno masz rację, cierpliwość jest dobra na wszystko.
Ale do Orange już mi jej brakuje.
Po zakończeniu umowy abonamentowej dla klientów biznesowych, po prostu dezaktywowali mi numer... a następnie z wielką łachą udało mi się go przywrócić najszybciej na kartę pop. Ale tak czy inaczej bez aktywnej sim byłem przez 3 dni robocze.
I jak tu mówić o cierpliwości?
Żyjemy w XXI w. takie przenoszenia powinny być z dnia na dzień, tym bardziej że mój numer był na kartę.
Ale lekką przesadą jest robienie z klienta idioty.
Co do obecnej sytuacji, to raczej w 5 dniach roboczych, na dostarczenie dokumentów, też nie dadzą rady.
Wszystkim odpisują na maile, to czemu nie mi? Czemu jak pytam o swój numer, o swoje zamówienie, to milczą?
Fatum wisi nade mną, nad moim numerem? A może jestem na czarnej liście w orange, za to że regularnie płacę rachunki i składam reklamację jak robią mnie w konia?
Szkoda gadać i psuć weekendowego nastroju. Nie udało im się przenieść mnie od 25 kwietnia, trudno. Może do końca wakacji dadzą radę...

Miłego weekendu, dobrego grilla i zimnego piwka życzę :)
Phoenix_eu
  • Strona 1 z 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9