DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #59907  autor: D@rio
 10 mar 2006, 22:05
Witam.

Mam pytanie do użytkowników usługi Sami Swoi. Ponieważ, tak jakoś się złożyło ze dzisiaj otrzymałem w "spadku" kartę SS po niezadowolonym użytkowniku. Zamiast miał ją wyrzucić to powiedziałem aby mi ją oddał. Tak też zrobił ;) Postanowiłem ją troszkę potestować, te nową "starą" usługę Polkomtela. No i otóż od pierwsze dnia używania tej że karty mam problemy z SS. Mianowicie:

1. Postanowiłem zrobić przeniesienie (wiem, ryzykowna sprawa ;) ...ale posiadam Nokię 6820 a więc nie mam wyjścia ) z platformy starej na nową. Proces ten trwał aż 5h kiedy to na karcie została zrobiona aktualizja. No i co się stało? Otóż zamroziło mi stan konta i na wyświetlaczu ciągle wyświetla mi się 15.xx zł. ;)

2. Przy próbie połączenia się z BOK SS połączenie zostało zerwane po ok. 1min30sec. kiedy to niby oczekiwałem na konsultanta. I tak w kółko...

3. Nie przychodzi mi SMS (chodź sprawdzanie stanu konta *100# działa) o tzw. podsumowaniu połączenia i kosztach po zakończeniu rozmowy.

4. Parokrotnie kiedy usiłowałem sprawdzić stan konta poprzez *100# miałem komunikat "Usługa chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować później". Pisząc tego post'a nadal tak mam.

Co Wy o tym sądzicie?
Czy ktoś jeszcze z Was tak ma?
....bo jak tak dalej pójdzie to ten pre-paid będzie jeszcze gorszy technicznie jak Orange. W sumie smutne to i szkoda. Bo pierwszy dzień użytkuję go i już opinia jest negatywna z mojej strony.

Będę wdzięczny za Wasze komentarze!

 #59920  autor: Kaczy
 10 mar 2006, 22:31
A ja właśnie się zastanawiałem, czy nie przejść na nową platformę w Simplusie, bo denerwuje mnie te naliczanie opłat w starej platformie.

No nic- trzeba będzie dalej się męczyć z tym dziwnym systemem :smt011

...::: Made for loneliness :::...
 #59924  autor: dziedziel
 10 mar 2006, 22:36
D@rio pisze: ....bo jak tak dalej pójdzie to ten pre-paid będzie jeszcze gorszy technicznie jak Orange.
!! Co ty chcesz od technicznej strony pre-paidow ORANGE?? Wg mnie sa najlepsze jakosciowo wsrod konkurencji :D Ja nigdy nie miałem z moim popem problemow technicznych

Pozdrawiam Dziedziel

 #59930  autor: D@rio
 10 mar 2006, 23:08
Kaczy pisze:A ja właśnie się zastanawiałem, czy nie przejść na nową platformę w Simplusie, bo denerwuje mnie te naliczanie opłat w starej platformie.

No nic- trzeba będzie dalej się męczyć z tym dziwnym systemem :smt011
Wiesz, moim zdaniem w ogole uzytkowanie pre-pai'd na platformie AoC to przezytek. To byl hit lat 90 ale teraz juz to nie bardzo zdaje rezultat. Tak naprawde to ten caly system powinni zaorac i zostawic tylko CAMELa. Ale coz....dlatego sie przenioslem. Jest jak jest. Dzis mnie krew zalala juz...

dziedziel: oj wierz mi ze to nie są ideały. Kiedyś pisałem już o tym. Mają wiele wad i tam też liczne awarię usług się zdarzały i nadal zdarzają...
Jak narazie tylko nie mam zastrzeżeń od strony technicznej do Era TakTak. Uważam że to naprawdę fajny i porządny pre-paid.
 #59933  autor: wujekm
 10 mar 2006, 23:15
D@rio pisze: ....bo jak tak dalej pójdzie to ten pre-paid będzie jeszcze gorszy technicznie jak Orange!
Obrazek

Testuj dalej, podobają mi się takie wpisy :lol:


A co do reszty tematu to sam jestem ciekawy co napiszą użytkownicy korzystający z Samych Swoich. Z moich znajomych nikt tego nie używa (chyba)
 #59935  autor: Irek
 10 mar 2006, 23:21
D@rio pisze: ....bo jak tak dalej pójdzie to ten pre-paid będzie jeszcze gorszy technicznie jak Orange. W sumie smutne to i szkoda. Bo pierwszy dzień użytkuję go i już opinia jest negatywna z mojej strony.
hm... Dario podobno jesteś bezstronny..... hm... mam SS i nie zauważyłem do tej pory żadnych problemów.... oby tak dalej!

"And one more thing..."
 #59940  autor: D@rio
 11 mar 2006, 00:07
IreQ pisze:
D@rio pisze: ....bo jak tak dalej pójdzie to ten pre-paid będzie jeszcze gorszy technicznie jak Orange. W sumie smutne to i szkoda. Bo pierwszy dzień użytkuję go i już opinia jest negatywna z mojej strony.
hm... Dario podobno jesteś bezstronny..... hm... mam SS i nie zauważyłem do tej pory żadnych problemów.... oby tak dalej!
A kto powiedzial że jestem bezstronny? Jakbym był bezstronny to bym nie miał w avatarze logo Ery :) Zadałeś pytanie na ktore tak naprawdę sam sobie możesz odpowiedzieć ;-) Zawsze są lepsi i gorsi.

A Ty SS masz na której placformie?
Pozatym dzisiaj, ok. godz. 21:00 już PlusGSM mi pokazywał komunikaty 'sieć chwilowo zajęta'....zaniepokoiło mnie to, troszkę.

 #59942  autor: oprych
 11 mar 2006, 00:24
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... c&start=15
tutaj pisałem o podobnym przypadku zamrożenia stanu konta po przejściu na nową platformę w simplusie. Przypuszczam żę przypadek jest ten sam, jeśli tak to tylko wymiana karty, choć z zamrożonym stanem będzie można normalnie użytkować. To, zę trudno sprawdzić stan konta bo sieć chwilowo zajęta, to normalka, w plusie to jest częste. Wogóle moim zdaniem Polkomtel już gra na nerwach klijentów i kpi z nich ile może. A to znikajacy stan konta ,a to sieć zajęta, cały czas coś! Mi się to już w głowie nie mieści jak przypomnę sobie problemy z simplusem i nieszczęsnym mixplusem jakimiałem, na szczęście już jestem od tego wolny 8) Może Polkomtel robi doświadczenie, jak długo wytrzymają to klijenci. Proponuję dodzwonić się do BOK-u oczywiscie że to bok samych swoich to tak jak i wsimplusie dopiero będzie to możliwe w poniedziałek. Weź też coś do czytania, bo zanim się doczekasz połączenia miną wieki, aaa. i coś na uspokojenie bo pewnie zanim konsultant zrozumie w czym rzecz też można się nie źle wk.....
Nie wiem czemu narzekasz na technologie Orange, korzystałem i zarzutów nie mam, teraz mam Heyah i jak w erzez jest ok. Ale plus? Nigdy w życiu ;-)

 #60000  autor: D@rio
 11 mar 2006, 14:25
Dodam tylko iż dziś "zamrożony" stan konta zniknął. Widać poprawili aktualizację karty, przysłali ponownie SMSa i po restarcie już chodzi OK. A więc obeszło się bez wymiany karty ;) ...

Dodam iż BOK samych swoi pracuje codziennie od 7:00 - 22:00 :) Ja dzwoniłem ok. 07:15 rano to na połączenie z konsultantem czekałem jakąś 1 minutkę :D Aaa... dziś nie napotkałem się z problemem "sieć chwilowo zajęta" jakoś :)

 #60022  autor: jniedz
 11 mar 2006, 15:18
Witam
D@rio o zamrożonym stanie konta na wyświetlaczu telefonu po przejściu na "nową platformę" pisałem tutaj:
SAMI SWOI-nowa platforma
Aby go usunąć musiałbyś użyć kodu PIN2 którego jednak prepaid PLUS GSM nie wykorzystują.
Tak więc należało zgłosić problemu do DOK i wymiana karty z pewnością nie byłaby konieczna; zresztą problem rozwiązali Ci automatycznie.
Pozdrawiam :smt006

 #60055  autor: kulboj
 11 mar 2006, 17:11
Mi do dziś strach nie pozwala na zmianę platformersa ;-)
Jak się zdecyduje zmienic,to chyba razem z operatorem :lol:

 #60137  autor: D@rio
 11 mar 2006, 21:41
kulboj pisze:Mi do dziś strach nie pozwala na zmianę platformersa ;-)
Jak się zdecyduje zmienic,to chyba razem z operatorem :lol:
Ja zmienilem bo nie mam wyjscia ;) ...ale dzisiaj jest OK ;) dodawali mi o brakuje 6zł. i jest OK. A tak w ogóle mam do Ciebie pytanie, bo widzę że jesteś użytkownikiem SS. Powiedz mi, czy Sami Swoi przysyłało do Ciebie jakieś SMSy z podziękowaniem za wybór oferty Sami Swoi?