• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #335761  autor: mjez1978
 17 maja 2009, 20:41
Witam.
Czy ktoś spotkał się z taka sytuacją ze po wyłączeniu poczty głosowej w simplusie zgłasza się automat który mówi ze dla tego numeru poczta jest nieaktywna i obciąża to dzwoniącego za połączenie z automatem ok. 6 s. .

 #335771  autor: Spiite
 17 maja 2009, 21:39
Spróbuj wyłączyć w telefonie wszystkie przekierowania to może tego nie będzie. Chyba że to w centrali jest, to już tylko BOK zostaje i jakaś reklamacja.

 #335783  autor: mariusz9a
 17 maja 2009, 22:29
mjez1978 pisze:zgłasza się automat który mówi ze dla tego numeru poczta jest nieaktywna i obciąża to dzwoniącego za połączenie z automatem ok. 6 s.
Ktoś aktywował pocztę, ale w systemie jeszcze się nie aktywowała (następuje to do 24h od wysłania żądania aktywacji poczty). A obciąża dzwoniącego no bo połączył się z systemem poczty głosowej.