Witam.
Mam pytanie do użytkowników usługi Sami Swoi. Ponieważ, tak jakoś się złożyło ze dzisiaj otrzymałem w "spadku" kartę SS po niezadowolonym użytkowniku. Zamiast miał ją wyrzucić to powiedziałem aby mi ją oddał. Tak też zrobił
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Postanowiłem ją troszkę potestować, te nową "starą" usługę Polkomtela. No i otóż od pierwsze dnia używania tej że karty mam problemy z SS. Mianowicie:
1. Postanowiłem zrobić przeniesienie (wiem, ryzykowna sprawa
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
...ale posiadam Nokię 6820 a więc nie mam wyjścia ) z platformy starej na nową. Proces ten trwał aż 5h kiedy to na karcie została zrobiona aktualizja. No i co się stało? Otóż zamroziło mi stan konta i na wyświetlaczu ciągle wyświetla mi się 15.xx zł.
2. Przy próbie połączenia się z BOK SS połączenie zostało zerwane po ok. 1min30sec. kiedy to niby oczekiwałem na konsultanta. I tak w kółko...
3. Nie przychodzi mi SMS (chodź sprawdzanie stanu konta *100# działa) o tzw. podsumowaniu połączenia i kosztach po zakończeniu rozmowy.
4. Parokrotnie kiedy usiłowałem sprawdzić stan konta poprzez *100# miałem komunikat "Usługa chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować później". Pisząc tego post'a nadal tak mam.
Co Wy o tym sądzicie?
Czy ktoś jeszcze z Was tak ma?
....bo jak tak dalej pójdzie to ten pre-paid będzie jeszcze gorszy technicznie jak Orange. W sumie smutne to i szkoda. Bo pierwszy dzień użytkuję go i już opinia jest negatywna z mojej strony.
Będę wdzięczny za Wasze komentarze!