• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #169507  autor: dj-fly
 03 kwie 2007, 12:01
Mam pytanie dotyczące MIXPlusa.
Jestem abonentem od ponad pół roku. 17 marca zgubiłem kartę SIM. Zagubienie zgłosiłem i zablokowałem kartę 19 marca, po czym zamówiłem duplikat. Niestety ponad tydzień czekałem na jego aktywację, i znów udałem się do autoryzowanego przedstawiciela Plusa. Poinformowano mnie, że są dwa rodzaje kart SIM PLUS: stary typ (AoC) i nowy typ (Camel). Ich różnica polega na tym, że te nowe typy mają opcje usług "Krótkiego Kodu". Te stare nie.
Co ciekawe, operator plus na początku marca rodzielił te karty na "stare" i "nowe", bo wcześniej nie było takiego podziału. Na swoje nieszczęście posiadam nowy typ karty, ale nie mogę go wymienić bo trzy punkty w moim mieście (AUTORYZOWANI PRZEDSTAWICIELE "PLUSA") mają tylko stare rodzaje kart.
Niestety jak by nawet chcieli zamówić nowy typ karty, to nie mogą, bo mają je tylko salony firmowe - najbliższy 60 km.
Co ciekawe, obydwa rodzaje są tak samo oznaczane - seria kart zaczyna się "9606...".

Mam więc pytanie: co mogę i powinienem zrobić? Bo w umowie MIXPLUSA mam zapisane ze po dwukrotnym braku doładowania rozwiązuje się umowę i nalicza karę umowną (600 zł). Ale na co ja mam doładować, skoro nie mam karty i nie mogę nawet otrzymać duplikatu? Termin drugiego doładowania mam 28 kwietnia.
W tej samej umowie jest też napisane, że operator ma obowiązek wydać mi duplikat karty sim 7 dni od daty zgłoszenia zagubienia. Co mam zrobić? Nadmieniam, że nie skłaniam się do zerwania umowy, ale jeżeli operator przez 30 dni uniemożliwia mi korzystanie ze swoich usług to czy mam takie prawo (nie chcę płacić kar z nie swojego przewinienia czy zaniedbania).

Proszę o pomoc, poradę lub może uwagi i spostrzeżenia osób, które mają podobny problem.

 #169539  autor: JacekS
 03 kwie 2007, 14:11
Zadzwon do biura obslugi z telefonu stacjonarnego lub z innej komorki Plusa i przedstaw sytuacje

 #169592  autor: dj-fly
 03 kwie 2007, 16:40
Już to zrobiłem, nawet dwa razy! W BOK-u powiedzieli, że w salonie powinni mi zamówić współpracującą kartę sim, oraz że wiedzą o dwóch rodzajach tych kart. Natomiast w salonie mi mówią, że owszem i wiedzą o dwóch rodzajach ale nie wiedzą którą dostaną bo te karty mają ten sam numer początkowy, i w zasadzie dopiero po włożeniu do telefonu będzie się można przekonać, jaką przysłali do salonu. A dni lecą...
Zamówiłem drugą kartę (drugi duplikat, po oddaniu tego pierwszego), jutro odbieram. Ciekawe jak będzie... :(.

 #169779  autor: Kaczy
 03 kwie 2007, 22:28
dj-fly pisze:W BOK-u powiedzieli, że w salonie powinni mi zamówić współpracującą kartę sim, oraz że wiedzą o dwóch rodzajach tych kart
Tylko w BOK`u nie wiedzą, że Polkomtel ma problemy z dostarczaniem kart do wymiany. Ostatnio przyszło oficalne info, że jest problem i będą starali się dostarczyć szybko nowe karty.
dj-fly pisze:Natomiast w salonie mi mówią, że owszem i wiedzą o dwóch rodzajach ale nie wiedzą którą dostaną bo te karty mają ten sam numer początkowy, i w zasadzie dopiero po włożeniu do telefonu będzie się można przekonać, jaką przysłali do salonu
Coś nie tak.

Na nowych kartach napisane jest OCP. Poza tym po złożeniu wniosku o wymianę pojawia się komentarz o odrzuceniu karty z powodu innej platformy.

Ps. Niestety na chwile obecną jedym sensowym i szybkim sposobem otrzymania nowej karty jest wizyta w salonie firmowym.

...::: Made for loneliness :::...

 #169854  autor: dechomenon
 04 kwie 2007, 09:45
a jeśli by tak sie stalo ze dostałeś karę to pisz reklamacje w jakich punktach byłeś itd..to jest ich wina, ze nie dostarczyli kart...ty jesteś tylko klientem..nie musisz w ogóle takich rzeczy wiedzieć!