Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1257
Rejestracja
08 kwie 2009, 14:20
Lokalizacja
chorzow
Hehe, po raz kolejny niedoinformowani konsultanci w salonach/BOK.osachorzow pisze:dzwonią i twierdzą że nie ma takiej możliwości... gość z salonu nie wie co robić bo na ich BOKu i w innych salonach mówią mu że się nie da.... a regulamin jasno mówi że tak!
przyzwyczaj sie. w play od poczatku jego istnienia panuje totalna dezinformacja wsrod pracownikow. jeden mowi tak, drugi inaczej. dodajac do tego 'gubienie' reklamacji i odpowiadanie na nie grubo po czasie rodzi sie obraz dosc sporego cyrku nad ktorym nie mozna zapanowacosachorzow pisze:ICH konsultanci wciskają ICH pracownikom salonu że się nie dajuż naprawdę nie wiem czy śmiać się czy płakać
po prostu ręce opadają...
sorry, ale do mnie taka argumentacja nie trafia jak 'czasem zdarzaja sie wpadki'. mialem do czynienia z 3 reklamacjami w tej sieci i zadna nie zostala rozpatrzona w terminie. malo tego, klocono sie ze mna, ze nie maja obowiazku dotrzymywac terminow, a gdy sie w nim nie zmieszcza to reklamacja i tak nie musi byc uznana na moja korzysc...dominik920 pisze:Play to rozwijająca sieć i trzeba ich zrozumieć, nie mają jeszcze takiego doświadczenia jak najwięksi operatorzy i czasem zdarzają im się wpadki lecz zgodnie z regulaminem
thonka pisze:to moze niech najpierw przeszkola swoich ludzi z zakresu kodeksu cywilnego (daty rozpatrzenia reklamacji wg KC to 14 dni, a oni rozpatrywali mi za kazdym razem reklamacje ponad 30 i zawsze odmownie) i wlasnych regulaminow?
§ 7. 1. Jednostka dostawcy usług rozpatrująca reklamację, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, udziela w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację.
reklamowalem 3 razy modem nie uslugi... pozatym to bylo ponad 30 dni, a nie 30 dni...DejwiD pisze:to może sam się przeszkolisz?
lub przyjmij do wiadomości, że nie każdy pasjonat GSM musi mieć całą teczkę uznanych reklamacji.
ależ w P4 jest! idealnie potrafią oszukiwać klientów tworząc oferty które nie mają pokrycia w rzeczywistości!nic w życiu nie jest idealne