• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #328817  autor: Animatter
 11 kwie 2009, 17:26
Witam, słyszałem, że w Play Fresh można włączyc maksymalnie 3 pakiety 100min w miesiącu. Kupilem w miesiacu łacznie 3 pakiety i teraz zrodził się problem. Pierwszy pakiet kupiłem 10go marca, pozostałe 2 jakoś z tygodniowymi odstępami. Wg mojego rozumowania kolejne trzy pakiety będę mógł zamówic 10 kwietnia. Dzisiaj jest 11 i cały czas mam komunikat "wyczerpałeś limit usługi". Ważnośc pakietu 100min mam do 26go i tu pojawia sie pytanie, będę musiał czeka aż do tego dnia z zamówieniem?

 #328821  autor: Tomek_19
 11 kwie 2009, 17:56
Teoretycznie powinieneś mieć możliwość uruchomienia jednego nowego pakietu, jeżeli poprzedni aktywowałeś (ten pierwszy) ponad 30 dni temu. Spróbuj sprawdzić w obsłudze konta online, co jest napisane przy tych pakietach, czy jest tam podana jakaś data.

 #328935  autor: Animatter
 12 kwie 2009, 12:44
Niestety, w play 24 nie ma żadnej informacji. Napisałem zgłoszenie przez www ale znając życie to szybko nie dostanę odpowiedzi...Jedyna data to ważnośc ostatniego pakietu, która kończy się 26go.

 #328937  autor: tomko111
 12 kwie 2009, 12:51
Moja dziewczyna ma ten sam problem. 3 pakiety były wykupione 11 marca i do dzisiaj nie może aktywować kolejnych.

 #328985  autor: Claudec
 12 kwie 2009, 21:17
Nic tylko napisać do rzecznika Play bo tak chyba będzie najszybciej :)

 #329009  autor: tomko111
 13 kwie 2009, 00:11
Wysłałem do niego maila, ciekawe czy odpisze. :wink:

 #329235  autor: Animatter
 14 kwie 2009, 13:26
Lekko zdenerwowany już tym wszystkim zadzwoniłem przed chwilą do Biura Obsługi. Namącili jeszcze bardziej, powiedziałem o co chodzi, kobieta zapuściła melodyjkę na 10min i powiedziała mi, że wykorzystałem już 3 pakiety oO Tyle to jej na początku mówiłem. Po pytaniu jaka jest definicja miesiąca dla Play pani odpowiedziała, że od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego. Na stwierdzenie, że 3 pakiety zostały zamówione jeszcze w poprzednim miesiącu a w tym, nowym nie mogę dalej zamówic pakietu Pani rozłożyła ręce i powiedziała magiczne "a to nie wiem". Heh...ręce opadają...

 #329238  autor: tomko111
 14 kwie 2009, 13:32
Animatter, nie ma sensu dzwonić do tego BOKU, tylko niepotrzebnie nerwy stracisz. Lepiej złóż zgłoszenie poprzez stronę www Playa, bo do rzecznika nie ma sensu pisać - ja już to zrobiłem i czekam na odpowiedź.

 #329400  autor: BL9393
 14 kwie 2009, 22:57
mi problem naprawili bez zgłaszania (osobistego), w Play24 mam możliwość zakupienia 3 sztuk ;) wam też już działa?

czas na Orange

 #329408  autor: maniek
 14 kwie 2009, 23:22
BL9393 pisze:wam też już działa?
tak

 #329450  autor: tomko111
 15 kwie 2009, 10:31
Mnie również już działa. No proszę jaka szybka interwencja pana rzecznika. :wink:

 #329461  autor: Animatter
 15 kwie 2009, 11:07
Działa i mi od wczoraj:) Już myślałem, że trzeba będzie zapasowy starter kupić...