Dostałem dziś sms
"W związku z upływem terminu potwierdzenia danych rejestracyjnych, numer zostanie wyłączony z dniem 17 lipca 2023 roku. Jeśli chcesz tego uniknąć, przyjdź do salonu Play z dokumentem tożsamości oraz kartą SIM Virgin Mobile i potwierdź swoje dane. Najbliższy salon znajdziesz tutaj: www.play.pl/nowy/VM-mapa-salonow"
To samo było z początkiem mają, byłem w salonie ale konsultantka nie potrafiła na moje dane zarejestrować numeru
)
Poszło zgłoszenie ale niestety nie mogą mi na nie odpowiedzieć bo nie mają jak potwierdzić moich danych
Co jezeli jutro bedzie to samo da sie taki numer zarejestrowac/przeniesc do innej sieci?
Mam go już z 20lat...
"W związku z upływem terminu potwierdzenia danych rejestracyjnych, numer zostanie wyłączony z dniem 17 lipca 2023 roku. Jeśli chcesz tego uniknąć, przyjdź do salonu Play z dokumentem tożsamości oraz kartą SIM Virgin Mobile i potwierdź swoje dane. Najbliższy salon znajdziesz tutaj: www.play.pl/nowy/VM-mapa-salonow"
To samo było z początkiem mają, byłem w salonie ale konsultantka nie potrafiła na moje dane zarejestrować numeru

Poszło zgłoszenie ale niestety nie mogą mi na nie odpowiedzieć bo nie mają jak potwierdzić moich danych

Co jezeli jutro bedzie to samo da sie taki numer zarejestrowac/przeniesc do innej sieci?
Mam go już z 20lat...