Więc jestem nowym użytkownikiem simplusa, starter kupiłem wczoraj i mam taki problem: Czy to sobie wpiszę *136#, czy kod na aktywację dowolnego pakietu z wynurzeń, to pojawia mi się komunikat "Żądanie nie może zostać spełnione". Może mi ktoś powiedzieć dlaczego tak jest i co zrobić, żeby działało?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
A zmieniłeś taryfę na Profil? (za pomocą magicznego koda *147*50#)
Jednak zanim zmienisz, sprawdź też w e-boku Plusa jaką masz taryfę - Nowy Simplus może być tańszy, zwłaszcza jeśli zamierzasz dużo rozmawiać wewnątrz-sieciowo...
HTH.
Jednak zanim zmienisz, sprawdź też w e-boku Plusa jaką masz taryfę - Nowy Simplus może być tańszy, zwłaszcza jeśli zamierzasz dużo rozmawiać wewnątrz-sieciowo...
HTH.
Tak apropo problemu z wynaturzeniami albo raczej z platformą, niby najnowszą, przygód ciąg dalszy... Dziś mi system wyłączył Profil darmowe minuty w Plusie. Oczywiscie konto mam aktywne do 15-12-2009r., po doładowaniu 100/115zł. Do tego, rzecz jasna, nic nie "grzebałem", choćby z wyłączeniem w/w profilu. Dzwoniłem w tej sprawie do BOKu i rzeczywiście system nie powinien wyłączyć tego profilu. Konsultantka mówiła, żebym ponownie włączył ten profil, to wtedy oddadzą mi te 1,50zł., jak napiszę reklamację. A więc zgłosiła ten problem, niby do działu technicznego, a sam w punkcie Plusa złożyłem reklamcję. Podobno zrobią tak, aby sytuacja już się nie powtórzyła, ech... Zobaczymy. Nie ma to jak lyder technologiczny 

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
djkrss, a aktywowałeś już ten starter? Tzn wykonałeś pierwsze połączenie?
rogmaniek, mam to samo. Też mi jakieś 2 dni temu przysłali takiego SMSa- olałem to, dzisiaj sprawdzam w eBOKu po południu i mam tę usługę nieaktywną, za którą rzecz jasna zapłaciłem. Konto mam ważne do połowy grudnia. Później jak znajdę czas naskrobię im kolejnego e-maila, bo dzwonić do nich na pewno nie będę ;/
Coś współpraca z ta siecią mi się nie układa po kilku letniej przerwie
Coś współpraca z ta siecią mi się nie układa po kilku letniej przerwie

Chyba maksymalny czas reakcji (regulaminowy) to 72h., tak przynajmniej jest w Erze/heyah, bo to podają po wpisaniu każdego kodu.djkrss pisze:Wpisałem ten kod na zmianę taryfy, tylko że zmieniła mi się po 38 godzinach (lol), teraz ten cały profil działa.
Mam pytanie odnośnie tych wynurzeń, bo teraz mam Profil do Wszystkich.
Czy te minuty po doładowaniu to są też do stacjonarnych (tak wiem, można to przeczytać w regulaminie, ale jestem zmęczony, a tak w ogóle to nie chcę czekać, bo mam stary komputer, który każdy regulamin otwiera 5-10minut)

A co do profilu do Plusa, czy cena 19groszy obowiązuje też do stacjonarnych



Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

express100

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
W Polkomtelu zawsze się spotykam, że maksymalny czas na aktywację danej usługi, to 24h., a tym bardziej w Simplusie. W PTC oczywiście dają sobie na to "aż" 72h, chociaż tutaj piszę tylko o ofertach pre-paid, bo nigdy nie byłem abonentem (choć był okres, że chciałemexpress100 pisze:Chyba maksymalny czas reakcji (regulaminowy) to 72h., tak przynajmniej jest w Erze/heyah, bo to podają po wpisaniu każdego kodu.


O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
A powinni też dać do stacjonarnych, bo przecież prawie wszyscy dają pakiety do sieci i stacjonarnych. Na myśl tylko wpada mi Orange, które daje po doładowaniu POGADAJ SOBIE- tylko do Orange.biotyt pisze:express100, w profilach Wynurzenia oraz Tanio do Plusa są to minuty tylko do Plusa, stacjonarne traktowane są jak poza siecią.
Ale i tak każdy operator w max. kilka-kilkanaście minut załatwia sprawę.rogmaniek pisze:W Polkomtelu zawsze się spotykam, że maksymalny czas na aktywację danej usługi, to 24h., a tym bardziej w Simplusie. W PTC oczywiście dają sobie na to "aż" 72h, chociaż tutaj piszę tylko o ofertach pre-paid, bo nigdy nie byłem abonentem (choć był okres, że chciałem) Eruni . Ale i tak zazwyczaj czekałem max kilka minut. Ale to była kiedyś Era Moja
Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
Prostuję, choć t nie jest temat o tym- do wszystkich sieci od jakiegoś czasu.express100 pisze:biotyt napisał/a:
express100, w profilach Wynurzenia oraz Tanio do Plusa są to minuty tylko do Plusa, stacjonarne traktowane są jak poza siecią.
A powinni też dać do stacjonarnych, bo przecież prawie wszyscy dają pakiety do sieci i stacjonarnych. Na myśl tylko wpada mi Orange, które daje po doładowaniu POGADAJ SOBIE- tylko do Orange.
Jak to usługa Pogadaj Sobie jest do wszystkich sieci, czy po prostu nie zrozumiałemkowcio pisze:Prostuję, choć t nie jest temat o tym- do wszystkich sieci od jakiegoś czasu.

Czy chodzi może o to, że minuty są też do stacjonarnych w Minutach Wynurzeniowych?
Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c
Nie. Po prostu namieszałeś pisząc tutaj o Orange. W Orange są minuty do wszystkich sieci, a w Plusie tylko do sieci Plus, bez telefonii stacjonarnej. I już nie róbmy tutaj tematu o minutach Orange, skoro temat jest o Plusie.express100 pisze:kowcio napisał/a:
Prostuję, choć t nie jest temat o tym- do wszystkich sieci od jakiegoś czasu.
Jak to usługa Pogadaj Sobie jest do wszystkich sieci, czy po prostu nie zrozumiałem
Czy chodzi może o to, że minuty są też do stacjonarnych w Minutach Wynurzeniowych?