DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #53778  autor: matt
 13 lut 2006, 22:52
Witam wszystkich, a w szczególności użytkowników tzw. nowej platformy w Plusie,

jako drugiego telefonu używam mixa i oczywiście nie ominęły mnie "przyjemności" związane ze znikaniem środków i nieprawidłowym naliczaniem opłat i rozliczaniem pakietów. Złożyłem stosowną reklamację itd. Przez ostatnie dni wydaje się, że sytuacja wraca do normalności, choć jeszcze nie wszystko zawsze działa jak powinno (*100# i *121# czasem są nierozpoznawane i pakiety rozliczane są ze sporym opóźnieniem, ale to i tak postęp), nawet ostatnio dostałem zwrot reklamowanej kwoty i SMSa, który mnie o tym informował i myślałem, że wszystko wraca do normy. Aż do dziś, kiedy to dostałem pisemną odpowiedź na reklamację. Po wstępie w prawniczym stylu i formułkach grzecznościowych i tym jak to pilnie Dział Techniczny zajął się moją reklamacją, następuje zdanie:"... przykro nam bardzo ale nie mamy podstaw do pozytywnego rozpatrzenia Pana reklamacji" (bład interpunkcyjny jak w oryginale, jest ich jeszcze kilka). Oczywiście podano mi listę połączeń, które na to obciążenie sie składają z datą, tyle że problem w tym iż te połączenia wykonywałem dwa dni wcześniej. :) Dalej informacja, że jeśli się nie zgadzam z ich odpowiedzią to mogę wystąpić na drogę sądową.

No oczywiście nie będę się sądzić, bo środki przecież oddali, ale ten przypadek, może wskazywać na to jaki bałagan i chaos panował (i być może panuje nadal, bo list jest sprzed kilku dni) w Plusie, gdy zmagali się z awarią nowej platformy.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich!

M.

 #53819  autor: rafcyk
 14 lut 2006, 10:19
No a czego ty sie spodziewales? ciesz sie ze zwrocili ci wszystkie brakujace srodki

 #54005  autor: togom
 14 lut 2006, 23:52
widzę po moich znajomych,ze jeszcze Plus się nie podniósł tak do końca , bo nie wdszystko działa jak powinno.Myślę ,ze awaria to bardzo łagodne słowo na to co się stało.

togom
 #54022  autor: xlord
 15 lut 2006, 08:32
matt pisze:...Dalej informacja, że jeśli się nie zgadzam z ich odpowiedzią to mogę wystąpić na drogę sądową. ...
Bardzo to mile z ich strony.
Z calym szacunkiem, ale i w Orange i w Erze, w przypadku sporow niemogacych znalezc swojego wyjasnienia w korespondencji, zawsze zapraszaja do wizyty osobistej celem wyjasnienia.
Nic dziwnego, ze rozdraznieni uzytkownicy systemow przedplaconych w plusie beda uciekac do konkurencji.

Pozdrawiam