DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 11 z 19
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19

 #539867  autor: musiolek
 09 mar 2012, 10:04
Karlos20 pisze:wiktor, sprawdzałem to, i ten sposób nie działa (na nowym numerze) - nie da rady wybrać numeru, który mnie polecił.
Wysyłałem zgłoszenie z numeru o stażu powyżej 30 dni i wbiłem jako polecony numer (ten nowiutki, kilkudniowy) - poszło! A bonus na oba numery wpłynął w ciągu 2 dni.

Prościej to zobrazuję:

NOWY NUMER -> OBECNY KLIENT - aktywacja niemożliwa
OBECNY KLIENT -> NOWY NUMER - aktywacja prawidłowa.
Tak to się odbywa na nowych zasadach.
Mogę wielokrotnie z numeru obecnego (OBECNY KLIENT) wysyłać zgłoszenia, ale na każdy nowy numer (NOWY NUMER). Jeśli NOWY NUMER spełni warunki, dostaję bonus, a ja też automatycznie, bo spełniłem warunki promocji poprzednio.
Możesz mi wyjaśnić dokładnie praktyczną procedurę bo chcę skorzystać z w/w promocji?

Dziś włączyłem do sieci nowy numer Play Fresh od Fanty, który doładuję w poniedziałek kwotą 5zł. We wtorek z mojego głównego numeru Play Fresh (który w sieci jest od kilku lat i który to ostatnio doładowywałem kilka dni temu) wyślę zgłoszenie wpisując *126*nowy_numer_telefonu_z_Play_Fresh#. Zakładając, że oba numery będą miały połączenia wychodzące ważne przez blisko rok to wszystko będzie w porządku i powinienem otrzymać przedmiotowy bonus na oba numery.

To wszystko? Dobrze rozumuję czy jeszcze o czymś zapomniałem? Czy nowy numer musi być zarejestrowany w serwisie PLAY24? Mogę wybrać jakiś konkretny profil Play Fresh dla nowego numeru przed przystąpieniem do w/w promocji czy początkowo lepiej pozostać na tym surowym?

 #539871  autor: Karlos20
 09 mar 2012, 10:13
musiolek pisze:Dziś włączyłem do sieci nowy numer Play Fresh od Fanty, który doładuję w poniedziałek kwotą 5zł. We wtorek z mojego głównego numeru Play Fresh (który w sieci jest od kilku lat i który to ostatnio doładowywałem kilka dni temu) wyślę zgłoszenie wpisując *126*nowy_numer_telefonu_z_Play_Fresh#. Zakładając, że oba numery będą miały połączenia wychodzące ważne przez blisko rok to wszystko będzie w porządku i powinienem otrzymać przedmiotowy bonus na oba numery.

To wszystko?
Tak, w ciągu 7 dni od zgłoszenia zostaną przyznane po 5 zł na konto promocyjne, ważne 30 dni.
Potwierdzenie zostanie wysłane SMS-em.
musiolek pisze: Czy nowy numer musi być zarejestrowany w serwisie PLAY24?
Nie musi, aby mógł otrzymać bonus. Jeśli chcesz zarządzać usługami na tym numerze, dołącz ten numer do swojego konta głównego na PLAY24.

 #539885  autor: musiolek
 09 mar 2012, 11:30
Dzięki za szybką odpowiedź. Jeśli wszystko gra to jednak zmienię trochę strategię.

Środki promocyjne na tej "starszej" karcie mam ważne do 30 marca br. więc w najbliższy poniedziałek doładuję oba numery poprzez serwis UPAID, ale zgłoszenie polecające do w/w programu wyślę dopiero 22 marca br. żeby w miarę optymalnie i bezpiecznie przedłużyć ważność swoich promocyjnych złotówek.

Rozumiem, że w takim przypadku również nie będzie przeciwwskazań do przyznania w/w bonusu?

 #539889  autor: Karlos20
 09 mar 2012, 11:48
musiolek, nie, gdyż bonus za polecenie nowego numeru Play wymaga tylko, żeby oba numery były ważne na wychodzące powyżej 30 dni.
Później możesz polecić kolejny nowy numer. Promocja nie wyklucza się z innymi, dostępnych w Play Fresh i Lubię To!

 #539896  autor: musiolek
 09 mar 2012, 12:09
Czyli "starego" numeru nie muszę w ogóle doładowywać. Wystarczy tylko doładować w poniedziałek "nowy" numer i polecić go 22 marca bieżącego roku i wszystko będzie ok?

ps.Sorry za tyle pytań, ale chcę żeby wszystko grało na tip-top bo nie chcę obudzić się bez promocyjnych złotówek na koncie...

 #539898  autor: Karlos20
 09 mar 2012, 12:31
musiolek pisze:Czyli "starego" numeru nie muszę w ogóle doładowywać. Wystarczy tylko doładować w poniedziałek "nowy" numer i polecić go 22 marca bieżącego roku i wszystko będzie ok?
Tak, powinno być wszystko okej. Pamiętaj, że na przyznanie bonusu mają 7 dni. Jeśli coś będzie nie tak, zgłaszaj problem na Play24.
 #540306  autor: DaveX
 11 mar 2012, 13:51
Chyba Play likwiduje "Program doładowań". W Play24 w Usługach nie mam Programu doładowań a po wpisaniu kodu *111*50*3# wyświetla mi "Kod dla Ciebie niedostepny." Czyżby Play wziął się teraz za minuty zebrane w PD?

 #540308  autor: Claudec
 11 mar 2012, 14:02
Hmm, no ja mialem w uslugach, kiedy kliknalem w aktywacje to dostalem informacje ze usluga zostanie aktywowana w ciagu 24godz. Od tamtej pory program doladowan zniknal i wlasciwie nigdzie nie bylo mozliwosci jak sprawdzic czy juz jest aktywny. Wpisalem kod na sprawdzenie stanu uslugi, otrzymalem komunikat ze kod nie jest dla mnie dostepny. Coz, 1zl z konta zjadlo wiec doladowalem konto i otrzymalem bonusy :) Napisalem tez zgloszenie do play.

 #540322  autor: Karlos20
 11 mar 2012, 15:29
Koledzy, spójrzcie na kilka podstron temu w temacie o Pomocy PLAY, cz. II - Play4You2 wspomniał, że opcja zniknęła z Play24, ze względu na modernizację tej usługi (niezgodny czas ważności działania PD).

 #540330  autor: alkonauta
 11 mar 2012, 16:48
Ja bym domniemywal ze play blokuje uslugi ktore powinny dzialac w danej taryfie ze wzgledu na te modyfikacje w systemie. Mnie na przyklad w zwiazku z tymi modyfikacjami udalo sie aktywowac usluge ktora dla mojej taryfy jest niedostepna i nie powinna wogole dzialac. Byc moze bylo wiecej tego typu incydentow i poblokowali z automatu wszystkie kody zeby uniknac wlacznia uslug normalnie niedostepnych.

 #540516  autor: play4you1
 12 mar 2012, 18:44
Claudec pisze:Napisalem tez zgloszenie do play.
jaki jest numer zgłoszenia?

 #540562  autor: Claudec
 12 mar 2012, 22:24
play4you1 pisze:
Claudec pisze:Napisalem tez zgloszenie do play.
jaki jest numer zgłoszenia?
41728364
Ale już odpisali i dowiedziałem się tyle co już wiem :P Jest problem i już nad nim pracują :)

 #540644  autor: emarcin
 13 mar 2012, 14:03
Przyznam szczerze nie czytałem całego tematu zapytam więc krótko ktoś wie ile potrwa jeszcze ta przerwa?

 #540648  autor: Sig
 13 mar 2012, 14:37
To wie tylko Gruszka, a na forum nikt nie ma kryształowej kuli.
Męcz go na blogu, jak ci się nudzi. To i tak nic nie zmieni :smt011 .

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #540649  autor: forum_tg
 13 mar 2012, 14:42
szkoda czasu na pisanie na blogu, a tego typu pytania i tak nie odpowiedz ;)
  • Strona 11 z 19
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19