• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #328746  autor: osachorzow
 11 kwie 2009, 11:46
Czy ktoś z was przenosił numer do PF na starter 9zł? bo mi wczoraj sprzedali starter i nie mogli go zarejestrować bo padł system... jak system wstał to dzwonią i twierdzą że nie ma takiej możliwości... gość z salonu nie wie co robić bo na ich BOKu i w innych salonach mówią mu że się nie da.... a regulamin jasno mówi że tak!

a miało być tak pięknie.... a wyszło jak zawsze!
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2009, 15:13 przez osachorzow, łącznie zmieniany 1 raz.

 #328749  autor: tomko111
 11 kwie 2009, 12:00
na pewno da się :wink: złóż reklamację.

 #328752  autor: osachorzow
 11 kwie 2009, 12:19
na razie facet z salonu gdzieś dzwoni/pisze/wysyła gołębie pocztowe... play zaczyna mnie przerażać skoro w jakimś centrum wsparcia dla pracowników udzielają informacji że się nie da i NIGDY nie dało! system nie chce przepchnąć tego sima, więc mam na razie starter z jakimś numerem playa, a 13 era uwolni numer... więc biorąc pod uwagę dwa dni świąteczne to jak dziś chłopak czegoś nie zrobi i to będzie niespodzianka 14. rano...

najpierw era robiła problemy z oddaniem numeru (rzekomo niezgodność danych, po telefonie w tajemniczy sposób zniknęła i puścili numer), teraz play nie potrafi przyjąć tego numeru... kiedy u nas będzie NORMALNIE?

 #328756  autor: yanek
 11 kwie 2009, 12:32
osachorzow, da się na bank, nawet pan Gruszka o tym pisał, LINK . Ale niestety czasami z Play tak bywa, że coś niby już jest, ale jeszcze tego nie ma :mrgreen: , oni chyba czasem najpierw mówią a potem robią (wprowadzają do systemu)
osachorzow pisze:dzwonią i twierdzą że nie ma takiej możliwości... gość z salonu nie wie co robić bo na ich BOKu i w innych salonach mówią mu że się nie da.... a regulamin jasno mówi że tak!
Hehe, po raz kolejny niedoinformowani konsultanci w salonach/BOK.

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #328757  autor: osachorzow
 11 kwie 2009, 12:40
yanek, dzięki za link, przed chwilą też udało mi się go odnaleźć ;) wiesz... pół biedy jakaś notka na blogu rzecznika, ale regulamin jasno mówi że można... a ICH konsultanci wciskają ICH pracownikom salonu że się nie da :D już naprawdę nie wiem czy śmiać się czy płakać ;) po prostu ręce opadają... ale mam nadzieję, że jeszcze będą wstanie odebrać telefon na który czekam od pracownika salonu ;)

 #328785  autor: dominik920
 11 kwie 2009, 14:39
Play to rozwijająca sieć i trzeba ich zrozumieć, nie mają jeszcze takiego doświadczenia jak najwięksi operatorzy i czasem zdarzają im się wpadki lecz zgodnie z regulaminem powinni a nawet muszą tę kartę aktywować i nie mają nic do gadania.

 #328793  autor: thonka
 11 kwie 2009, 15:19
osachorzow pisze:ICH konsultanci wciskają ICH pracownikom salonu że się nie da :D już naprawdę nie wiem czy śmiać się czy płakać ;) po prostu ręce opadają...
przyzwyczaj sie. w play od poczatku jego istnienia panuje totalna dezinformacja wsrod pracownikow. jeden mowi tak, drugi inaczej. dodajac do tego 'gubienie' reklamacji i odpowiadanie na nie grubo po czasie rodzi sie obraz dosc sporego cyrku nad ktorym nie mozna zapanowac
dominik920 pisze:Play to rozwijająca sieć i trzeba ich zrozumieć, nie mają jeszcze takiego doświadczenia jak najwięksi operatorzy i czasem zdarzają im się wpadki lecz zgodnie z regulaminem
sorry, ale do mnie taka argumentacja nie trafia jak 'czasem zdarzaja sie wpadki'. mialem do czynienia z 3 reklamacjami w tej sieci i zadna nie zostala rozpatrzona w terminie. malo tego, klocono sie ze mna, ze nie maja obowiazku dotrzymywac terminow, a gdy sie w nim nie zmieszcza to reklamacja i tak nie musi byc uznana na moja korzysc...
skoro chca sie bawic w bycie operatorem, to moze niech najpierw przeszkola swoich ludzi z zakresu kodeksu cywilnego (daty rozpatrzenia reklamacji wg KC to 14 dni, a oni rozpatrywali mi za kazdym razem reklamacje ponad 30 i zawsze odmownie) i wlasnych regulaminow?

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #328796  autor: osachorzow
 11 kwie 2009, 15:33
dominik920, ja wszystko rozumiem, że się rozwijają itd... ale to akurat nie powinno w żaden sposób wpływać na kompetencje pracowników, przecież to oni są wizytówką firmy! Jak dotąd pracownicy twierdzą, że nie ma i nigdy nie było technicznych możliwości włączenia do sieci startera 9zł z przeniesionym numerem...

z drugiej strony, poziom obsługi w erze był na podobnym poziomie... najczęściej klient wie więcej od pracownika, więc najczęściej traktowany jest jako intruz... bo jak to można podważać kompetencje "specjalisty" jak to dumnie mają na identyfikatorach ;)

[ Dodano: 2009-04-11, 15:37 ]
thonka, ja mam nadzieję, że jak już mnie włączą to wszystko pójdzie gładko i nie będę nic reklamował - tylko nie piszcie mi że niepoprawny optymista ze mnie ;) a co do terminu to 14 dni to chyba przy reklamacjach z tytułu niezgodności towaru z umową (czyli starej rękojmi), a w prawie telekomunikacyjnym jest te 30 dni - oczywiście o ile mnie pamięć nie myli ;) a nierozpatrzenie na czas bez wcześniejszego poinformowania klienta, że się sprawa przedłuża oznacza pozytywne jej rozpatrzenie.

[ Dodano: 2009-04-11, 17:23 ]
to już są szczyty! Facet z salonu miał do mnie zadzwonić i oczywiście nie zadzwonił - dzwonię sam to nikt nie odbiera więc już zrobili sobie wolne... dzwonię na magiczną infolinię playa i tam panienka NIC nie może zrobić bo jest infolinią TYLKO ( a na stronie wyniośle i błędnie nazywają to BOKiem)! A w ogóle to o co mi chodzi przecież numer ma być aktywny dopiero po 13.04! Na pytanie jak ma być aktywny skoro nie jest do numeru przypisana żadna karta SIM bo z tym mają problem nie potrafi nic odpowiedzieć... biorąc pod uwagę dwa następne dni świąteczne to w we wtorek rano obudzę się z głuchym telefonem z taktaka i głuchym w play.... niekompetencja naprawdę osiągnęła szczyty!

 #328822  autor: DejwiD
 11 kwie 2009, 18:02
thonka pisze:to moze niech najpierw przeszkola swoich ludzi z zakresu kodeksu cywilnego (daty rozpatrzenia reklamacji wg KC to 14 dni, a oni rozpatrywali mi za kazdym razem reklamacje ponad 30 i zawsze odmownie) i wlasnych regulaminow?
Kod: Zaznacz cały
§ 7. 1. Jednostka dostawcy usług rozpatrująca reklamację, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, udziela w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację.
to może sam się przeszkolisz? :-)
lub przyjmij do wiadomości, że nie każdy pasjonat GSM musi mieć całą teczkę uznanych reklamacji.

 #328880  autor: thonka
 11 kwie 2009, 22:37
DejwiD pisze:to może sam się przeszkolisz? :-)
lub przyjmij do wiadomości, że nie każdy pasjonat GSM musi mieć całą teczkę uznanych reklamacji.
reklamowalem 3 razy modem nie uslugi... pozatym to bylo ponad 30 dni, a nie 30 dni...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #329054  autor: osachorzow
 13 kwie 2009, 14:04
po prostu wspaniale.... o 13 zauważyłem że era już zwolniła numer... a z tego co słyszałem to zwalniają o północy, a tu 11 godzin wcześniej! Pewnie bym się cieszył jakby działała karta playa ale na statusie wniosku mam nadal etap 3: ODBIERZ STARTER! Play od piątku nadal nie potrafi aktywować startera, który mi sprzedali...

P4 prawie jak operator!

 #329057  autor: adrian-name
 13 kwie 2009, 14:27
poproś o starter za 30 zł, zadziała
nie da się przejść kupując starter za 9 zł

 #329061  autor: osachorzow
 13 kwie 2009, 14:40
czemu się nie da? regulamin wyraźnie przewiduje taką możliwość! czy mam przez to rozumieć że play świadczy usługi jedynie na papierze?

 #329070  autor: Claudec
 13 kwie 2009, 15:24
osachorzow, skoro chcesz wszystko utrudniać to dalej rób wszystko żeby mieć problemy. Trudno Play dal ciała, ja na twoim miejscu wybrał bym starter za 30zl i cieszył się z bonusa (15zl) a te 30zl i tak dostaniesz na rozmowy.

 #329074  autor: adrian-name
 13 kwie 2009, 15:48
Weź starter za 30 zł i nie utrudniaj sobie życia. Mają problemy ze starterami 9 zł, no ale szkoda zachodu dla tak błahej sprawy, nic w życiu nie jest idealne ;)

 #329081  autor: osachorzow
 13 kwie 2009, 16:26
macie rację... utrudniam sobie życie bo wpadł mi do głowy pomysł przeniesienia numeru! We wspaniałym punkcie playa pracownik sprzedał mi starter za 9zł nie mówiąc nic o jakiś problemach z rejestracją tych starterów... przecież jakby powiedział że P4 to pseudoperator i startery za 9zł to bujda na papierze i żebym wziął starter za 30 to bym się zgodził! ale on sprzedał mi za 9zł nie informując o żadnych problemach! a że w piątek ich systemem leżał to nie mógł go przez ponad 30min uruchomić... to wziąłem starter i pojechałem do domu...
nic w życiu nie jest idealne
ależ w P4 jest! idealnie potrafią oszukiwać klientów tworząc oferty które nie mają pokrycia w rzeczywistości!

 #329083  autor: Claudec
 13 kwie 2009, 16:51
osachorzow, skończ już narzekać, wpadki się zdążają.
Ja swego czasu musiałem w Ideii 5 razy zgłaszać żeby mi pocztę głosową wyłączyli.
Odnoszę wrażenie że chcesz być w Play Fresh ale się wkurzyłeś na operatora za te problemy.

 #329086  autor: osachorzow
 13 kwie 2009, 17:11
masz rację! chcę być w play (po to się przecież przenoszę :P ) bo ich oferta mi odpowiada, szkoda że ta oferta jest tylko na papierze! czekam aż mi ktoś tu potwierdzi że się przeniósł do fresha ze starterem 9zł ale chyba nikt nie próbował :(

bardziej chyba niż P4 wkurzają mnie posty w których ludzie piszą że to moja wina że nie działa bo wybrałem starter za 9 a nie 30zł! sam chyba przyznasz że takie teksty są conajmniej irytujące...

 #329087  autor: Claudec
 13 kwie 2009, 17:24
Jutro na spokojnie idź do salonu play i wyjaśnij sprawę.
To nie nasza wina że masz problemy, ponarzekaj jutro w salonie :)

 #329088  autor: boloo
 13 kwie 2009, 17:25
Ja kupiłem normalnego Play'a na kartę za 9zł i przeniosłem się do Play Fresh (chciałem wybrać sobie nr w ich internetowym sklepie, a tylko w taki sposób mogłem to zrobić). Po upływie 5 dni od założenia Play Fresha wysłałem pierwszego smsa (nie obowiązywała mnie ta promocja 500 darmowych smsów) i pobrało mi... 30gr... za kolejnego nic, kolejnego znowu nic... potem za 55 sek rozmowy z 40 gr straciłem, później za smsa nic, kolejnego tez nic... Nie wiem co się dzieje. Kupiłem kartę za 9 zł, zmieniłem na fresha i doładowałem za 5 zł. Może po wykorzystaniu tych 9 zł wszystko powróci do normy?