Czołem,
Na wstępie - grubo się zdziwiłem, że przez Play24 nie da sie zrobić już zgłoszenia, tylko przez aplikację... Nie ma to jak być przyjaznym dla Klienta

. Nie zrobię takiego zgłoszenia z telefonu Mamy, którego nie mam w ręku.
W skrócie - moja Mama ma taką taryfę (nazwa z Play24):
Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Jak pewnie wiecie Play podniósł ceny SMS jakiś czas temu dość znacznie. Mama jest na tej taryfie dla ZM. Obecnie jest w szpitalu i pisze dużo SMS, chciałem jej włączyć jakiś pakiet. Loguję się do Play24, a tam nie ma żadnego pakietu SMS.
Z drugiej strony na tej stronie:
https://www.play.pl/uslugi/nielimitowan ... eci-karta/
są opisane pakiety SMS, także dla "Play Fresh". Tak więc albo gdzieś nie jest aktualna informacja, albopo prostu schowali ten pakiet na Play24, albo, co pewnie jest najbardziej prawdopodobne - pakiet dotyczy "gołego PF", a nie tej późniejszej wersji z darmowymi SMS i rozmowami po doładowaniu.
Właśnie o to chciałem spytać BOK, ale nie mam jak pisemnie, a zadzownić tez nie mam obecnie jak. Na razie dostała doładowanie, ale chciałem wyjaśnić - czy w jej ofercie moze skorzystać z kodu z powyższej strony?
I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.