• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #285748  autor: bumb
 29 sie 2008, 20:17
Witam
Z góry zaznaczam, że jestem całkowicie zielony w kwestiach operatorów, ofert itp. itd.
Za miesiąc kończy mi sie dwuletnia umowa z era (mix tak tak, 50 zl/3 mies.).
Przedłużenie nie wchodzi w grę (sprawy ode mnie niezależne).
Pytanie co dalej ?

Na czym mi zależy:
-na utrzymaniu obecnego numeru
-na utrzymaniu stanu konta (trochę tam kasy zostało)
-na możliwie najprostszej ofercie najlepiej na kartę, bez żadnego wiązania sie umową

Dodam, że dzwonię mało. Można rzec, że komórki używam sporadycznie.
Z góry dzięki za rady ;)

#285754  autor: aga
 29 sie 2008, 20:30
bumb pisze:mix tak tak, 50 zl/3 mies.
To był w końcu Era Mix czy Tak Tak? 50 zł na 3 miesiące to doładowanie w TT, a mix ma doładowanie miesięcznie, a z kolei umowa jest w mixie a nie w TT. Zdecyduj się, bo podajesz sprzeczne informacje.

#285756  autor: bumb
 29 sie 2008, 20:34
Umowy w Tak Tak nie ma ?
50zl/3 mies albo 20zl/mies.

#285760  autor: Spiite
 29 sie 2008, 20:53
Jest Tak Tak fon i pewnie bumb właśnie go miał. Oferta identyczna jak Tak Tak tyle że z umową, trzeba utrzymywać ważność konta na połączenia wychodzące.
Jeśli dzwonisz sporadycznie, chcesz utrzymać numer i stan konta to po zakończeniu umowy przejdź na Tak Tak-a. To moim zdaniem najszybsze i najtańsze rozwiązanie.

#285762  autor: bumb
 29 sie 2008, 20:59
"przejdź na Tak taka" czyli w praktyce co to oznacza ? ;)
Doładowuje kiedy chce.. i już ?

#285766  autor: przemek910
 29 sie 2008, 21:03
tak... tylko jak zwlekasz zbyt dlugo to moga ci wylaczyc numer.

miales oferte Era MIX i tam musiales utrzymac stan konta przez 24 miesiace...

#285767  autor: aga
 29 sie 2008, 21:03