DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 21
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

 #524831  autor: bolek2004
 30 gru 2011, 00:59
No to jest tu jakaś nieścisłość odnośnie reklamacji bo rzeczywiście w regulaminie jest że tylko forma pisemna reklamacji natomiast na stronie cocacola.pl/play w zakładce Pomoc w pkt 8 jest napisane że jeżeli w ciągu 72 godzin od wysłania kodu na koncie nie pojawi się kwota doładowania to należy się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta pod nr 790 500 500, więc albo to jest kłamstwo albo celowe działanie.

 #524835  autor: nav
 30 gru 2011, 01:10
5 dzien doladowania nie ma, ja uwazam ze to celowe dzialanie z ta reklamacja aby wydluzyc sobie czas. Tu nie chodzi o 2 zl tylko o zasade ;/

 #524872  autor: Robaas
 30 gru 2011, 12:20
Taka mała sugestia, jeżeli będziecie składać reklamację pisemnie, listem poleconym, proponuję w treści zaznaczyć, że powołując się na §12, punkt 7:
7. Uczestnik zostanie powiadomiony o decyzji Komisji listem poleconym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Organizator i P4 mogą ponadto powiadomić Uczestnika telefonicznie o decyzji Komisji.
nie wyrażacie zgody na telefoniczne powiadomienie o wyniku reklamacji i domagacie się powiadomienia listem poleconym na adres podany w reklamacji. Jak sobie utrudniać to w 2 strony.
pozdrawiam

 #524878  autor: wiktor
 30 gru 2011, 12:44
Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne

 #524895  autor: forum_tg
 30 gru 2011, 13:48
wiktor pisze:Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne
skopiuj tutaj co ci napisali z coca coli

 #524899  autor: bolek2004
 30 gru 2011, 14:05
Z tego co pisze na blogu to trzeba napisać na adres: forum@play.pl z opisem sytuacji kiedy było doładowywane, jakiego numeru to dotyczy, najlepiej poprzeć to skrinami z historii fanty i czekać aż przeanalizują sytuacje, ja tak zrobiłem i czekam, bo oficjalnej reklamacji nie składałem w play
Z tego co pisze play4you każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie także nie ma możliwości żeby wszystkim automatycznie przywróciło zaległe doładowania także trzeba napisać do nich

 #524908  autor: wiktor
 30 gru 2011, 14:58
tomektg pisze:
wiktor pisze:Ja napisałem wczoraj reklamacje do play emailem dołączyłem skan strony z cocacoli że przekazane do realizacji oraz email z cocacoli wszystko teraz zależy od play i dziś dali 10pln na konto główne
skopiuj tutaj co ci napisali z coca coli




Witaj,


Dziękujemy za zgłoszenie.

Jeżeli konto nie zostało doładowane, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Play, w celu wyjaśnienia sytuacji.


Pozdrawiamy


Fanta, Sprite i Play

 #524965  autor: mPablo
 30 gru 2011, 18:49
Wypowiedź play4you1 na blogplay.pl:
Otrzymaliśmy potwierdzenie, że wszystkie zaległe doładowania zostaną w najbliższym czasie dokonane.

 #525007  autor: zoltan666
 30 gru 2011, 22:40
Mnie dzis jeden numer doładowało. Kod wysłałem 28.12. W dalszym ciagu jednak oczekuje na doładowanie dwóch innych numerów, gdzie kody wysłałem w podobnym okresie czasu.

 #525018  autor: bolek2004
 30 gru 2011, 23:25
U mnie po interwencji na maila doładowali 3 numery na które doładowania nie było, wyszli z twarzą jakoś, ale niesmak pozostaje, wiem że awarie się zdarzają ale wystarczyło by słuchać ludzi na forum czy na blogu i można by to było inaczej załatwić a nie w ten sposób, wg mnie jeszcze oliwy do ognia dodał wpis rzecznika na blogu co by doładowywać bo się promo kończy, ale było minęło, mam nadzieje że play wyciągnie z tej sytuacji jakąś lekcje

 #525031  autor: zoltan666
 31 gru 2011, 00:12
Na 7 kodów które wysłałem na kilku numerach 5 zostało juz zrealizowanych. Wszystkie w przeciągu tych regualminowych 72 godzin. Niestety z racji tego, że trwało to dłużej niż zazwyczaj musiałem w inny sposób (mniej korzystny) ratować promocyjne złotówki.

 #525050  autor: nav
 31 gru 2011, 02:47
Właśnie z ciekawości sprawdziłam i moje doładowanie też doszło, więc trwało to więcej niż 72h i straciłam 5 zł z konta głównego.

 #525069  autor: paku2005
 31 gru 2011, 11:20
U mnie bylo wszystko w porządku z kodami z nakretek. Kod wpisałem na stronie fanty wczoraj, a dzisiaj w nocy przyszlo te 2 zł na konto promocyjne :). Z tej akcji nakretkowej jestem zadowolony :) 1 kod wpisywałem kazdego miesiąca, to zawsze do 2 dni max przyszlo te doladowanie. Troche mnie dziwi ze przedluzyli do 29, a nie jak doladowalem 30, ale coz, tylko sie czepiam drobnych szczegółow :).

Mam nadzieje, ze jeszcze kiedys bedzie podobna akcja z doladowaniami na konto promocyjne.

 #525093  autor: forum_tg
 31 gru 2011, 13:54
U mnie na dwóch numerach wszystkie doładowania zostały w dniu dzisiejszym rano dokonane (rano odczytałem smsy - ilość się zgadzała z dokonanymi doładowaniami) - trzeba było poczekać dłużej, ale jest, może i lepiej bo konta dłużej z ekstra kasą są ważne ;)

 #525103  autor: zainteresowany
 31 gru 2011, 14:56
Jak by komuś nie były potrzebne kody to chętnie je wykorzystam :)
  • Strona 18 z 21
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21