• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #283319  autor: limaK
 16 sie 2008, 16:34
Witam,

przynajmniej od wczoraj z TakTaka nie mogę się nigdzie dodzwonić. Po wybraniu numeru jest cisza. Szukałem różnych sposobów, powodów i doszedłem do aktywacji pakietu przy której pojawia się taki oto komunikat:
Trwa przerwa techniczna systemu. Zlecenia beda przyjmowane od g.7:30, 18.08.08.
Czy mam wiązać tą przerwę z niemożliwością dzwonienia? Jeśli tak to czy to nie jest skandaliczne - odciąć ludzi od świata na 4 dni?!

 #283326  autor: Spiite
 16 sie 2008, 16:56
A odbierać połączenia możesz?Znajomi w erze tez nie mogą się dodzwonić?
Spróbuj zadzwonić z innej sieci do biura obsługi abonenta 602900 i przedstaw sprawę.Może w nadajnik w waszej okolicy walnął piorun albo system im padł?W każdym razie moja babcia ma tak taka i przed chwilą z nią rozmawiałem(ona dzwoniła).
Ostatnio zmieniony 16 sie 2008, 17:08 przez Spiite, łącznie zmieniany 1 raz.

 #283328  autor: yagi
 16 sie 2008, 17:05
Jakie warunki atmosferyczne byly?

Czy uslyszales komunikat o malej ilosci srodkow na koncie?

Czy w ogole byl jakis sygnal w sluchawce (zajetosci, zajetosci sieci, lektor)?

Czy rozlaczalo i pokazywal sie ekran glowny czy niby trwalo polaczenie? Ile prob przeprowadziles?

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #283333  autor: poko
 16 sie 2008, 17:19
oto komunikat jaki pojawia się przy logowaniu do i-boa

Szanowni Państwo.
Uprzejmie informujemy, że ze względu na TRWAJĄCĄ modernizację naszych systemów, serwis I-BOA będzie niedostępny dla użytkowników od 14.08.2008 21:30 do 18.08.2008 07:30.
Za utrudnienia przepraszamy.

 #283334  autor: Spiite
 16 sie 2008, 17:26
Ok to serwis i-boa modernizują ale czemu dzwonić limaK dzwonić nie może?

 #283336  autor: yagi
 16 sie 2008, 17:32
poko, to tylko tlumaczy brak mozliwosci wlaczenia pakietu...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #283341  autor: MadzikS
 16 sie 2008, 18:19
Era to sobie chyba zrobiła całkowitą przerwę na długi weekend :evil: w tak taku nie można wykupić pakietów, na numer w abonamencie nie można się zalogować, ze strony nie można sobie wysłać konfiguracji, a w trakcie burzy nie ma w ogóle zasięgu.
A jakby się coś stało to co, gołębia mam wysłać? paranoja!!!
Ostatnio zmieniony 16 sie 2008, 18:22 przez MadzikS, łącznie zmieniany 1 raz.

 #283345  autor: express100
 16 sie 2008, 18:25
Spiite pisze:Spróbuj zadzwonić z innej sieci do biura obsługi abonenta 602900
- numer 602900- działa tylko w sieci Era jako numer skrócony i to jest informacja dla klientów abonamentowych, a BOU Tak Taka jest pod skróconym numerem 9602 (2,44zł za całe połączenie) :arrow:połączenie tylko z Ery , albo z innej sieci (można też z Ery- wtedy taryfikacja tj. np. z pakietu pod *103*3#) po numer 602960200.
Zadzwoń tam i zgłoś reklamację :!: Powinni dać coś na przeprosiny :wink:
Pozdrawiam :!:

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #283351  autor: bongogong
 16 sie 2008, 19:08
MadzikS, caly system Ery (platforma abonamentowa i pre-paid) jest rekonfigurowana. Przetrzymaj. Nowy system ma byc lepszy - zobaczymy co im z tego wyjdzie ;)

Pozdrawiam! B.G.

 #283352  autor: Spiite
 16 sie 2008, 19:23
express100 pisze:numer 602900- działa tylko w sieci Era jako numer skrócony i to jest informacja dla klientów abonamentowych, a BOU Tak Taka jest pod skróconym numerem 9602
pomyłka z mojej strony :oops:
W każdym razie jeśli nie może dzwonić ze swojego numeru to na 9602 się nie dodzwoni(numer tylko dla taktaka).Musi dzwonić na 602960200.
(sorry za pomyłkę,mój błąd)

[ Dodano: 2008-08-16, 19:33 ]
Przetrzymaj
Ale czemu aż 4 dni bez możliwości dzwonienia?
Za taki numer w abonamencie co jest równoznaczne z zaprzestaniem świadczenia usług klienci mogliby wypowiedzieć umowy. A w taktaku użytkownika "olewają"... :(

 #283353  autor: aga
 16 sie 2008, 19:40
limaK pisze:przynajmniej od wczoraj z TakTaka nie mogę się nigdzie dodzwonić. Po wybraniu numeru jest cisza.
Być może u ciebie jest jakaś awaria nadajników i nie ma to nic wspólnego z konserwacją BOU. Ja nie mam żadnych problemów z wyjątkiem jakiejś godzinki wczoraj w czasie burzy. Dzisiaj mam wygadane ponad 3 godziny i zarówno można się do mnie dodzwonić jak i ja mogę dzwonić.

 #283356  autor: Spiite
 16 sie 2008, 19:47
aga pisze:Być może u ciebie jest jakaś awaria nadajników i nie ma to nic wspólnego z konserwacją BOU.
Pytałem wcześniej czy znajomi limaK-a w tak-taku z jego miejscowości mają podobne problemy co on.Odpowiedź dużo by wyjaśniła co do przyczyny awarii..

 #283358  autor: aga
 16 sie 2008, 19:53
Właśnie sprawdziłam jak wygląda sytuacja u mamy i siostry. One też nie mają żadnych problemów z dzwonieniem, a obie są w tej chwili w dwóch różnych końcach Polski (Pomorze i Bieszczady). Także to na pewno jakieś lokalne problemy u limaK.

 #283363  autor: Spiite
 16 sie 2008, 20:02
aga pisze:(Pomorze i Bieszczady)
dodam do tego centrum mazowieckiego, dzwoniłem do babci i ona do mnie też bez żadnych problemów.
Zostają jeszcze 2 przyczyny:uszkodzony telefon(ale raczej nie) albo coś z kartą sim..?
Spróbuj przełożyć kartę żeby sprawdzić telefon. To raczej nie będzie to ale sprawdzić nie zaszkodzi.

 #283374  autor: limaK
 16 sie 2008, 21:34
Spróbowałem na innym telefonie z innym numerem i było to samo ale potem dowiedziałem się że w okolicy z abonamentem jest to samo i że podobno ktoś dzwonił do BOA gdzie powiedzieli że mają "remont nadajnika" i ma działać od poniedziałku. Dowiedziałem się też że takie "objawy" występują od środy czyli przy natrafieniu na długi weekend wyszła z tego niezła przerwa. Już wolałbym zupełny brak zasięgu i świadomość że nigdzie nie dzwonię bo wygląda to tak że gdy ja słyszę ciszę to połączenie "normalnie" trwa i ktoś po drugiej stronie odbiera więc ta cisza może kosztować. Połączenia mogę odbierać ale znów pojawia się cisza i tym razem koszty ponosi tamta strona. Nieciekawie więc i sporo to może kosztować tych którzy nie wiedzą co się dzieje. Tak czy inaczej dzięki za odpowiedzi :-)

 #283380  autor: express100
 16 sie 2008, 22:14
limaK, a może jak już będziesz mógł dzwonić to napisz reklamację albo zadzwoń pod 9602 i ŻĄDAJ rekompensaty za niemożność wykonywania połączeń. Mi po 13.05.2008r. w Sopocie było to samo ale tylko 1 dzień to pod 9602 dali mi:
1. 2,44-rekompensata za połączenie
2. 20 erajednostek- czyli 20min wymiennych na 80SMSów do Era, Heyah i stacjonarek *102#
3. 100 minut wymiennych na 400SMSów do Era i stacjonarnych ważnych 30 dni (*103*3#)

Powiedzieli (pod 9602) że jeżeli chcę porządną reklamację złożyć to muszę iść do salonu Ery (niestety nie uznają mi w Autoryzowanym Punkcie). Poszedłem... (w erze mam aż 3 numery- były jeszcze ważne połączenia wychodzące)

Zgłosiłem reklamację na 3 numerach i dostałem za jeden dzień CISZY w telefonie na numer który jest w Erze 8 lat :arrow: 50zł., na te 2 numery po 25zł./numer. :D


Mam też numer w Heyah- było w telefonie to samo, zgłosiłem reklamację pod 888002222 i dali mi 50minut do Heyah i stacjonarnych, pakiet 25minut do Heyah i 20zł do wszystkich :D

Może też tyle dostaniesz? :mrgreen:

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #283584  autor: andiw
 18 sie 2008, 10:42
Tu mnie zaskoczyłeś, za jeden dzień awarii sieci niezły bonus. coś czuję, że codziennie nei wygadujesz aż tyle :) niezły gest ze strony ery

a awaria sieci może wynika ze względów pogodowych, nie ma nic wspólnego z przerwą techniczną BOA

 #283599  autor: Spiite
 18 sie 2008, 12:48
BOA już działa,przed chwilą sprawdzałem. A jak u Ciebie połączenia limaK?

 #283601  autor: limaK
 18 sie 2008, 13:17
Bez zmian.

 #283607  autor: express100
 18 sie 2008, 14:09
Ja wczoraj dzwoniłem pod 9797 z telefonu ERA TAK TAK aby sprawdzić czy mi poda ile minut w bonusie uzyskałem. A tu słyszę: "Witaj w Heyah! Niestety nie możesz uzyskać tej informacji. Trwa modernizacja systemu, który zakończy się 18.08 o godz.8. Heyah!"- coś chyba im się zepsuł system że na karcie TAK TAKa pod 9797 mówiło: "Witaj w Heyah![...]Heyah!"

Dzisiaj nic jeszcz nie zamawiałem żadnego pakietu ani nie dzwoniłem nigdzie.
andiw pisze:Tu mnie zaskoczyłeś, za jeden dzień awarii sieci niezły bonus. coś czuję, że codziennie nei wygadujesz aż tyle :) niezły gest ze strony ery
To prawda nie wygaduję dziennie tyle, a kas się przydała :-D -nie musiałem doładowywać. Oby częściej w Sopocie były takie awarie i REKOMPENSATY :lol:
Pozdrawiam!

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c