• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #313594  autor: yanek
 27 sty 2009, 22:18
Jak to jest z pakietami 90min za 9zł i 30min za 3zł w Play.
Czy jeśli będę mieć stan konta równy 0zł a ważne połączenia wychodzące, to będę mógł wykorzystać minuty z tych pakietów czy nie?

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #313597  autor: bolek2004
 27 sty 2009, 22:22
Tak będziesz mógł tylko na przykład jak nie uzupełnisz konta przed początkiem kolejnego miesiąca to nie przyznają ci 10 minut w ramach 30 minut za 3 pln bo tam potrzebna jest 1pln i pobiera z konta co miesiąc.

 #313600  autor: yanek
 27 sty 2009, 22:38
Hehe, no właśnie trzymam złotówkę z groszami na tą opłatę :D I wolałem się upewnić, czy jak potem wyzeruję konto to będę mógł dzwonić z tych pakietów. A póki co nie mam potrzeby doładowywać playa. Dzięki.

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #313610  autor: express100
 27 sty 2009, 23:05
Minuty na deser- nie trzeba mieć kasy na koncie tyko ważne wychodzące, a przy 30minut za 3zł- trzeba mieć minimum 1zł. na koncie w przeddzień końca miesiąca :D
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #313622  autor: bolek2004
 27 sty 2009, 23:41
Zresztą to samo jest ze Zbieraj Minuty. Masz 0 na koncie ale połączenia wychodzące są aktywne i jeśli masz minuty jakieś pod *102# to możesz z nich normalnie korzystać.

 #318988  autor: tomko111
 22 lut 2009, 12:48
Witam,
Moja dziewczyna aktywowała ok. 48h temu usługę Minuty na Deser w Nowym Play na Kartę, z konta pobrało normalnie 9zł, nie mniej jednak nie otrzymała jeszcze minut. Szukałem regulaminu tych minut, ale nie potrafiłem znaleźć. Czy to jest tak, że pierwsze 15 minut dostanie dopiero 1 marca, czy jest jakiś błąd w systemie?
Pozdrawiam :wink:

 #318991  autor: Tomek_19
 22 lut 2009, 13:07
tomko111 Pierwszy pakiet zgodnie z regulaminem powinien zostać przyznany w ciągu 48 godzin od aktywacji pakietu. Jeżeli pobrało pieniądze z konta i do tej pory minuty się nie pokazały, to trzeba składać reklamację.

Ogólnie im się chyba coś sypnęło w systemie, bo pakiety 30 minut za 9 zł miały wrócić na dobre, a teraz przy próbie aktywacji wyskakuje komunikat, żeby skontaktować się z biurem obsługi klienta. A w biurze obsługi klienta rżną głupa i twierdzą, że taki pakiet nie istnieje, bo najzwyczajniej nic o nim nie wiedzą skoro nie ma do niego nawet regulaminu.

Do Minut na Deser regulamin jednak jest:

http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... omocji.pdf

W punkcie czwartym i kolejnych jest napisane, na jakich zasadach i kiedy przyznawany jest pakiet, a przynajmniej kiedy powinien być.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2009, 13:10 przez Tomek_19, łącznie zmieniany 1 raz.

 #318992  autor: tomko111
 22 lut 2009, 13:10
Tomek_19, tylko dziewczyna na pewno nie zarejestruje numeru, bo zgubił się jej starter, a bez tego chyba nie uznają jej reklamacji, ba, nawet nie zajmą się rozwiązaniem tego problemu?

 #318993  autor: Tomek_19
 22 lut 2009, 13:13
tomko111, niech złoży reklamację przez Play24 w internecie. Kiedyś nie miałem zarejestrowanego numeru jeszcze, ale nie było problemu z przyjmowaniem zgłoszeń akurat przez taki kanał. Może się uda.

Poza tym może zarejestrować numer, jeżeli chce, bo do tego niekoniecznie potrzebny jest starter. Będą się pytali po prostu o jakieś dane, gdzie ostatnio dzwoniła, ile ma na koncie, kiedy je zasilała i jeżeli potrafi odpowiedzieć na takie pytania, to przynajmniej teoretycznie powinno się udać. Nie jestem akurat pewny, czy uda się w ten sposób zarejestrować starter w Play, ale w innych sieciach owszem. Zależy pewnie na jakiego konsultanta się trafi. Spróbować można.

 #318994  autor: tomko111
 22 lut 2009, 13:16
Spróbuję wysłać zgłoszenie, może się uda. :wink:

 #318996  autor: Tomek_19
 22 lut 2009, 13:19
tomko111, tylko sprawdź po wysłaniu, czy widnieje w systemie, bo czasami dziwnym trafem zgłoszenia w Play giną. Po wysłaniu powinno być widoczne w zakładce Zgłoszenia jako zarejestrowane. Jest to o tyle lepszy kanał komunikacji z Play od maili, że nie trzeba czekać na rejestrowanie zgłoszenia w systemie. Chociaż tak czy siak w Play czeka się bardzo długo na rozpatrywanie reklamacji czy nawet jakąś głupią odpowiedź na pytanie. U mnie to trwa zwykle 2 tygodnie.

 #319000  autor: tomko111
 22 lut 2009, 13:29
Zgłoszenie jest zarejestrowane, teraz będę czekać tylko na odpowiedź. Może rozpatrzą moją reklamacje, jeżeli ten numer na kartę jest przypisany do konta abonenckiego, gdzie numer jest oczywiście zarejestrowany. :wink:

 #320309  autor: aree1987
 28 lut 2009, 13:54
Aktywowałem drugi raz! :) Aktywujcie póki jeszcze się da. ;)

 #320311  autor: kwistas
 28 lut 2009, 13:59
Podajcie kod do aktywacji. Bo jakoś ślepy jestem i nie mogę znaleźć... :-D

 #320315  autor: yanek
 28 lut 2009, 14:30
kwistas:

*111*13*1# - minuty na deser
*111*17*1# - pakiet za 3zł (pakiet 10min za 1zł przez 3 miesiące)

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #320335  autor: PiotrG-dz
 28 lut 2009, 17:01
Dzięki za info właśnie udało mi się aktywować II raz oba pakiety :D

 #320489  autor: Claudec
 01 mar 2009, 09:42
Ja dostałem dzisiaj 10min z pakietu 30min za 3zl, jeszcze muszą przyznać 15min z pakietu 90min za 9zl
Nowych minut na deser na razie nie będę aktywować, zobaczę co zaoferuje nowa oferta Play karta fresh