• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #259220  autor: kuba144
 30 mar 2008, 15:43
Mam pytanie, na które nie dam rady sobie odpowiedzieć, bo umowa z orange jest tak zawiła, że po prostu nie rozumiem :shock:

Chodzi dokładnie o to czy mogę robić przerwy pomiędzy doładowaniami za 50zł czyli że mam 3misiące coś na koncie, a później nie mam żadnych środków na koncie przez miesiąc, później znów doładowuje za 50zł a po 3 miesiącach robię jeden miesiąc przerwy i tak w kółko. Czy jest to dozwolone? Czy okres 60dni bez środków na koncie dotyczy całego okresu umowy? w umowie chodzi to jest zawarte w pkt.19

z góry Dzięki za pomoc :roll:

 #259225  autor: mikage1
 30 mar 2008, 16:30
jak sobie zrobisz przerwę, to umowa zostanie automatycznie wydłużona o czas w którym nie było mozliwości wykonywania połaczeń wychodzących, więc taki numer raczej Ci się nie opłaca - bo rozumiem, że chciałeś zrobić tak, żeby zapłacić 3 razy w roku: 3 miesiące + 1 pasywny - bo roku takich "machinacji" przybywają ci 3 dodatkowe miesiące umowy...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #259227  autor: cesarz
 30 mar 2008, 16:33
Ja myślę , że w ciągu 60 dni trzeba aktywować kartę sim . Jak już rozmawiasz to jest aktywna. jeśli masz pszerwę między doładowaniami np. 20 dni to o te 20 dni masz dłuższą umowę np 300 dni +20 dni. :!:

CNN

 #259229  autor: mikage1
 30 mar 2008, 16:34
a te 60 dni liczone jest jednorazowo - jeśli przekroczysz - to upomnienia, windykacje i te sprawy...

[ Dodano: 2008-03-30, 16:36 ]
cesarz pisze:Ja myślę , że w ciągu 60 dni trzeba aktywować kartę sim . Jak już rozmawiasz to jest aktywna. jeśli masz pszerwę między doładowaniami np. 20 dni to o te 20 dni masz dłuższą umowę np 300 dni +20 dni. :!:
te 60 dni - to nie chodzi o aktwację...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #259235  autor: kuba144
 30 mar 2008, 16:52
mikage1 pisze:jak sobie zrobisz przerwę, to umowa zostanie automatycznie wydłużona o czas w którym nie było mozliwości wykonywania połaczeń wychodzących, więc taki numer raczej Ci się nie opłaca - bo rozumiem, że chciałeś zrobić tak, żeby zapłacić 3 razy w roku: 3 miesiące + 1 pasywny - bo roku takich "machinacji" przybywają ci 3 dodatkowe miesiące umowy...
jestem tego świadomy, że będą mi przedłużać umowę ale moje pytanie to czy te 60dni tyczy się całej umowy czy między doładowaniami?
mikage1 pisze:a te 60 dni liczone jest jednorazowo
znaczy że 60dni przez cały okres trwania umowy? ;/

 #259236  autor: Vieslav
 30 mar 2008, 16:55
Ja myślę, że to chodzi o czas braku aktywności karty na połączenia wychodzące, czyli 3 miesiące masz aktywną, potem 30 dni nieaktywną (nic ci nie zrobią), potem 3 miesiące aktywną, 30 dni nieaktywną i tak w kółko. Myślę, że karta może być kilka razy nieaktywna na połączenia wychodzące, byleby nie przekroczyć jednorazowo 60 dni takiej nieaktywności. Ja to tak rozumiem, bo gdyby miałoby to być jednorazowe 60 dni to byłby zapis, że umowa może wydłużyć się o max. 60 dni. Może niech jakiś pracownik Orange wypowie się na ten temat. :roll:

 #259237  autor: kuba144
 30 mar 2008, 17:02
Mulder pisze:Może niech jakiś pracownik Orange wypowie się na ten temat. :roll:
Jeśli jest na forum taki to bardzo o to proszę :roll: już kiedyś pisałem e-maile do salonów orange to każdy odpisywał co innego, a od bok'u nie dostałem odpowiedzi.

 #259238  autor: cesarz
 30 mar 2008, 17:07
Punkt 9) ZETAFON Użytkownik ma możliwość włączenia się do sieci w okresie na włączenie i ciągu 60 dni po jego upływie- nie włączenie się Użytkownika do 60 przerwy - PUNKT 19) Z CWILĄ UPŁYWU 60 DNIA NIEPRZERWANEGO TRWANIA OKRESU PASYWNEGO - MYŚLĘ ŻE PRZERWA 59 DNI MOŻE BYĆ , ALE O TYLE BEDZIE DŁUŻSZAI JAK I WSZYSTKIE PRZERWY .

CNN

 #259248  autor: DejwiD
 30 mar 2008, 18:38
mozesz tak robic. jednorazowy okres pasywny nie moze przekroczyc 60 dni. mozesz nawet doladowac za 5 zl, pozniej przewegetowac na okresie pasywnym, pozniej znowu 5 i znowu okres pasywny.. pomysl dla wytrwalych, ktorzy wierza, ze orange padnie wczesniej niz im sie lojalka na N1600 skonczy :)

 #259291  autor: kuba144
 31 mar 2008, 07:10
DejwiD pisze:mozesz tak robic. jednorazowy okres pasywny nie moze przekroczyc 60 dni. mozesz nawet doladowac za 5 zl, pozniej przewegetowac na okresie pasywnym, później znowu 5 i znowu okres pasywny.
Jesteś tego pewny? Czy ktoś tak robi?

Wysłałem e-maila do boku.

 #259315  autor: jablo
 31 mar 2008, 12:13
kuba144 pisze:
DejwiD pisze:mozesz tak robic. jednorazowy okres pasywny nie moze przekroczyc 60 dni. mozesz nawet doladowac za 5 zl, pozniej przewegetowac na okresie pasywnym, później znowu 5 i znowu okres pasywny.
Jesteś tego pewny? Czy ktoś tak robi?

Wysłałem e-maila do boku.
Na maila poczekasz dobrych kilka dni, a w poscie wyzej masz odpowiedz na swoje pytanie

 #259336  autor: kuba144
 31 mar 2008, 14:53
jablo pisze: Na maila poczekasz dobrych kilka dni, a w poscie wyzej masz odpowiedz na swoje pytanie
hm... a jesteś w 100% pewny że tak jest? masz kogoś kto tak robi?

 #259342  autor: jablo
 31 mar 2008, 15:07
Jestem na 100% pewny ze tak jest, ale nikt z moich znajomych tak nie robi, bo mają po kolei w głowie.
Pozatym odpowiedziales sobie sam:
PUNKT 19) Z CWILĄ UPŁYWU 60 DNIA NIEPRZERWANEGO TRWANIA OKRESU PASYWNEGO - 60-tego dnia nakładana jest na Ciebie nota
Jezeli moge zadać Ci pytanie, to po co własciwie chcesz podpisac/podpisałes umowę skoro z gory zakładasz kombinowanie i nieregularne doładowania konta?

 #259371  autor: kuba144
 31 mar 2008, 17:22
jablo pisze:nikt z moich znajomych tak nie robi, bo mają po kolei w głowie.
sugerujesz, że mam nie po kolei w głowie? :evil:
jablo pisze:Jezeli moge zadać Ci pytanie, to po co własciwie chcesz podpisac/podpisałes umowę skoro z gory zakładasz kombinowanie i nieregularne doładowania konta?
Podpisywałem umowę, ponieważ chciałem wymienić telefon. Nie mówie przecież, że będę robić tak, że doładuję za 5zł poczekam 59dni a później znowu za 5zł! Poprostu chcę co jakiś czas zrobić miesiąc przerwy pomiędzy doładowaniem :roll:

 #259384  autor: cesarz
 31 mar 2008, 18:14
Oby umowa Tobie się nie zrobiła jak wyrok za recydywę z 3 lat do 5 lat. Telefon i tak po 3 latkach bedzie stary .

CNN

 #259385  autor: Darecky
 31 mar 2008, 18:19
Dlatego najlepsze są umowy roczne. Ewentualnie 18 miesięcy...

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #259496  autor: Vieslav
 01 kwie 2008, 12:16
Wole podpisać umowę na 3 lata na zetafon niż, jak niektórzy robią, na 42 doładowania za 50 zł w MixPlusie i doładowywać co 3 miesiące :lol: .

 #259502  autor: mikage1
 01 kwie 2008, 13:27
kuba144 pisze:Podpisywałem umowę, ponieważ chciałem wymienić telefon. Nie mówie przecież, że będę robić tak, że doładuję za 5zł poczekam 59dni a później znowu za 5zł! Poprostu chcę co jakiś czas zrobić miesiąc przerwy pomiędzy doładowaniem :roll:
jak chcesz co jakiś czas robić przerwy, to rób - w regulaminie nie ma mowy o sumowaniu się okresów pasywnych, tylko o opłatach, gdy jednorazowy okres pasywny przekroczy 60 dni...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #259831  autor: kuba144
 03 kwie 2008, 07:08
dzięki za odpowiedzi. Jednak żeby się upewnić poczekam na mail od boku. Jak już się dowiem to dam znać :wink:

edit: Przyszedł e-mail o następującej treści:
Kod: Zaznacz cały
Witam,


Dziękujemy za nadesłaną korespondencje.


W odpowiedzi na Pana pytanie pragnę poinformować, iż blokada numeru telefonicznego następuje 60 dnia od momentu utracenia możliwości wykonywania połączeń [b]na Pana numerze[/b], czyli przez okres 59 dni można zrobić przerwę w doładowaniu konta bez konieczności narażenia na opłatę noty obciążeniowej w wysokości 600zł.


Jednocześnie informuję, że brak doładowania przez określony czas
( maksymalnie 60 dni) wydłuża Pana umowę o taki sam okres czasu, w jakim nie zrealizował Pan doładowania na numerze telefonu. Pod numerem *500 uzyska Pan nową datę końca umowy.


Mam nadzieję, że przekazane informacje będą pomocne.


Grzegorz Kochaj
Konsultant w Biurze Obsługi Klienta Indywidualnego
PTK Centertel Sp. z o.o.
tel.: *100, 510 100
Czyli jak w końcu? :evil:

 #259832  autor: jablo
 03 kwie 2008, 07:15
Dostales taka sama odpowiedz mailem, jak i w postach. Co tu nierozumiesz??