• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #236419  autor: kondzior93
 30 lis 2007, 16:26
gdy sprawdzam stan w Orange (POP) po przez *124*# i mi nie pokazuje stanu konta tylko "Dziekujemy za skorzystanie z serwisu". Zrobilo mi sie tak od wczoraj. Stan konta moge sprawdzic tylko po przez *500. Posiadam telefon sagem my700x.
Moze ktos pomoze?
Ostatnio zmieniony 30 lis 2007, 16:29 przez kondzior93, łącznie zmieniany 1 raz.

 #236479  autor: Darecky
 30 lis 2007, 18:58
U mnie jest to samo, u mojego brata też. Ja mam mixa, brat Orange Go. Natomiast mojej mamie działa dobrze - ma Orange Pop. Nie wiem od czego jest to uzależnione. Ja mam Sagema my411x, brat Sagema myx5m a mama Mitsubishi Trium MT545 Aria@. Może to tylko na Sagemach?

Obrazek
McDonald's Kupony na Androida!!

 #236524  autor: tomko111
 30 lis 2007, 21:17
Mam Orange POP i wszystko działa, na Orange Music też.

 #236539  autor: Vieslav
 30 lis 2007, 22:09
U mnie na Orange Pop idzie, u siostry na Nowym Go też, u kumpla na Nowy Pop działa. Mi nie działa tylko sprawdzanie smsem pakietów, piszą coś "W tej chwili masz włączoną promocje darmowe godziny. Aby wyłączyć wyślij NIE na numer 205" czy jakoś tak.

 #236574  autor: mikage1
 01 gru 2007, 04:03
o, ten komunikat pojawia się ostatnio przy różnych dziwnych okazjach - np. przy próbie aktywacji pakietu popgadane smsem... (albo jeszcze w wersji z szałem minut)

 #236594  autor: tomko111
 01 gru 2007, 11:42
Praktycznie wszędzie. Nawet po rozmowie z konsultantem.