Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
60
Rejestracja
30 mar 2008, 15:38
Lokalizacja
Białystok
Zadzwoń pod *100 i oni w ten czas z automatu powinni Ci zmienić plan taryfowykuba144 pisze:Co teraz mam zrobić?
Albo idź do salonu (nie sklepu!).kowcio pisze:Zadzwoń pod *100 i oni w ten czas z automatu powinni Ci zmienić plan taryfowyKosz to 1 PLN z VAT za całe połączenie. Łączysz się z konsultantem i prosisz, żeby zmienił Tobie plan taryfowy, ponieważ Ty nie możesz przez ich stronkę, ani SMSem.
kuba144 pisze:1. Godzina 21 troche z późno... Dowiedziałem się ze można dzwonić do godziny 20...
Eeee.. Ja wiele razy dzwoniłem po 21 w niedzielę i jakoś problemu nie było... Chyba, że coś mi się pomieszało, ale wątpię.3. Sobota a dzwoni się od pn do pt...
Nie, taki jest koszt połączenia z numerem *100. Nie trzeba było się rozłączać jak były linie zajęte, mogłeś odczekać trochę i może ktoś by się pofatygował do aparatukuba144 pisze:Za każdym połączeniem zżerało 1zł (mimo że nie gadałem z konsultantem.. skandal)
Ja mam ponad 15, nigdy z nimi problemu nie miałem. Oni do mnie zawsze ładnie na Pan się zwracają, ja także, tutaj muszę ich pochwalić w porównaniu do BOKu Play'a. Tylko podobno ja mam taki głos, że nie da się poznać ile mam latkuba144 pisze:Potem podałem numer taty i raz zadzwoniła pod *100 i tekst "Wszystkie linie niestety są zajęte. Niech pan spróbuje dzwonić co jakiś czas". Normalnie totalna olewka ludzi poniżej 18lat (mam 14).
To się bardzo cieszękuba144 pisze:sprawa załatwiona.
Niestety nie jest tak z tym BOKiem. Dzwonilem i czekalem, czekalem, czekalem... i nikt sie nie zglaszał a po 20min 50sek przy pelnej baterii i zasiegu rozłączyło połączenie. Poprostu super. Ludzi nabijają w butelkę i tylekowcio pisze:kuba144 pisze:1. Godzina 21 troche z późno... Dowiedziałem się ze można dzwonić do godziny 20...Eeee.. Ja wiele razy dzwoniłem po 21 w niedzielę i jakoś problemu nie było... Chyba, że coś mi się pomieszało, ale wątpię.3. Sobota a dzwoni się od pn do pt...Nie, taki jest koszt połączenia z numerem *100. Nie trzeba było się rozłączać jak były linie zajęte, mogłeś odczekać trochę i może ktoś by się pofatygował do aparatukuba144 pisze:Za każdym połączeniem zżerało 1zł (mimo że nie gadałem z konsultantem.. skandal)![]()