• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16

 #524831  autor: bolek2004
 30 gru 2011, 00:59
No to jest tu jakaś nieścisłość odnośnie reklamacji bo rzeczywiście w regulaminie jest że tylko forma pisemna reklamacji natomiast na stronie cocacola.pl/play w zakładce Pomoc w pkt 8 jest napisane że jeżeli w ciągu 72 godzin od wysłania kodu na koncie nie pojawi się kwota doładowania to należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta pod nr 790 500 500, więc albo to jest kłamstwo albo celowe działanie.

 #524835  autor: nav
 30 gru 2011, 01:10
5 dzien doladowania nie ma, ja uwazam ze to celowe dzialanie z ta reklamacja aby wydluzyc sobie czas. Tu nie chodzi o 2 zl tylko o zasade ;/

 #524872  autor: Robaas
 30 gru 2011, 12:20
Taka mała sugestia, jeżeli będziecie składać reklamację pisemnie, listem poleconym, proponuję w treści zaznaczyć, że powołując się na §12, punkt 7:
7. Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji Komisji listem poleconym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Organizator i P4 mogą ponadto powiadomić Uczestnika telefonicznie o decyzji Komisji.
nie wyrażacie zgody na telefoniczne powiadomienie o wyniku reklamacji i domagacie się powiadomienia listem poleconym na adres podany w reklamacji. Jak sobie utrudniać to w 2 strony.
pozdrawiam

 #524878  autor: wiktor
 30 gru 2011, 12:44
Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne

 #524895  autor: forum_tg
 30 gru 2011, 13:48
wiktor pisze:Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne
skopiuj tutaj co ci napisali z coca coli

 #524899  autor: bolek2004
 30 gru 2011, 14:05
Z tego co pisze na blogu to trzeba napisać na adres: [email protected] z opisem sytuacji kiedy było doładowywane, jakiego numeru to dotyczy, najlepiej poprzeć to skrinami z historii fanty i czekać aż przeanalizują sytuacje, ja tak zrobiłem i czekam, bo oficjalnej reklamacji nie składałem w play
Z tego co pisze play4you każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie także nie ma możliwości żeby wszystkim automatycznie przywróciło zaległe doładowania także trzeba napisać do nich

 #524908  autor: wiktor
 30 gru 2011, 14:58
tomektg pisze:
wiktor pisze:Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne
skopiuj tutaj co ci napisali z coca coli




Witaj,


Dziękujemy za zgłoszenie.

Jeżeli konto nie zostało doładowane, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Play, w celu wyjaśnienia sytuacji.


Pozdrawiamy


Fanta, Sprite i Play

 #524965  autor: mPablo
 30 gru 2011, 18:49
Wypowiedź play4you1 na blogplay.pl:
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że wszystkie zaległe doładowania zostaną w najbliższym czasie dokonane.

 #525007  autor: zoltan666
 30 gru 2011, 22:40
Mnie dzis jeden numer doładowało. Kod wysłałem 28.12. W dalszym ciagu jednak oczekuje na doładowanie dwóch innych numerów, gdzie kody wysłałem w podobnym okresie czasu.

 #525018  autor: bolek2004
 30 gru 2011, 23:25
U mnie po interwencji na maila doładowali 3 numery na które doładowania nie było, wyszli z twarzą jakoś, ale niesmak pozostaje, wiem że awarie się zdarzają ale wystarczyło by słuchać ludzi na forum czy na blogu i można by to było inaczej załatwić a nie w ten sposób, wg mnie jeszcze oliwy do ognia dodał wpis rzecznika na blogu co by doładowywać bo się promo kończy, ale było minęło, mam nadzieje że play wyciągnie z tej sytuacji jakąś lekcje

 #525031  autor: zoltan666
 31 gru 2011, 00:12
Na 7 kodów które wysłałem na kilku numerach 5 zostało juz zrealizowanych. Wszystkie w przeciągu tych regualminowych 72 godzin. Niestety z racji tego, że trwało to dłużej niż zazwyczaj musiałem w inny sposób (mniej korzystny) ratować promocyjne złotówki.

 #525050  autor: nav
 31 gru 2011, 02:47
Właśnie z ciekawości sprawdziłam i moje doładowanie też doszło, więc trwało to więcej niż 72h i straciłam 5 zł z konta głównego.

 #525069  autor: paku2005
 31 gru 2011, 11:20
U mnie bylo wszystko w porządku z kodami z nakretek. Kod wpisałem na stronie fanty wczoraj, a dzisiaj w nocy przyszlo te 2 zł na konto promocyjne :). Z tej akcji nakretkowej jestem zadowolony :) 1 kod wpisywałem kazdego miesiąca, to zawsze do 2 dni max przyszlo te doladowanie. Troche mnie dziwi ze przedluzyli do 29, a nie jak doladowalem 30, ale coz, tylko sie czepiam drobnych szczegółow :).

Mam nadzieje, ze jeszcze kiedys bedzie podobna akcja z doladowaniami na konto promocyjne.

 #525093  autor: forum_tg
 31 gru 2011, 13:54
U mnie na dwóch numerach wszystkie doładowania zostały w dniu dzisiejszym rano dokonane (rano odczytałem smsy - ilość się zgadzała z dokonanymi doładowaniami) - trzeba było poczekać dłużej, ale jest, może i lepiej bo konta dłużej z ekstra kasą są ważne ;)

 #525103  autor: zainteresowany
 31 gru 2011, 14:56
Jak by komuś nie były potrzebne kody to chętnie je wykorzystam :)

 #525132  autor: zoltan666
 31 gru 2011, 18:44
paku2005 pisze:Troche mnie dziwi ze przedluzyli do 29, a nie jak doladowalem 30, ale coz, tylko sie czepiam drobnych szczegółow :).
Kwota z doładowania jest ważna przez 30 dni, a że grudzien ma dni 31 stąd ten 29, a nie 30.

 #525145  autor: paku2005
 31 gru 2011, 20:38
Fakt, dopiero godzine po napisaniu posta uswiadomilem sobie ze to 30 dni wazne. Ahh, jak mi sie myla waznosci doladowan. Dzieki stary za przypomnienie :P

 #525438  autor: play4you2
 02 sty 2012, 14:38
Potwierdzam, że mieliśmy opóźnienie w realizowaniu doładowań z kodów Fanty i Sprita. Pszepraszam za to. Ale już wszystkie zaległe doladowania pownny być przyznane. Jeżeli ktoś jeszcze nie dostal to bardzo proszę o przesłanie zgłoszenia do OK.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #525439  autor: wiktor
 02 sty 2012, 14:41
nie wszyscy czekam od 21 grudnia na 6 kodów i cisza bok odsyla mnie do cocacoli kiedy to mam na stronie cocacola ze doladowanie zostalo przyznane

 #525444  autor: Golarz Filip
 02 sty 2012, 14:58
wiktor pisze:nie wszyscy czekam od 21 grudnia na 6 kodów i cisza bok odsyla mnie do cocacoli kiedy to mam na stronie cocacola ze doladowanie zostalo przyznane
Nikt nikogo w Play nie odsyła do Coca-coli!!!
Więcej,znajomy rozmawiał przez tel z konsultantem,który sam zadzwonił z Play z rekompensatą za brak doładowania i mógł z tym samym załatwić ten sam problem innej osoby-przekazał po prostu słuchawkę i również tej drugiej osobie zwrócono środki plus dano bonus w ramach przeprosin.
Także moim zdaniem bzdura!
  • Strona 13 z 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16