• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #341059  autor: kowcio
 15 cze 2009, 11:54
Witam, zgodnie z NEWSem na TELEPOLIS.PL od 15. czerwca można skorzystać z "Profilu Wynurzenia" w SimPlusie. Aktualnie posiadam taryfę "Twój Profil", specjalnie doładowałem konto za 5 PLN z tej okazji- aktualnie mam na koncie 5,76 PLN i nie mogę dokonać aktywacji tej usługi. Gdy wpiszę ten kod w telefonie (*136*11*52#) to przychodzi mi wiadomość Flash z informacją: "Twoje zlecenie jest przetwarzane", po chwili dostaję SMSa z informacją:
Usługa niedostępna. Sprawdź: 1) czy masz wymagane środki 2) czy usługa nie wyklucza się z inną usługą 3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji
W Plusie jestem od niedawna po 6-7 letniej przerwie. Dlaczego nie mogę aktywować tej usługi? Za chwilkę chciałem doładować konto za 100 PLN i dostać te minutki do Plusa ważne przez pół roku.

 #341063  autor: mariusz9a
 15 cze 2009, 12:30
Sprawdź najpierw czy nie masz aktywnego innego profilu, np Taniej do wszystkich. Być może dlatego nie da się aktywować.

 #341070  autor: kowcio
 15 cze 2009, 13:32
mariusz9a pisze:Sprawdź najpierw czy nie masz aktywnego innego profilu, np Taniej do wszystkich. Być może dlatego nie da się aktywować.
"Niby" mam aktywne Taniej Do Wszystkich Sieci- 29gr/minuta, ale nie przypominam sobie żebym to aktywował. Jak daję deaktywacja pod *110# to mam tylko takie coś: "* Back" i nic więcej. Póki co wszystkie operacje wykonuję na Samsungu M300, ale telefon tutaj nie ma nic do rzeczy.. Chyba jakiś błąd w systemie mają :(

 #341076  autor: mariusz9a
 15 cze 2009, 14:06
kowcio pisze:Jak daję deaktywacja pod *110# to mam tylko takie coś: "* Back" i nic więcej.
Bo widać wybierając krok wcześniejszy już dezaktywowałeś ;-)

 #341077  autor: kowcio
 15 cze 2009, 14:27
mariusz9a, wielkie dzięki- dostałem 600 minutek i 115 PLN na konto :-) Przyznaję bez bicia- sam nie dałbym rady, w Orange wszystko wydaje się mi być bajecznie proste, tutaj nie bardzo ;-) Kwestia przyzwyczajenia.

 #341187  autor: Sig
 16 cze 2009, 10:17
Tak dla pewności, jak wpiszecie *136# to jaka nazwa profilu po zmianie się wam wyświetla? Nie mam przy sobie telefonu, ale ja nie byłem pewien, czy dobrze właczyłem ,bo chyba było coś podobnego do - minuty w plusie? To ok?

W czwarte chciałbym doładować i dostać bonus.

 #341226  autor: kowcio
 16 cze 2009, 14:50
Sig, u mnie przysłali takiego SMSa:
Aktywne promocje:
Darmowe minuty w Plusie 2009-07-16.

 #341521  autor: malepudelka
 17 cze 2009, 21:06
Witam! a ja mimo wszystko mam cały czas ten sam problem, dotychczas miałem (i mam) taryfę NowySimplus, chciałem dokonać zmiany i skorzystać z "wynurzenia", wpisuje kod aktywacyjny taryfy i czekam...ok.2h (przetwarzanie) i albo otrzymuję komunikat "Aktywna taryfa to Nowa taryfa Simplus" albo "Usługa niedostępna. Sprawdź: 1) czy masz wymagane środki 2) czy usługa nie wyklucza się z inną usługą 3) czy spełnione są inne warunki w celu jej aktywacji" ???? potem chciałem wpisać kod na "profil" ale bez rezultatu.....
dzięki

-----
konto jest aktywne, posiada dodatni stan konta, nie korzystam z pakietów tylko "sami_swoi"

 #341639  autor: mariusz9a
 18 cze 2009, 14:38
malepudelka, trwają prace naprawcze platformy, zapewne dlatego nie działa.

 #341684  autor: Rambus
 18 cze 2009, 17:35
Hola hola, awaria awarią ale jak się ma taryfę Nowy Simplus to do niej nie można dokupować profili. Najpierw trzeba zmienić taryfę na "Twój Profil" a potem kupić jeden z trzech profili (Tanio do Wszystkich, Tanio do Plusa lub Wynurzenia).

Tutaj uwaga bo nie wiem czy jak się zmieni taryfę na Twój Profil to czy będzie można ewentualnie wrócić do taryfy NowySimplus. Pewnie NIE.

Wiec pierwsze info o treści "Aktywna taryfa to Nowa taryfa Simplus" było raczej poprawne.

 #341691  autor: malepudelka
 18 cze 2009, 18:06
dokładnie tak, próbuje zmienić z "nowy simplus" na obecną taryfę profil a potem zmienić na "wynurzenie" a obecnie nadal nic..."Twoje zlecenie jest przetważane"...

 #341703  autor: Rambus
 18 cze 2009, 19:21
Hmm.. Wygląda na to, że awaria jakby trwała dalej. Najpierw ustal czy podczas tej awarii przełączyło Ci taryfę.

Albo masz może problem z odbieraniem sms. Bo z tego co mi się kojarzy to przy tej nowej platformie po wpisaniu wielu kodów wyskakuje "Twoje zlecenie jest przetwarzane" a po paru sekundach przychodzi sms ze stanem pakietów/aktywną taryfą/itp.
Dostajesz jakieś sms :?:

Może to tego wina.


Sprawdzaj taryfę kodem *147# i aktywowane profile kodem *136#
W którymś momencie powinno zadziałać.

 #341708  autor: malepudelka
 18 cze 2009, 19:36
po wpisaniu *136# "Trwa przetwarzanie" i po chwili otrzymałem sms'a "Aktywne promocje: Premia za częste zasilenia 2009-12-31".... mam to dezaktywować? spróbuje...hehe

-------
ok, udało się aktywować taryfę! teraz walczę z profilem...:)
-------
udało się zrobić wszystko co chciałem! trochę to trwało i zapewne związane było z problemami siec, w niektórych przypadach pomagało "wyłącz/włącz telefon" POZDR dzięki