• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #301619  autor: kuba144
 04 gru 2008, 18:58
Cześć mam problem.

Mam problem ze zmianą taryfy z nowego popa (nie z orange popa) na nowe orange go. Chodzi o to, że telefon nie był doładowany jakiś okres czasu i trzeba doładować aby zachować numer no i pomyślałem, że obecnie najkorzystniej dołądować za 5zł a potem za 50zł i mam 100zł premii do orange i darmowy numer przez 30dni ALE trzeba zmienić taryfę. Zarejestrowałem się na orange on-line specjalnie aby tam zmienić taryfę ale po wejściu w "zmiana planu taryfowego" Wyskakuje do wybrania tylko Orange Pop, a jeżeli wybieram to to wyskakuje błąd:
"Przepraszamy ale złożenie dyspozycji zmiany planu nie jest chwilowo możliwe. Prosimy spróbuj ponownie później (błąd 103001)" No to doładowałem za 5zł i myślałem, że od razu zmienię sms "NoweGo" pod numer 1100 ale przychodzi sms "przepraszamy w tym momencie nie możemy obsłużyć twojego zgłoszenia spróbuj ponownie później"

Co teraz mam zrobić? ktoś się już spotkał z takim przypadkiem?

Proszę o szybkie odpowiedzi

Pozdrawiam :-)

 #301626  autor: kowcio
 04 gru 2008, 19:08
kuba144 pisze:Co teraz mam zrobić?
Zadzwoń pod *100 i oni w ten czas z automatu powinni Ci zmienić plan taryfowy ;) Kosz to 1 PLN z VAT za całe połączenie. Łączysz się z konsultantem i prosisz, żeby zmienił Tobie plan taryfowy, ponieważ Ty nie możesz przez ich stronkę, ani SMSem.

 #301677  autor: express100
 04 gru 2008, 20:56
kowcio pisze:Zadzwoń pod *100 i oni w ten czas z automatu powinni Ci zmienić plan taryfowy ;) Kosz to 1 PLN z VAT za całe połączenie. Łączysz się z konsultantem i prosisz, żeby zmienił Tobie plan taryfowy, ponieważ Ty nie możesz przez ich stronkę, ani SMSem.
Albo idź do salonu (nie sklepu!).
Może spróbuj sprawdzić czy możesz najpierw przejść na ORANGE POPa:
SMSem OPOP na numer 1112, a potem na SMS o treści NoweGo na 1100
Ale spróbuj też pod *100, tj. kowcio podpowiedział :wink:
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #302032  autor: kuba144
 06 gru 2008, 15:09
Witam ponownie ;)

Dzwoniłem pod *100 3 razy
1. Godzina 21 troche z późno... Dowiedziałem się ze można dzwonić do godziny 20...
2. Wszystkie linie zajęte...
3. Sobota a dzwoni się od pn do pt...

Za każdym połączeniem zżerało 1zł (mimo że nie gadałem z konsultantem.. skandal)

Wkurzyłem się i poszedłem do salonu orange.

Trafiłem do pewnej pani albo nowa albo dostała się do pracy przez znajomości...
Grzecznie do niej zagadałem. Wyjąłem telefon taty (bo to o niego chodziło), a że tata się przyzwyczaił i nie szanuje telefonu więc ta od razu ku mojemu zdziwieniu zaczeła mnie namawiać na nowy telefon O_o. Potem podałem numer taty i raz zadzwoniła pod *100 i tekst "Wszystkie linie niestety są zajęte. Niech pan spróbuje dzwonić co jakiś czas". Normalnie totalna olewka ludzi poniżej 18lat (mam 14). Ważność numeru kończyła się za 3dni. Poszedłem z tatą i od razu inna mowa :shock: . Grzecznie powiedziała, żebyśmy usiedli a ona spróbuje się dostać. I za 3 czy 4 razem dodzwoniła się i sprawa załatwiona.

Dzięki wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam :wink:

 #302135  autor: kowcio
 06 gru 2008, 22:51
kuba144 pisze:1. Godzina 21 troche z późno... Dowiedziałem się ze można dzwonić do godziny 20...
3. Sobota a dzwoni się od pn do pt...
Eeee.. Ja wiele razy dzwoniłem po 21 w niedzielę i jakoś problemu nie było... Chyba, że coś mi się pomieszało, ale wątpię.
kuba144 pisze:Za każdym połączeniem zżerało 1zł (mimo że nie gadałem z konsultantem.. skandal)
Nie, taki jest koszt połączenia z numerem *100. Nie trzeba było się rozłączać jak były linie zajęte, mogłeś odczekać trochę i może ktoś by się pofatygował do aparatu :P
kuba144 pisze:Potem podałem numer taty i raz zadzwoniła pod *100 i tekst "Wszystkie linie niestety są zajęte. Niech pan spróbuje dzwonić co jakiś czas". Normalnie totalna olewka ludzi poniżej 18lat (mam 14).
Ja mam ponad 15, nigdy z nimi problemu nie miałem. Oni do mnie zawsze ładnie na Pan się zwracają, ja także, tutaj muszę ich pochwalić w porównaniu do BOKu Play'a. Tylko podobno ja mam taki głos, że nie da się poznać ile mam lat :lol:
kuba144 pisze:sprawa załatwiona.
To się bardzo cieszę ;)

 #302348  autor: plustik
 07 gru 2008, 20:11
kowcio pisze:
kuba144 pisze:1. Godzina 21 troche z późno... Dowiedziałem się ze można dzwonić do godziny 20...
3. Sobota a dzwoni się od pn do pt...
Eeee.. Ja wiele razy dzwoniłem po 21 w niedzielę i jakoś problemu nie było... Chyba, że coś mi się pomieszało, ale wątpię.
kuba144 pisze:Za każdym połączeniem zżerało 1zł (mimo że nie gadałem z konsultantem.. skandal)
Nie, taki jest koszt połączenia z numerem *100. Nie trzeba było się rozłączać jak były linie zajęte, mogłeś odczekać trochę i może ktoś by się pofatygował do aparatu :P
Niestety nie jest tak z tym BOKiem. Dzwonilem i czekalem, czekalem, czekalem... i nikt sie nie zglaszał a po 20min 50sek przy pelnej baterii i zasiegu rozłączyło połączenie. Poprostu super. Ludzi nabijają w butelkę i tyle :!: :twisted:

nie chodzi juz o ta zlotowke, chociaz jak dzwonisz na kilka razy to naleci :cry:

 #302437  autor: Claudec
 08 gru 2008, 11:58
Oj ludzie to sobie komplikują życie...
Dlaczego nie korzystacie z możliwości żeby to do was zadzwonił
konsultant z orange?
Nie chcecie czekać to wystarczy się na to zgodzić i czekać na telefon.