Dopiero 6.11 zabrali wymienność na smsy w pakiecie *103*3#
Jak sprawdzałem stan minut rano to pisało mi tak:
"Tak Tak: Masz 124 minut do sieci Era i stacjonarnych, ważnych do 26.11.2008"- Erę mam włożoną do SE K530i- po wpisaniu kodu nic nie pikało.
A teraz pika i pisze: "Tak Tak: Masz 124 minut do sieci Era i stacjonarnych, ważnych do 26.11.2008.
8. Powrot
Odpowiesz?
OK Nie"
A po 30s. wyświetla się: "Era. Przepraszamy usluga chwilowo niedostepna. Prosimy sprobowac pozniej. A10N"
To samo się zrobiło przy kodzie *103*1# (SMSy i MMSy za grosze):
Było:
"Tak Tak: Masz jeszcze do wykorzystania 348SMS lub 58MMS. Pakiet jest wazny do 11.11.2008"
Jest: "Tak Tak: Masz jeszcze do wykorzystania 348SMS lub 58MMS. Pakiet jest wazny do 11.11.2008.
8. Powrot
Odpowiesz?
OK Nie"
Po ok.30s. pojawia się:"Era. Przepraszamy usluga chwilowo niedostepna. Prosimy sprobowac pozniej. A10N"
Z kolei w piątek wyświetlał się napis:
"Ten numer nie nalezy do TAK-TAK"
A wczoraj (8.11) i dziś pojawiał się taki tekst:
"Era: Funkcjonalnosc niedostepna.[7]"
Sieć Era od piątku informuje pod numerami *9797 oraz *9602 o problemach z kodami ekspresowymi, nad naprawą których pracują specjaliści i o tym, iż stan konta, pakietu tanich minut i SMS-ów, SMS-ów i MMS-ów za Grosze oraz Pakietu lojalnościowego i 30 minut oraz innych środków promocyjnych lub z pakietów można sprawdzić pod *9797 lub *9602 wybierając z klawiatury
5
Mam nadzieję, że Era szybko naprawi tą usterkę.
Np. kod *102# działa tak samo jak dawniej.
Sorry za tyle pustego miejsca ale musiałem tak zrobić, aby było czytelnie
Pozdrawiam!

Doładowania do wszystkich sieci-
www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c