• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #355681  autor: user_delete19
 27 sie 2009, 22:07
Witam,
wiem że tamat był już wałkowany na forum do znudzenia, ale... (;

co-i-jak:
po długich namysłach i kalkulacjach postanowiłem przenieśc 3 numery z orange do play (501__555_ - calkiem fajny (; / 503ddd___, 505______ - d=ta sama cyfra). Wnioski złożyłem w poniedziałek 24 sierpnia około godziny 12 (że też ktoś wymyślił tyle papierków, bleh)... w momencie zatwierdzania każdego wniosku przez osobe z salonu dostawałem na każdy numer sms od play o rozpoczęciu procedury przeniesienia... na dwóch ostatnich numerach około godzinę później dostałem sms od orange że rozpoczynają procedurę uwalniania numeru - znaczy sie papierki do nich doszly... (na pierwszym numerze sms taki doszedł dopiero po kilkunastu godzinach około 1am / 25 sierpnia)... jako, że orange długo się namyślał zadzwoniłem w środę 26 sierpnia do BOK play, opisałem co i jak (eh, konsultant jakkolwiek chciał być bardzo pomocny i w ogóle to jednak miałem wrażenie że "nie ogarnia tej kuwety" (; ). Skończyło się na wysłaniu interwencji operatorskiej (dla każdego numeru osobno, bo ponoć tak lepiej... no i tak sobie czekam, czekam... niby orange ma 6h na uwolnienie tych prepaidów, a oni myślą jakby to była fizyka jądrowa :/ ).

Ergo - jutro będzie 5 dzień od złożenia wniosków, sytuacja lekko patowa bo w międzyczasie postarałem się zutylizowac środki z tych kont do raczej niewielkich kwot i wolałbym już nie pakować na nie kasy :/

Co robić w tej sytuacji? W salonie play chyba nic nie wskóram już? BOK play zalecił 'cierpliwość', dzwonienie do BOK orange i 'zganienie' ich raczej też nie pomoże? Jakieś pismo ze skargą na orange do UKE?

Błagalnym tonem: pomóżcie! (;

EDIT 27/08/2009--22:30
Dla całkowitej jasności - na stronie play gdzie można sprawdzić status przeniesienia radośnie świeci się "faza 2"...
 #355831  autor: x-men18
 28 sie 2009, 14:10
lwiczek pisze:Jakieś pismo ze skargą na orange do UKE?

No pewnie że wysłać skargę na "mandaryne"-> Tępić dziadów


A jeśli chodzi o przeniesienie numeru do WSPANIAŁEGO PLAY to trochę cierpliwości nikomu jeszcze nie zaszkodziła.A jeśli masz kasę na koncie to dzwoń do "mandaryny" i powiedz tym zapyziałym konsultantom żeby się pospieszyli.Co Oni sobie myślą że człowiek będzie całe życie czekał aż łaskawie przeniosą numer.


___________________________________________________________
SPALIĆ NA STOSIE ORANGE!!!

 #355835  autor: user_delete19
 28 sie 2009, 14:24
followup z forum play:
http://www.mojplay.pl/topics8/przeniesi ... .htm#75135
- zadzwoniłem do BOK orange, po weryfikacji pani powiedziała że w systemie wszystko jest ok (dane się zgadzają i nie powinno być problemów z przeniesieniem) i... kazała się kontaktować z salonem Orange bo w telefonicznym BOK więcej zrobić nie mogą; w tym momencie zdębiałem O_o, ale co tam... bawię się w ciuciubabkę z salonami wysłałem "cięższy oręż" w postaci skargi do UKE (pozytyw - mają nawet na stronie stosowny formularz ;] )
Udało mi się w końcu dodzwonić też do salonu-salonu (a nie partnera jak wcześniej jak się okazało) i kierowniczka była zdziwiona że odesłano mnie do salonu jednak obiecała się zorientować gdzie sprawa utknęła...

Mimo opieszałości Orange to wszystkie osoby z którymi się kontaktują są wyjątkowo sympatyczne, zważywszy że chodzi o 'ucieczkę' od nich (:

Zobaczymy ile to jeszcze potrwa mimo wszystko... :/

 #356006  autor: bodalski
 28 sie 2009, 22:51
Ja mam podobna sytuacje. 2 miesiace probowalem przeniesc numer zony z Orange do Play. Abo na abo. Przez 2 miesiace sie nie udalo. Kilkanascie telefonow do Play i Orange. Kilka maili i nic. W przyszlym tygodniu ide do salonu sprobowac jeszcze raz bo poprzednia "procedura" juz wygasla. Orange definitywnie utrudnia przenosznie numer.
Pozdrawiam i powodzenia:)

 #356044  autor: s7owik
 29 sie 2009, 05:26
x-mem18 pisze:No pewnie że wysłać skargę na "mandaryne"-> Tępić dziadów


A jeśli chodzi o przeniesienie numeru do WSPANIAŁEGO PLAY to trochę cierpliwości nikomu jeszcze nie zaszkodziła.A jeśli masz kasę na koncie to dzwoń do "mandaryny" i powiedz tym zapyziałym konsultantom żeby się pospieszyli.Co Oni sobie myślą że człowiek będzie całe życie czekał aż łaskawie przeniosą numer.
sorry x-menie ale musze nazwać Cię betonem. ci zapyziali konsultanci gówno mogą a Ty "myślisz" po swojemu i "doradzasz" jak zapyziały konsultant Playa.

p.s. mam nr w orange ale wole plusa więc nie jeste stronniczy, po prostu napisałeś posta żeby napisać coś przeciwko konkurencji. ale cóż...liczba 18 przy Twoim nicku wiele tłumaczy,... ;)

 #357206  autor: Xander99
 03 wrz 2009, 10:48
Ja mam identyczny problem.

W poniedziałek 31/08/2009 złożyłem w Play wniosek o przeniesienie numeru (Nowe Orange Go). Zaraz po wyjściu z punktu Play dostałem od nich SMS o złożeniu wniosku. O godz 2358 tego samego dnia dostałem SMS od Orange, że rozpoczęli proces przeniesienia numeru do P4. Dzisiaj jest czwartek a na stronie play dalej status "Oczekiwanie na zgodę Twojego operatora".

INEA

 #357209  autor: wojtek83
 03 wrz 2009, 11:14
Bo tak naprawdę od początku było wiadomo, że ten jednodniowy termin przenoszenia numerów nie będzie mógł być zachowany we wszystkich przypadkach. Chociaż i tak w zestawieniu dotyczącym przenoszenia numerów, które jakiś czas było na głównej telepolis pomarańcza nie wypadła źle...

 #357212  autor: user_delete19
 03 wrz 2009, 11:26
Xander99, zamiast patrzeć na to co jest na stronie idź/przedzwoń do salonu (najlepiej tego w którym składałeś wniosek) i zapytaj co i jak... z tego co się dowiedziałem tylko w salonie mogą dokładnie sprawdzić status przeniesienia i może być on wybitnie niezsynchronizowany z tym co na stronie... jak już pisałem na forum play ( http://www.mojplay.pl/topics8/przeniesi ... .htm#75276 ) - w moim przypadku numer do przeniesienia okazał się być gotów już tego 25 (orange oddał), ale w systemie teleinf play coś się zwiesiło i o ile karta czekała w salonie do odbioru i była gotowa do aktywacji na stronie widniało "oczekiwanie na zgode operatora", zaś w bokach nie potrafili powiedzieć w którym miejscu stanął proces przenoszenia...
W momencie podpisania umowy (31. sierpnia) przyszedł sms od play "prosze zgłosić się do salonu po odbiór karty i nie zapomnieć włożyć jej do telefonu 25. sierpnia" :/

 #357343  autor: Xander99
 03 wrz 2009, 21:03
Tak zrobiłem. Byłem w salonie (g.1510) gdzie złożyłem wniosek i Pani powiedziała, że Orange już wyraził zgodę na wydanie numeru. Odebrałem nową aktywację i po wyjściu z lokalu otrzymałem SMS, że 01/09/2009 mogę się zgłosić na podpisanie umowy :D
Jednak do tej pory (g.2102) karta Orange działa a Play nie.

INEA

 #357352  autor: user_delete19
 03 wrz 2009, 21:28
Xander99 pisze:Jednak do tej pory (g.2102) karta Orange działa a Play nie.
Spokojnie - jutro wstaniesz i karta orange już działac nie będzie a po włożeniu karta play zaloguje się do sieci (:

Od razu napomknę, żebyś nie spanikował ;-) przez kilka, kilkanaście minut o ile będziesz dal rady Ty dzwonić i wysyłać sms (również odbierać) to osoby dzwoniące usłyszą komunikat że "abonen nie chce odbierać rozmów" lub podobny pokręcony... przechodzi samo (chociaż u mnie na jednej karcie trwało to chyba ze 3 godziny)

 #357372  autor: Xander99
 03 wrz 2009, 22:12
OK. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam

INEA

 #357540  autor: marcinb
 04 wrz 2009, 19:04
Lwiczek, ale przeniesienie numerów oczywiście za darmochę?

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #357548  autor: user_delete19
 04 wrz 2009, 19:37
Lwiczek, ale przeniesienie numerów oczywiście za darmochę?
???

No tak, a jak inaczej?