• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #167437  autor: PosełŁyżwiński
 28 mar 2007, 11:26
Oto jak wygląda moja przygoda z reklamacjami w simplusie.
22 Marca dzwonię pod 2601 i dowiaduję się czemu jeszcze nie przyszedł sms z zaproszeniem do premii non stop, konsultant po 10 minutach sprawdził in powiedział że został wysłany, ale skoro nie dotarł to wyśle go ponownie, więc mu dziękuje i się rozłączam.
Pół godziny później wysyłam e-maila do bok-u, opisując całą powyższą sytuacje odpisali że mam złożyć reklamacje pod 2601, bądź osobiście.
Czekam 27 marca 90 dni powinny być już pierwsze profity, pomyślałem może automatycznie wyślą .
28 marca dziś dzwonię do konsultanki na 2601 opisuję juz sytuacje od a do z, bla bla ona proszę chwilę poczekać ja oki :D a po 12 minutach połączenie przerwane. Czekałem 12 minut i nic.

Moim zdaniem jeśli simplus ma problemy z samym sobą to nie widzę u nich sensu pozostać. Straciłem już czas, pieniądze i nerwy na BOK, a oni mi nawet tych marnych profitów nie dadzą, patrząc na to co daje ORANGE to się dziwie że mówicie że to najgorsza sieć.
Plusowi już podziękowałem.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2007, 19:36 przez PosełŁyżwiński, łącznie zmieniany 1 raz.

 #167444  autor: marko20
 28 mar 2007, 11:59
Miałem podobny problem - mi nie przychodził kolejny pakiet premii - dzwonienie do BOK-u i wysyłanie maili nic nie daje - najlepiej iść do salonu Plusa i napisać reklamację - jak tak zrobłem i sprawa wróciła do normy po 10 dniach, więc radzę iść z reklamacją a nie dzwonić, no chyba że już z usług simplusa nie korzystasz

 #167446  autor: PosełŁyżwiński
 28 mar 2007, 12:06
odpisali znów na emaila i odpisali że nie są w stanie rozwiązac problemu i znów na 2601 to im odpisałem
"Proszę mnie nie lekceważyć, dzwonione było na 2601 dwa razy i co? Konsultantka o 11 godzinie po 10 minutach rzuciła słuchawką, to już drugi raz moje spostrzezenia ten temat zamiściłem już na forum telepolis.pl i bede zamiszczac na innych forach też jak się na konsultanta czeka 10 minut a później rzuca słuchawką."


marko chyba se daruje simplusa...

 #167611  autor: marko20
 28 mar 2007, 18:58
Jak chcesz ja jeszcze go będę miał chwilę a jak nie odpowie na oferte Play to do kosza simówka,

A z problemem to radzę od razu do salonu Plusa bo wysyłanie emaili i dzwonienie do BOKu naprawdę nic nie da sam to przeżyłem to wiem, a tam pójdziesz napiszesz reklamację i powinno zadziałać - tylko oczywiście musisz być zarejestrowany numer -- ale to też nie problem bo można to zrobić na miejscu od ręki, więc szkoda kasy na dzwonienie do BOKu i pisanie poczty radzę idź do salonu

pozdrawiam

 #167857  autor: Pawrzes
 29 mar 2007, 14:23
Ja swoją obecną kartę Simplus włączyłem do sieci w marcu 2006r. a mimo to Premia Non Stop za Chiny też nie da się włączyć :evil:

Pozdrawiam

 #167910  autor: miliard
 29 mar 2007, 16:37
No to jutro wyślę pisemko w sprawie braku PNS dla numeru ojca, który używa go od 1998 roku. Ale im nasmaruję. A jak nie to pójdę o przeniesienie numeru do innej sieci.

 #167951  autor: dt
 29 mar 2007, 17:31
Ja tam zawsze wszystko na @ zalatwiam :)

 #197902  autor: marko20
 01 lip 2007, 13:42
Trochę odświeżająć temat

taki mały problem
jakiś czas temu znajomy aktywował Premię NON STOP, ale zdarzyło się, że nie doładował konta przez tydzień - no i premia znikła ( w regulaminie jest punkt o utrzymywaniu ważności konta podczas korzystania z premii).
No i co teraz radzicie dzwonić do BOK-u ,reklamacja czy spróbować jeszcze raz aktywować, na stronie simplusa nic o tym nie znalazłem, co robić w takim przypadku
jakieś rady telemaniacy??

 #198143  autor: Pu94
 02 lip 2007, 02:37
Co do premi nie wiem
Jdnak chcem powiedziec ze proceder rozlaczania sie w s+ jest norma i to chyba mialem na jakies 25stu numerach jakie mialem kiedy kolwiek w rekach (ilosc nie wazna) okresy tez rozne / Jest to perfidne bo to przeciez kasa i niedosc ze za taka marna obsluge trza bylo czekac mase czasu raz mialem nawet ok 50 minut co bylo szczytem chamstwa to jeszcze taki frut trza bylo placic za to. Wiem ze w abonamentach tez ludzie tak maja.

W Orange za czasow idei bylo tak samo mozna bylo stracic po 4zl pod rzad nie wiem czy taka fajna opcja ale czlowiek dostawal padaczki .

Pozdrawiam