• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #283385  autor: znal
 16 sie 2008, 23:17
Na pewnym numerze sim+ były zablokowane połączenia wychodzące z powodu debetu, ale okres ważności jeszcze nie upłynął.
Po zasileniu teleprzelewem saldo się zwiększyło prawidłowo, ale połączenia wychodzące nie zostały odblokowane. Blokada zeszła dopiero po dobrych parunastu godzinach od doładowania :? Przy zasileniu telekodem OIDP zawsze blokada schodziła natychmiastowo.

Pytanie: Czy to jest normalna sytuacja, że trzeba aż tyle czekać, czy akurat pechowo trafiłem?
Może ktoś już robił takie doładowanie? Mi się nigdy wcześniej nie zdarzyło robić teleprzelewu przy ważnym koncie z ujemnym saldem.

 #283396  autor: express100
 17 sie 2008, 00:29
Pechowo trafiłeś po prostu- jak miałem SIM+ to robiłem z 10x teleprzelewy przy koncie ujemnym i przy dwóch miałem to co Ty miałeś teraz- czyli to od pecha zależy

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #283420  autor: Wiktor74
 17 sie 2008, 10:39
Zdarzyło mi się doładowywać teleprzelewem ważne konto z ujemnym stanem i nic to nie dało. Pani w punkcie Plusa powiedziała że trzeba doładować kodem żeby odblokować wychodzące. Po zasileniu konta 5zł, konto zostało odrazu odblokowane:)
Tylko teraz nie rozumiem:
Czy tobie blokada zeszła po parunastu godzinach po teleprzelewie czy po kodzie?
Jeśli po teleprzelewie to pani w Plusie była "kompetentna inaczej"?
A jeśli po kodzie to rzeczywiście miałeś pecha :mrgreen:
Chociaż w tamtej sytuacji odblokowanie było potrzebne na już więc oczekiwanie choćby jedną godz to było o jedną godz za długo :-D

...jeśli tylko mogę, zawsze chętnie pomagam...

kupię nokię 5800 nową, gwarancja producenta, bez locka

 #283421  autor: mariusz9a
 17 sie 2008, 10:42
znal pisze:Na pewnym numerze sim+ były zablokowane połączenia wychodzące z powodu debetu, ale okres ważności jeszcze nie upłynął.
Wiktor74 pisze:Jeśli po teleprzelewie to pani w Plusie była "kompetentna inaczej"?
To się chyba wyjaśniło? ;-)

 #283440  autor: znal
 17 sie 2008, 12:47
mariusz9a pisze:
Wiktor74 pisze:Jeśli po teleprzelewie to pani w Plusie była "kompetentna inaczej"?
To się chyba wyjaśniło? ;-)
Dokładnie.
Ciekawe czy złożenie reklamacji coś by dało w przypadku takiego opóźnionego odblokowania?

 #283444  autor: Wiktor74
 17 sie 2008, 12:56
No nie wiadomo o co by można było poprosić w ramach rekompensaty...
Jakąś kwotę na konto?
Przedłużenie ważności konta?
Jakiś pakiecik?
- ciężko stwierdzić :roll:

...jeśli tylko mogę, zawsze chętnie pomagam...

kupię nokię 5800 nową, gwarancja producenta, bez locka

 #283515  autor: mariusz9a
 17 sie 2008, 19:29
znal pisze:Ciekawe czy złożenie reklamacji coś by dało w przypadku takiego opóźnionego odblokowania?
A co o tym mówi regulamin? Polkomtel nie ma w takim przypadku 24h na odblokowanie konta? Bo jeśli tak to wyrobili się w regulaminowym czasie i możesz krzyczeć na nich bezskutecznie...

 #283543  autor: znal
 17 sie 2008, 20:52
Chyba masz rację, oto fragment regulaminu:
http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/regulamin_dla_uzytkownikow.pdf §6 pisze:5. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu poszczególnych usług dostępnych dla Użytkowników w sieci POLKOMTEL,
Użytkownikowi przysługuje odszkodowanie w formie kary umownej w wysokości 1/60 średniego użycia miesięcznego.