• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #233269  autor: mikage1
 14 lis 2007, 00:03
Skorzystałem z promocji "darmowe godziny rozmów" w orange - to co weszło zamiast szałów - uruchomiłem na 2 numerach telefonów - i zaczęły się problemy:

telefon 1: wysłane zamówienie - informacja o weryfikacji zamówienia - pobrana opłata za uruchomienie usługi - potwierdzenie możliwości skorzystania z promocji - pakiet minut nie został przyznany - dopiero po rozmowie z konsultantem zostały przyznane minuty odpowiadające dokonanemu doładowaniu

telefon 2: wysłane zamówienie - informacja o weryfikacji zamówienia - pobrana opłata za uruchumienie usługi (TRZYKROTNIE!!!) - brak potwierdzenia możliwości skorzystania z promocji - w rozmowie konsultant potwierdził, że opłata została pobrana trzykrotnie i że wystąpił błąd systemu uniemożliwiający przyznanie pakietu minut - zwrócił na konto opłatę i obiecał dodać "ręcznie" w czwartek należny pakiet minut po tym jak system zarejestruje doładowanie (nie doładowywałem - na szczęście, bo nie było potwierdzenia włączenia promocji, doładuję rano i dam znać tutaj na forum czy pakiet został przyznany (w czwartek))

dlatego uważajcie, żebyście się nie nacięli...
(mam nadzieję, że szybko poprawią system)

 #233296  autor: biotyt
 14 lis 2007, 10:13
U, jak zwykle coś nie działa w pierwszych dniach. Dobrze, że reklamując coś nie zawiodłem się nigdy, zawsze było rozpatrywane na moją korzyść. Informatycy pewnie ostro pracują stąd te błędy, dużo ofert promocyjnych, a także rozbudowywanie możliwości strony www.orange.pl. Gorący okres przedświąteczny=dużo zmian w ofercie. Mam Orange POP, a dzisiaj klikając na zakładkę "Plan taryfowy" w Orange On-line zobaczyłem, że dodali mi taryfy Nowy Twój Mix do wyboru. Coraz więcej rzeczy można załatwić na ich stronie, nawet przejście z numerem do innej oferty, co jeszcze jakiś czas temu nie było możliwe.

biotyt

 #233562  autor: mikage1
 15 lis 2007, 17:35
Spieszę donieść, że pakiet odnalazł się już na swoim miejscu :)

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #233616  autor: biotyt
 15 lis 2007, 21:28
mikage1 pisze:Spieszę donieść, że pakiet odnalazł się już na swoim miejscu :)
O, to dobrze. Ja dzisiaj doładowałem konto i pakiet mi został przyznany po 15 min od doładowania.

biotyt

 #233874  autor: mb79
 17 lis 2007, 09:37
Mojej żonie po interwencji w BOK doładowali chyba podwójnie bo ma ponad 200 zamiast 120 :mrgreen: ale niestety mojej Mamie nie dali nic bonusowego :( Dzwoniłem wczoraj i obiecali że sie tym zajmą-zobaczymy ...

 #233875  autor: Vieslav
 17 lis 2007, 09:41
Mały OT: czy doładowania z telefonu z rachunkiem też są premiowane? W regulaminie nic o tym nie pisze, pisze tylko, że promocją nie są objęte doładowania za punkty profit oraz przelew sms.

 #234244  autor: Zajcef
 18 lis 2007, 21:48
Mulder pisze:Mały OT: czy doładowania z telefonu z rachunkiem też są premiowane? W regulaminie nic o tym nie pisze, pisze tylko, że promocją nie są objęte doładowania za punkty profit oraz przelew sms.
sa , procz darmowych godzin dostaniesz 20 % od wartosci doladowania do sieci.

 #235246  autor: mb79
 24 lis 2007, 16:42
2 razy dzwoniłem już do BOK w sprawie nie przyznanych minut ale niestety nic do tej pory nie jest załatwione. Za każdym razem jak dzwoniłem to mówili że sprawę załatwią ale niestety nic nie zrobili. Napisze maila to może coś odpowiedzą ale już chyba trzeba darować te 120 minut :(

 #235257  autor: mikage1
 24 lis 2007, 17:18
od tygodnia mają jakiś problem (sami ze sobą) - ja nie mogę uruchomić pakietu POPGadane, dzwoniłem ("tak, tak, odpowiemy do 22.11"), wysłałem wiadomość przez formularz kontaktowy w orange on-line, próbowałem też maila na [email protected] (zgodnie z ich sugestią), ale za każdym razem wraca ("reason: over quota")...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #235422  autor: Vieslav
 25 lis 2007, 14:14
mikage1 pisze:od tygodnia mają jakiś problem (sami ze sobą) - ja nie mogę uruchomić pakietu POPGadane, dzwoniłem ("tak, tak, odpowiemy do 22.11"), wysłałem wiadomość przez formularz kontaktowy w orange on-line, próbowałem też maila na [email protected] (zgodnie z ich sugestią), ale za każdym razem wraca ("reason: over quota")...
Spróbuj [email protected]

 #235489  autor: przemek910
 25 lis 2007, 17:36
22,11 wysyalem do nich maila, poniewaz 'ukradli' mi 17 zl z promocyjnego konta. i co? ani odpowiedzi ani kasy! przyszlosc jest jasna przszlosc to Orange. Ludzie, co wy widziecie w tej sieci?

 #235584  autor: pwg
 26 lis 2007, 14:00
przemek910 pisze:22,11 wysyalem do nich maila, poniewaz 'ukradli' mi 17 zl z promocyjnego konta. i co? ani odpowiedzi ani kasy! przyszlosc jest jasna przszlosc to Orange. Ludzie, co wy widziecie w tej sieci?
moze zadzwon do boku, nie zaplacisz za to zlotowki w przypadku bledu systemu i jesli sie o to upomnisz. szybko wyjasnisz sprawe, znian koniecznych dokona pracownik boku natychmiastowo i moze nawet procz zwrotu owej kwoty dostaniesz jakas w ramach przeprosin. tak zrobilem w drugim numerze NOG gdyz zle naliczali mi stawki po doladowaniu i gratis 20zl na podstawowe i 20 na orange. grzecznie mozna zalatwic wszystko ;)

 #235637  autor: mikage1
 26 lis 2007, 16:44
@ Mulder

wysłałem, wysłałem - i cisza...

@ przemek910

mi już też kiedyś oddali i przeprosili

natomiast sprawę, którą tu opisałem rozwiązałem dziś w salonie firmowym - pani połączyła mnie z BOK i konsultant ręcznie włączył pakiet
- tylko w całej tej sytuacji rodzi się pytanie - czy nie mogł tego załatwić pierwszy konsultant, kiedy dzwoniłem pierwszy raz na *100, tylko musiał przekazać pytanie do działu technicznego (jak dla mnie mógł wtedy właczyć, a swoją drogą przekazać do działu technicznego informację, że jest problem)
- a ja zamiast załatwic to z telefonu czy przez net, musiałem pojechac do salonu, zapłacić za postój (strefa płatnego postoju) i stracić czas w salonie
- podsumowując - włączenie pakietu wartego 6 PLN (gdybym mógł to zrobić on-line) kosztowało mnie prawie 10 PLN (pakiet, rozmowa z BOK, próba właczenia pakietu przez sms, opłata za postój...)
- i chociaż nie chodzi tu o te prawie 4 PLN (które skądinąd nie chodzą piechotą), to wkurza mnie ten bałagan i niemoc konsultantów...

 #235720  autor: DejwiD
 27 lis 2007, 02:35
przemek910 pisze:22,11 wysyalem do nich maila, poniewaz 'ukradli' mi 17 zl z promocyjnego konta. i co? ani odpowiedzi ani kasy! przyszlosc jest jasna przszlosc to Orange. Ludzie, co wy widziecie w tej sieci?
dobra rada :) prosze przypomnij sobie kiedy otrzymales ta kwote na konto promocyjne i z jakiej okazji.. i czy nie skonczyla sie waznosc tego doladowania..

bo wydaje mi sie, ze jedynie natura ci ukradla.. odrobine rozumku :)

 #235737  autor: Vieslav
 27 lis 2007, 10:59
Ludzie, co wy widziecie w tej sieci?
Ja ci powiem co. Jeśli kiedykolwiek którakolwiek sieć wprowadzi coś takiego jak Wieczory i Weekendy w Orange to gwarantuje, że się przeniosę i zabiore ze sobą sporą częśc mojej wioski czyli jakieś 200 osób.
A wracając do tematu, to konto promocyjne też ma swoją wważność której należy pilnować :lol:

 #236239  autor: mb79
 29 lis 2007, 21:19
Sprawę dodatkowych minut załatwiłem w salonie Orange. Pani zadzwoniła przy mnie do BOK i po 15 minutach minuty były na koncie :mrgreen: Dziwne że po moich 3 lub 4 telefonach do BOK nic nie załatwiłem :(

 #238512  autor: mikage1
 10 gru 2007, 11:39
mam nadzieję, że już poprawili system co do tych godzin, bo będę niedługo doładowywał konto i nie mam ochoty znowu wydzwaniac do bok
natomiast poprawili juz uruchamianie pakietów popgadane (o problemie pisałem i w tym wątku i w innym) - i mozna już uruchomic zarówno smsem jak i on-line...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #238793  autor: babeo
 11 gru 2007, 18:33
To te godziny działają czy nie, misze doładować konto i nie wiem czy się w nie bawić.

 #238844  autor: mikage1
 11 gru 2007, 20:44
jutro będę doładowywał to sprawdzę ;-)

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #238879  autor: babeo
 11 gru 2007, 22:27
mikage1 pisze:jutro będę doładowywał to sprawdzę
Ok, czekam na info, mi zostały 4 dni ważności konta :-D