• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #57146  autor: bogdan85
 28 lut 2006, 16:16
Witam
Plus miał ostatnio problemy ale wszystko mialo już wrócić do normy tymczasem od kilku dni bezskutecznie próbuje dodzwonić się do biura obsługi klienta. Po wybraniu numeru zawsze otrzymuję komunikat: "Przepraszamy, sieć jest cgwilowo zajęta, prosimy spróbować później". Dodzwonić mogę się tylko w nocy ale wtedy nie pracują konsultanci i nic nie załatwię...

Oprócz tego że nie moge dodzwonić się do BOK-u:
- dostałem już 3 SMS-y (późnym wieczorem albo w nocy) z informacją o ostatnim połączeniu. "Czas ostatniej rozmowy 0,00minut, koszt 0,00zł"

- nie mogę aktywować usługi "kto dzwonił?" Wysyłam SMS-a o treści T na jakistam numer, dostaje SMS-a zwrotnego że usługa jest już aktywna, ale ona nie działa!!!

 #57150  autor: jahu
 28 lut 2006, 16:27
Jak sie latwo domyslec - problemy nie ustapily...

Zreszta to moze jakies testy konsumeckie - ile konsument wytrzyma - ile zniesie - i w koncu da za wygrana i migruje do innego operatora - zreszta czytam tak sobie ile to polkomtel zarobil - 6 mld obrotow - 1 mld zysku - calkiem neizly biznes - chyba se moga pozwolic na troche "szalenstwa" i olac klientele - wkoncu nawet jesli 20% odejdzie to pewnie wielkie straty nei beda mieli, najwyzej mniejszy zysk...

 #57161  autor: oprych
 28 lut 2006, 17:19
Problemy z plusem nie ustąpiły i trwaja juzdobre pół roku i nie wiadomo ile jeszcze, ja zrezygnowałem z ich usług bo już mnie w...(nerwia) jak nie można sie dodzwonić nigdzie i zrywa co 3 min połaczenia, a komunikta że sie zajęta jest już nudny poprostu

 #57188  autor: rafcyk
 28 lut 2006, 18:55
Mowicie o abo czy prepaid?

 #57248  autor: oprych
 28 lut 2006, 21:07
Skoro ktoś umiescił w tym dziale a do tego po rozmowie wyświetla siękoszt połaczenia to normalne że na karte :?

 #57305  autor: bogdan85
 01 mar 2006, 10:24
Wiecie co? Dodzwonilem się juz do BOK-u, ponad pół godziny rozmawiałem z mało kompetentną konsultantką która w końcu aktywowała mi usługę "Kto dzwonił?", ale... Plus informował że połączena z Biurem Obsługi będą bezpłatne, żeby wszyscy użytkwnicy Sim+ mogli bezpłatnie rozwiązać swoje problemy. Tymczasem skasowali mnie za połączenie, niby tylko 95groszy, ale skasowali:-///

 #57306  autor: Kaczy
 01 mar 2006, 10:30
bogdan85 pisze:Plus informował że połączena z Biurem Obsługi będą bezpłatne, żeby wszyscy użytkwnicy Sim+ mogli bezpłatnie rozwiązać swoje problemy. Tymczasem skasowali mnie za połączenie, niby tylko 95groszy, ale skasowali:-///
Bezpłatne to one były jakiś czas temu, jak była awaria.
Teraz niby ją już naprawili i kasują za połączenie zgodnie z cennikiem

 #57318  autor: jahu
 01 mar 2006, 13:19
No i kasuja ze zwyklej kwoty doladowan a nie tej danej jako zadoscuczynienie za szkody :/

 #57394  autor: D@rio
 01 mar 2006, 20:02
Od dziś już opłaty z połączenie z konsultantem powróciły. Niestety.

Swoją drogą zastanawiam się jak ona mogła Ci aktywować usługę "Kto dzwonił?" ;) ...

 #57482  autor: bogdan85
 02 mar 2006, 09:45
Teraz już wiem, za połączenia z 2601 pobierają opłaty od 27 lutego i pewnie dlatego w końcu udało mi się dodzwonić.

A więc Pani z biura obsługi powiedziala że jeżeli nie mialem jeszce aktywnej usługi Kto dzwonił? to nei mogę jej sam aktywować, może to zrobić ona, po przyjęciu ode mnie zamówienia. Po 2 godzinach oddzwoniła do mnie i poinformowała że usługa jest aktywna.

Teraz kolejna rzecz o której zapomniałem wspomnieć wcześniej.

Wysyłam sobie np 10 SMS-ów dziennie do innego sim+. 8 z nich dochodzi a 2 nie. Wysyłam esa do siostry która siedzi obok mnie (też sim+), SMS dochodzi po 20 godzinach, koleżanka dostaje 26 lutego SMS-y które ktoś wysłał 19-lastego i 23 lutego, dlaczego? Pewnie dlatego że mają za dużo użytkowników i chca zebym poszedł do ERY.