DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 7 z 19
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19

 #536779  autor: ms93
 23 lut 2012, 21:56
ChuckyCiechanow pisze:Mam dodatkowo lewo konto w tym serwisie w znajomych tylko samego siebie i promocja działa bez problemu Więc bajki piszecie
Potwierdzam, sam korzystałem z konta na lewe nazwisko z 1 znajomym i przeszło.

 #536791  autor: ChuckyCiechanow
 23 lut 2012, 22:28
divhashmorex pisze:A mi nie przeszło, mimo że mam 2 znajomych ;p
Polecam inna przeglądarkie , ewentualnie zmienić IP.
No i może jeszcze to co radzi Play przestać lubić i na nowo kliknąć ,,Lubię To"

 #536810  autor: musiolek
 23 lut 2012, 23:12
W moim przypadku nie pomaga odlubienie i ponowne polubienie Playa. Nie pomaga też czyszczenie ciastek w IE, Chrome i Mozilla. Profil na FB mam bardzo długo. Pan Gruszka znowu przekombinował...

 #536866  autor: vh
 24 lut 2012, 11:54
Teraz to już po ptokach, ale osobom, które jak ja mają fikcyjne konta na FB - proponuję pododawać się do znajomych. Może się przyda na przyszłość. ;-) W tej chwili nie mam żadnego znajomego.

T10s, OT-311, 1650, X501, P780, GT-C3322, E560, 3S, 4X

 #536879  autor: DanielR
 24 lut 2012, 13:18
Ja też mam fikcyjne konto (przełamałem się), krótki staż i "aż" czterech "znajomych", w tym jednym z nich był Play. Najpierw go odhaczyłem, wszedłem w aplikację, pokazał mi się komunikat o zbyt krótkim stażu. Wpisałem numer jeszcze chyba ze dwa razy. Nie udało się. A więc odczekałem parę minut, zupełnie nic nie robiąc (jedynie chyba wylogowałem się z Facebooka). Spróbowałem raz jeszcze i http://vlep.pl/szm8rw.jpg :wink:

 #536894  autor: ChuckyCiechanow
 24 lut 2012, 14:13
Przyznali mi 5 zł za to , że nie otrzymałem 10 % do doładowania :mrgreen: No normalnie zysk 4,50zł :mrgreen:

 #537059  autor: musiolek
 25 lut 2012, 00:37
Wczoraj uniemożliwiono mi skorzystanie z promocji na FB więc dziś złożyłem z tego powodu reklamację poprzez serwis Play24 i oprócz przeprosin, w ramach rekompensaty otrzymałem od Play pakiet 20 minut do wszystkich sieci. No cóż, dobre i to...

 #537098  autor: Mythral1990
 25 lut 2012, 11:52
Chciałbym przedłużyć promocyjne złotówki za pomocą „Poleć Znajomemu ofertę na kartę w Play” (obowiązuje od 08.12.2011 r. do odwołania), mam tylko takie pytanie, a mianowicie, czy numer który jest przenoszony do play też może w tym uczestniczyć? Jeśli tak, to czy kolejność działań w celu otrzymania bonusu 5 zł na 30 dni powinna być następująca:

- numer znajomego został przeniesiony, jest w play powyżej 2 dni, ale mniej niż 30dni
- mój numer jest już długo w play (powyżej 30 dni)
- znajomy po przeniesieniu doładował konto za 5 zł (aby dostać bonus 60 zł za przeniesienie), a ja doładowałem konto dosłownie tydzień temu
- obaj będziemy mieli połączenia wychodzące aktywne,

- znajomy wstukuje kod *126*mój numer telefonu# czyli pierwszy inicjuje promocję („Do programu jako pierwsza musi przystąpić Osoba Polecona”).

Czy wtedy obaj dostaniemy bonusy? Czyli w skrócie najpierw trzeba doładować, a później przystąpić do promocji?

 #537106  autor: Karlos20
 25 lut 2012, 12:13
Mythral1990, INACZEJ: TY pierwszy (staż w Play powyżej 30 dni) wbijasz numer znajomego, który ma numer w Play minimum 2 dni i potem czekasz 7 dni max. na przyznanie bonusu 5 zł. Jeśli obaj macie konto ważne na wychodzące powyżej 30 dni, oboje dostaniecie bonus po 5 zł na promocyjne, ważne 30 dni.

[ Dodano: 2012-02-25, 12:15 ]
Polecam, żebyście najpierw doładować konto lub upewnić się, że oboje macie roczną ważność środków z doładowań, a wtedy Ty poleć jego numer kodem *126*numer# i poczekaj na rozwój wypadków. Dostaniecie SMSy jeśli spełnicie lub nie spełnicie warunków promocji.

 #537370  autor: wiktor
 26 lut 2012, 16:24
Karlos20 pisze:Mythral1990, INACZEJ: TY pierwszy (staż w Play powyżej 30 dni) wbijasz numer znajomego, który ma numer w Play minimum 2 dni i potem czekasz 7 dni max. na przyznanie bonusu 5 zł. Jeśli obaj macie konto ważne na wychodzące powyżej 30 dni, oboje dostaniecie bonus po 5 zł na promocyjne, ważne 30 dni.

[ Dodano: 2012-02-25, 12:15 ]
Polecam, żebyście najpierw doładować konto lub upewnić się, że oboje macie roczną ważność środków z doładowań, a wtedy Ty poleć jego numer kodem *126*numer# i poczekaj na rozwój wypadków. Dostaniecie SMSy jeśli spełnicie lub nie spełnicie warunków promocji.
Chyba to nie w takiej kolejności JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU?
Do programu jako pierwsza musi przystąpić Osoba Polecona.
Dołączenie do Programu może odbywać się na dwa sposoby: link promocji

 #537377  autor: Karlos20
 26 lut 2012, 16:39
wiktor, mylisz się - nie rozumiesz...
To Ty, polecający numer PLAY pierwszy i jako jedyny przystępujesz do promocji. Wprowadzasz *126*numer-tel# (gdzie numer-tel to nowy numer osoby, która dołączyła do Play na kartę).
Ogólny warunki to:
> Ty i nowa osoba w Play musicie mieć ważne konto powyżej 30 dni
> Ty polecający - staż w PLAY powyżej 30 dni - ZAWSZE musi być dłużej w sieci, niż nowa osoba
> Nowa osoba polecana przez stałego klienta Play MUSI być w sieci od 2 dni ale nie dłużej niż 30 dni, aby mógł być polecony.
I to wszystko.

 #537384  autor: wiktor
 26 lut 2012, 17:30
Karlos20 pisze:wiktor, mylisz się - nie rozumiesz...
To Ty, polecający numer PLAY pierwszy i jako jedyny przystępujesz do promocji. Wprowadzasz *126*numer-tel# (gdzie numer-tel to nowy numer osoby, która dołączyła do Play na kartę).
Ogólny warunki to:
> Ty i nowa osoba w Play musicie mieć ważne konto powyżej 30 dni
> Ty polecający - staż w PLAY powyżej 30 dni - ZAWSZE musi być dłużej w sieci, niż nowa osoba
> Nowa osoba polecana przez stałego klienta Play MUSI być w sieci od 2 dni ale nie dłużej niż 30 dni, aby mógł być polecony.
I to wszystko.

Karlos20 bez urazy ale to ty nie rozumiesz jest dokładnie na odwrót nowy podaje starego który polecił mu play cytat z bloga gruszki

JAK PRZYSTĄPIĆ DO PROGRAMU?
Do programu jako pierwsza musi przystąpić Osoba Polecona.
Dołączenie do Programu może odbywać się na dwa sposoby:

poprzez wpisanie i zatwierdzenie w telefonie kodu *126*(numer Osoby Polecającej)# (9-cio lub 11-sto cyfrowy) http://blogplay.pl/2011/12/polec-znajom ... te-w-play/

 #537442  autor: Karlos20
 26 lut 2012, 22:16
wiktor, sprawdzałem to, i ten sposób nie działa (na nowym numerze) - nie da rady wybrać numeru, który mnie polecił.
Wysyłałem zgłoszenie z numeru o stażu powyżej 30 dni i wbiłem jako polecony numer (ten nowiutki, kilkudniowy) - poszło! A bonus na oba numery wpłynął w ciągu 2 dni.

Prościej to zobrazuję:

NOWY NUMER -> OBECNY KLIENT - aktywacja niemożliwa
OBECNY KLIENT -> NOWY NUMER - aktywacja prawidłowa.
Tak to się odbywa na nowych zasadach.
Mogę wielokrotnie z numeru obecnego (OBECNY KLIENT) wysyłać zgłoszenia, ale na każdy nowy numer (NOWY NUMER). Jeśli NOWY NUMER spełni warunki, dostaję bonus, a ja też automatycznie, bo spełniłem warunki promocji poprzednio.

 #537896  autor: BarthezzLodz
 28 lut 2012, 22:52
Na moje zgłoszenie o nieprzyznaniu 30% bonusu:
Witam serdecznie.

Dnia 21 lutego 2012 r. w godzinach wieczornych (około 21) doładowałem swoje konto kwotą 55 zł przez mobilną wersję strony e-doladowaniaplay.pl, zatem powinienem do tego doładowania (w przeciągu 24h) otrzymać premię w wysokości 30% kwoty doładowania, a zatem 16,50 zł. Bonus, mimo upływu czasu określonego w regulaminie, nie został przyznany.

Numer zamówienia w serwisie http://doladowania.play.pl: 8272438.
Numer referencyjny doładowania operatora: C1-1361811650291

Proszę o przyznanie należnego mi bonusu, a także przyznanie rekompensaty za nieprzyznanie dodatkowych środków.
Play odpowiedział:
Komentarz:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące nieprzyznanego bonusu.

W odpowiedzi informuję, iż w przypadku doładowania konta za pośrednictwem portalu doladowania.play.pl o wszelkich nieprawidłowościach należy informować specjalny dział, do którego zgłoszenie można wysłać za pomocą wspomnianej wyżej witryny. Poniżej zamieszczam link do opcji wysyłania reklamacji:

http://doladowania.play.pl/reklamacje.html

Mam nadzieję, że zaistniała sytuacja zostanie w najbliższym czasie wyjaśniona i dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii
790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
ok@pomocplay.pl lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem,
Piotr T***
Konsultant Obsługi Klienta
Czyli kolejne czekanie na rozpatrzenie sprawy. Play4you2, może pomożesz?

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB
  • Strona 7 z 19
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 19