• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #330107  autor: Nillette Flow
 18 kwie 2009, 21:35
Witam serdecznie!

Jestem w Plusie od dłuższego czasu. Moją taryfą jest Mixplus III, telefon to SE W200i.

W zeszłym miesiącu miała problem z doładowaniem. Po wpisaniu kodu dostałam potwierdzenie, że konto zostało doładowane, ale w rzeczywistości przedłużył mi się tylko okres ważności konta, bez środków na połączenia. Czekałam jeden dzień z nadzieją, ze kasa ,,wpłynie''. Ponieważ kasa szybko znalazła się na poziomie 0,01 zł telefon szlag trafił. Pojawiały się komunikaty Adres niedozwolony oraz Numer znajduje się na liście numerów niedozwolonych czy jakoś tak. Nie mogłam korzystać z pakietu 500 SMS.
Pojechałam do BOK-u, sprawa szybko została załatwiona, pieniądze wpłynęły na moje konto.

W tym miesiącu to samo. Doładowałam wczoraj konto za 30 zł, ważność konta została przedłużona, kasy brak (oprócz 3,50 z poprzedniego miesiąca). Tym razem od razu pojechałam do salonu, tylko mniejszego. Pan podumał trochę, kazał usunąć wiadomości dostarczone i wdusić *100#. Nigdy nie sprawdzałam konta w ten sposób, ale według kodu moje 30 zloty było na koncie. Jadąc do domu, sprawdziłam konto poprzez Ustawienia. Żałuję, ze nie zrobiłam tego wcześniej Tam miałam tylko 3,50. Po jakimś czasie przyszedł SMS Wyłącz/Włącz telefon. Po ponownym włączeniu według telefonu mam 0,01 zł, i nie mogę podjąć żadnego działania.

Czy jest jakaś możliwość zwalczenia tego problemu na własna rękę?
Kogo powinnam winić, Plusa czy mojego SE W200i?

Dodam jeszcze, że doładowań dokonałam przed uplywem terminu wazności konta i pomiędzy tymi dwoma doładowaniami miałam jeszcze jedno za 10 zł, które nie sprawilo problemu.

Z góry dziękuję za wszelkie rady i sugestie

 #330115  autor: mariusz9a
 18 kwie 2009, 22:09
Czy Ty czasami nie miałaś sprawdzania stanu konta na wyświetlacz/menu telefonu? W salonie zmieniono Ci sposób sprawdzania konta na krótkim kodem (*100#) - teraz tylko tak sprawdzaj stan konta a to co jest na wyświetlaczu/menu telefonu olej.

 #330122  autor: Nillette Flow
 18 kwie 2009, 22:46
Nie wiem czy zmieniono mi to na stałe. Jak wróciłam do domu, a zdążyłam od momentu wyjścia z salonu Plusa wysłać kilka smsów, dostałam smsa Wyłącz/Włącz telefon i od tej pory w Menu stan konta wynosi 0,01 zł, telefon jest ,,martwy'', jak chce wybrać numer *100# to dostaję komunikat Wybranego numeru nie ma na liście połączeń stałych

 #330125  autor: mariusz9a
 18 kwie 2009, 22:51
Trochę dziwna sprawa :-/ To może sama zmień sposób sprawdzania stanu konta na krótkim kodem: *101*11*99# i nacisnąć przycisk inicjujący połączenie. Pamiętaj że zmiana jest nieodwracalna i już nie da się powrócić do sprawdzania stanu konta na wyświetlaczu/menu. Jeśli nie pomoże pozostaje znów kontakt z BOK oraz ja proponuję napisać reklamacje że wada występuje notorycznie co doładowanie; pewnie nie obędzie się bez wymiany karty SIM (12zł) ale powinnaś dostać jakąś rekompensatę za kłopot.

 #330140  autor: express100
 18 kwie 2009, 23:51
Najlepiej pojedź do tego samego Salonu co wtedy, powinni pomóc. Powiedź im że dzieje się to zawsze po doładowaniu kwotą 30złotych.
A czy możesz dzwonić i SMSować normalnie do znajomych, rodziny?
Jeżeli ten salon Ci nie pomoże to napisz reklamację, że pieniądze nie wpływają na konto. Sprawdzić możesz stan konta
TUTAJ . Może po prostu masz wyłączony "stan konta na telefonie"
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #330179  autor: Nillette Flow
 19 kwie 2009, 11:23
mariusz9a pisze:To może sama zmień sposób sprawdzania stanu konta na krótkim kodem: *101*11*99#
express100 pisze:A czy możesz dzwonić i SMSować normalnie do znajomych, rodziny?
Na ten moment przy 0,01 w Menu nie mogę dzwonić, wysyłać smsów, nie mogę też np. sprawdzić kodem ważności konta, czy aktywne pakiety. Zmiana sprawdzania stanu konta też nie wchodzi w grę.

Pozostaje BOK, bo chwilowo nie mam papierów, ba czy ja jeszcze mam papier z numerem PUK? O, mam następne pytanie, jeśli kiedyś miałam wydawaną kopie karty sim, zmienił się PIN, to PUK też się zmienił?

 #330181  autor: vinc
 19 kwie 2009, 11:35
Nillette Flow pisze:O, mam następne pytanie, jeśli kiedyś miałam wydawaną kopie karty sim, zmienił się PIN, to PUK też się zmienił?
Oczywiście ;)

Obrazek