Witam wszystkich, a w szczególności użytkowników tzw. nowej platformy w Plusie,
jako drugiego telefonu używam mixa i oczywiście nie ominęły mnie "przyjemności" związane ze znikaniem środków i nieprawidłowym naliczaniem opłat i rozliczaniem pakietów. Złożyłem stosowną reklamację itd. Przez ostatnie dni wydaje się, że sytuacja wraca do normalności, choć jeszcze nie wszystko zawsze działa jak powinno (*100# i *121# czasem są nierozpoznawane i pakiety rozliczane są ze sporym opóźnieniem, ale to i tak postęp), nawet ostatnio dostałem zwrot reklamowanej kwoty i SMSa, który mnie o tym informował i myślałem, że wszystko wraca do normy. Aż do dziś, kiedy to dostałem pisemną odpowiedź na reklamację. Po wstępie w prawniczym stylu i formułkach grzecznościowych i tym jak to pilnie Dział Techniczny zajął się moją reklamacją, następuje zdanie:"... przykro nam bardzo ale nie mamy podstaw do pozytywnego rozpatrzenia Pana reklamacji" (bład interpunkcyjny jak w oryginale, jest ich jeszcze kilka). Oczywiście podano mi listę połączeń, które na to obciążenie sie składają z datą, tyle że problem w tym iż te połączenia wykonywałem dwa dni wcześniej.
Dalej informacja, że jeśli się nie zgadzam z ich odpowiedzią to mogę wystąpić na drogę sądową.
No oczywiście nie będę się sądzić, bo środki przecież oddali, ale ten przypadek, może wskazywać na to jaki bałagan i chaos panował (i być może panuje nadal, bo list jest sprzed kilku dni) w Plusie, gdy zmagali się z awarią nowej platformy.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich!
M.