• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #51250  autor: togom
 04 lut 2006, 13:44
nie dośc ,ze mowy nie ma o dodzwonieniu się na 2601 do Plusa, to dzisiaj nawet kasy na koncie nie moża sprawdzić .Pomimo,ze jeszcze dzisiaj nie wykonywałem żadnych połączeń(ze strachu ,ze mnie oszukają)to z rana przyszło 6 sms-ów z sieci .."czas trwania ostatniej rozmowy xxx koszt xxx.
Nie dość ze wyczyścili mi konto i jeszcze nie oddali kasy ,to chwile temu dostałem eske ze przypominajhą o niskim stanie konta i zapraszają do zasilenia.. - no myślałem ,ze mnie szlag trafi.
CZY KTOŚ JESZCZE MA TAKIE PRZEBOJE Z NIMI dzisiaj?

togom

 #51270  autor: l3p
 04 lut 2006, 14:37
Proponuje zmienić sieć.. Najprostsze rozwiazanie

 #51291  autor: kulboj
 04 lut 2006, 15:57
Szkoda już nawet klawiatury na to co wyrabia się w plusie.
Oficjalnie problem dotyczy niby 10 % użytkowników.
Wśróód moich znajomych na 6 co mają simplusa na nowej platformie - 6 osób ma poważne problemy.
Rozumiem,że coś tam może się popsuć,ale to sa już QRWA KPINY !

 #51297  autor: plusteczek
 04 lut 2006, 16:23
Czesc jeśli chcesz podzielic informacjami o problemie Sieci PlusGsm zapraszam na rozmowe na moje GG4667924. Ponieważ mam ten sam problem.

 #51304  autor: kamil1221
 04 lut 2006, 16:40
To straszne co onie robia z klientami !!!
Jest to oburzajace - nie jedna osoba u mnie z placu teraz ma problemy z kasa na koncie.
:smt009 :smt009 :smt009
Powinno sie ich zaskarzyc do federacji praw konsumentow!!!

 #51430  autor: matt
 04 lut 2006, 22:22
Sytuacja jest na prawdę nieciekawa. Plus dowiódł na całej linii, że wiarygodnym partnerem nie jest. Simplusowcy mają prościej, ale co z robić z użytkownikami mix. Osobiście żałuję iż byłem na tyle naiwny, żeby się z nimi wiązać umową. Ciekaw jestem jakie instytucje lub kogo można tym problemem zainteresować, aby na prawdę coś się ruszyło (może jakiś wspólny list protestacyjny, może Janusz Weiss, ale raczej przydałby się ktoś kto nie odpuści temeatu i nie da się łatwo zbyć) . A tak jest bez zmian - usługi nie są prawidłowo świadczone i rzetelnie rozliczane, użytkownicy nadal są okradani z pieniędzy z doładowań, brak jest rzetelnych informacji kiedy wszytko zaczenie działać jak należy (bo w marketingowy bełkot działu PR już nie wierze!!!!!). Poza tym traci się czas na bezowocne dochodzenie swoich praw za pośrednictwem BOK.I jestem się w stanie założyć, że obiecywanemu bonusowi przysłowiowo zostanie ukręcony łeb. Pozdrawiam wszystkich!

 #51504  autor: kulboj
 05 lut 2006, 00:20
Ja w ogóle nie rozumiem jak można do takiej sytuacji dopuścić.Czy tam pracują ludzie bez wyobrażni?
Chyba tak,wystarczy spojrzeć na poprzednią skuchę podczas happy hours.

 #51522  autor: matt
 05 lut 2006, 08:36
Hehe, wiszę włąśnie na BOKu (jakieś 20 minut już) i czekam na konsultanta i czasem płytka z nagraniem "prosimy czekać ..." im przeskakuje :D . No cóż ich nowoczesność i profesjonalizm jest porażający ....

 #51594  autor: plusteczek
 05 lut 2006, 12:18
matt pisze:Sytuacja jest na prawdę nieciekawa. Plus dowiódł na całej linii, że wiarygodnym partnerem nie jest. Simplusowcy mają prościej, ale co z robić z użytkownikami mix. Osobiście żałuję iż byłem na tyle naiwny, żeby się z nimi wiązać umową. Ciekaw jestem jakie instytucje lub kogo można tym problemem zainteresować, aby na prawdę coś się ruszyło (może jakiś wspólny list protestacyjny, może Janusz Weiss, ale raczej przydałby się ktoś kto nie odpuści temeatu i nie da się łatwo zbyć) . A tak jest bez zmian - usługi nie są prawidłowo świadczone i rzetelnie rozliczane, użytkownicy nadal są okradani z pieniędzy z doładowań, brak jest rzetelnych informacji kiedy wszytko zaczenie działać jak należy (bo w marketingowy bełkot działu PR już nie wierze!!!!!). Poza tym traci się czas na bezowocne dochodzenie swoich praw za pośrednictwem BOK.I jestem się w stanie założyć, że obiecywanemu bonusowi przysłowiowo zostanie ukręcony łeb. Pozdrawiam wszystkich!
Posiadam 2ofety MIXPLUS i dołaczam się z Tobą do protestu,bo już niewiem co mam zrobić:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:(:(:(:(:(:(: Reklamacje nie pomagają!!!!

...

 #51595  autor: mucuss
 05 lut 2006, 12:19
a ja zwykłem narzekac na Orange:P a tu widzę, że są gorsze problemy... a tak na poważnie nie lubie jakoś Ery(kiedys się zawiodłem )ale chyba niedługo nie zostanie nic innego jak do nich powrócic...

mucuss

 #52995  autor: plusteczek
 10 lut 2006, 20:43
To się nazywa skandal!!!!
Streżyńska o problemach z prepaidami Plusa


Anna Streżynska, wiceminister transportu i budownictwa odpowiedzialna za łączność i jednocześnie p.o. prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, powiedziała dziś dziennikarzom, że do tej pory UKE nie otrzymało żadnej skargi od użytkowników usług przedpłaconych w sieci Plus GSM.

Problemy, jakie trwają od wielu dni w usługach Simplus, MixPlus i Sami Swoi znam tylko z gazet i forów internetowych. UKE nie dostało żadnej skargi - powiedziała Anna Streżynska.

Pani wiceminister powiedziała, ze gdyby UKE miało udokumentowane skargi klientów, to mogłoby rozpocząć kontrole w tym zakresie.

Wiadomość z linku telepolis:http://www.telepolis.pl/news.php?id=4527